Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hluchá láska - prolog

cccbc


Hluchá láska - prologMoje nová povídka se pomalu rozjíždí a tak začínám prologem z pohledu vypravěčky. Je to vlastně opis toho, jak náš příběh začíná. Doufám, že se bude líbit! Děkuji za komentáře a pěkné počtení! Odehnalka PS: na konci je zase něco důležitého, tak si to přečtěte, týká se to povídky!

Prolog

 

Vypravěčka

Možná bych vám měla říci, jak to vlastně všechno začalo.

Vše to začalo, že se dva blázniví mladí lidé vzali. Ve vztahu jim to klapalo a odstěhovali se do malého města Forks.

A tak čas ubíhal, byli šťastni a spolu.

Po nějakém čase se jim narodilo dítě – krásná holčička Isabella. Bohužel se Bella narodila předčasně a to způsobilo to, že ohluchla.

Rodičům to moc nevadilo a hned, jak Bella bylo schopna pochopit podle posunků, ji začali učit znakovou řeč. Někdy ji pomohlo naslouchátko, ale nebylo to nijak slavné.

Isabella se však naučila číst, psát a mluvit zcela bez problémů,... i když neslyšela to, co říkala. Jí to však nevadilo, zvykla si na to.

Jediný problém, který měla, že si nenašla žádné kamarády. Žádné dítě v jejím věku neumělo znakovou řeč a tak většinu času venku trávila sama. Vždy se uklidňovala tím, že má rodiče, kteří ji milují.

Ti se však začali poslední dobou hádat, až se matka rozhodla, že se odstěhuje. Bella nebyla nadšená, ale když viděla své rodiče, jak se trápili, odstěhovala se nakonec i s matkou do slunečného a velkého města Phoenixu.

Zde se ji přece naskytl jen lepší život a začala chodit do školy, kde na ni byli připraveni. Na prázdniny jezdívala do Forks a vždy si to tam užila.

Jenže z malé nemotorné a hezké holčičky vyrostla nádherná ještě víc nemotornější a stále s malou postavou dívka, která byla chápavá milá přátelská.

Ráda malovala, četla, psala všelijaké povídky a i když zakopla o vše, co se ji dostalo pod nohy, ráda sportovala. Nejraději měla plavání a jízdu na koních. Možná proto, že nemusela zůstávat nohama na zemi.

Naučila se žít se svou hluchotou a jak rostla, doktoři ji dávali naději, že by pomocí naslouchátka mohla docela dobře slyšet. Její matka si našla nového přítele, který hrál v nižší lize baseball. A zde se stala velmi důležitá věc…

...

Psalo se roku 2005, kdy se její matka Reneé provdala. Jenže Phil, její nový manžel a Bellin nevlastní otec, začal kvůli své práci hodně cestovat a její mamka z toho byla špatná.

Proto se Bella rozhodla k následující věci.

„Bello, to nemusíš, vážně ne,“ řekla ji matka, nebo spíš ukázala znakovou řečí.

„Mami, já vím, ale udělám to, jasné? A kdyby něco, tak jim vynadám, oni mi stejně nebudou rozumět,“ zasmála se a svá slova naznačila znakovou řečí.

Její matka chtěla něco říct, ale pak si to rozmyslela a svoji dceru pevně objala.

...

A tak se to stalo. Bella se v únoru přestěhovala do Forks. Její otec byl rád, že je zase Bella zpátky.

Ta si na cestu letadlem vzala naslouchátko, takže aspoň trochu slyšela. Bylo to však stejné, jako by dotyční lidé šeptali tak, aby je nikdo neslyšel.

V Seattleu na ni čekal její otec Charlie.

A tak se Isabella přestěhovala do Forks, malého deštivého městečka, který byl její druhý domov.

Netušila, že ji změní život.

 

 

Tak co, mám pokračovat?

A jestli jo, tak jak se prolog líbil?


 

!!Důležité k povídce!!

Chci vám jen říci, že to, co Bella a ostatní postavy ukazují znakovou řečí bude normálně, jako by to říkala, takže vše bude v uvozovkách. Víte jak to myslím, ne? Já bych totiž jinak nevěděla, jak to mám udělat a tak mě napadlo tohle. No...snad to pochopíte!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hluchá láska - prolog:

 1
08.10.2011 [22:14]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.08.2011 [17:08]

VampE4B Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2011 [13:32]

MatikEsmeCullenZnie to zaujímavo ... Preto idem ďalej a som zvedava ako to dopadne ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!