Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hledání minulosti - 8. kapitola

Edward a Bella


Hledání minulosti - 8. kapitolaV minulém díle jsem tak trochu nastínila možnou budoucí komplikaci ve vztahu mezi Bellou a Jacobem. Dnes nás čekají přípravy na jejich "detektivní" cestu.

Stulila jsem se mu do náruče. Chtěla jsem tam tak ležet navěky.

„Bello, slunce moje, miluji tě,“ šeptal mi Jake do vlasů.

„I já tebe. Nikdy tě neopustím,“ odpověděla jsem mu. Věděla jsem, že o něj nikdy nechci přijít. Moc jsem ho milovala a nedokázala jsem si život bez něj představit...

 

...

 

Bella byla v tu chvíli šťastná. Nevěděla ale, co si pro ni osud nachystal. Nevěděla, že zanedlouho bude její láska k Jacobovi zkoušena. Co se stane? Potká někoho jiného? Nebo proč by najednou Jakea vyměnila za někoho jiného...?

 

...

 

Ráno jsem se rozhodla vzít vše pevně do svých rukou. Do odjezdu jsme měli sice asi ještě měsíc, ale bylo potřeba vyřídit pár věcí. Nějaké ty formality, připravit na to rodiče a promyslet si naše další kroky. Jako první jsem se tedy vydala za mámou. Věděla jsem, že z toho nebude nadšená, ale byla jsem si jistá, že mě pochopí. Jake mě vysadil u našeho domu a sám jel zpět do rezervace - čekal ho rozhovor s Billym. Věděla jsem, že s Billym žádný problém nebude. Byl tak trochu - tak trochu víc - flegmatik. Bylo mu jedno, jestli je Jake doma nebo se po nocích toulá se smečkou.

Vešla jsem do domu. Máma seděla v kuchyni u stolu a pila svou ranní kávu.

„Ahoj mami. Myslím, že bychom si měly promluvit. Chtěla bych ti něco říct,“ začala jsem. Podívala se na mě, povzbudivě se na mě usmála a dodala mi tím odvahu, abych pokračovala.

„S Jakem jsme se rozhodli, že až skončí škola, to znamená asi za měsíc, tak pojedeme na Aljašku. Chtěli bychom nějaký čas cestovat a užít si svobody, než se uvážeme ke studiu nebo k práci,“ řekla jsem. Tak trochu jsem jí zalhala - nemusela vědět úplné detaily. „Doufám, že ti to nevadí, ale myslím si, že to pro nás bude dobrá zkušenost.“

„Bello, proč zrovna na Aljašku?“ zeptala se mě.

„Mami, Jake našel na internetu dobrou nabídku brigády, zavolal tam, a oni nás ihned přijali. Je to i s ubytováním a stravou. Vyděláme si nějaké peníze na studia a poznáme jinou krajinu,“ vysvětlovala jsem. Byla to pravda. Ještě dnes ráno, než mě Jake odvezl domů, sedl k internetu a hledal nabídky práce. Našel skvělou nabídku. Já bych pracovala v restauraci jako servírka a on by lovil pro restauraci ryby. S ubytováním, stravou. Byl to snad osud, který nám postavil tuhle brigádu do cesty. Vše nám zatím skvěle vycházelo. Budeme pracovat, vyděláme si nějaké peníze a ve volném čase budeme pátrat po Cullenových.

Máma souhlasila. Vidina toho, že si něco našetřím na školné, pro ni byla vysvobozující. Věděla jsem, že má nějaké peníze našetřené, ale ty pokryjí tak akorát školné a na zbytek bych si stejně musela vydělat sama.

První záležitost jsem měla zasebou. Vydala jsem se do města. V kavárně jsem měla sraz s Jakem, šli jsme na úřady, vyřídit formality.

Vše bylo nachystáno k našemu odjezdu. Zbývalo akorát odmaturovat a mohli jsme vyrazit vstříc budoucnosti.

 

...

 

Seděla jsem v pokoji. Na sobě jsem měla pouze spodní prádlo. V zrcadle jsem viděla hezkou mladou ženu. Byl nejvyšší čas. Rychle jsem se nasoukala do šatů a obula si boty. Vtom se domem rozezněl domovní zvonek. To byl určitě Jake. Přišel mě vyzvednout. Maturita byla zdárně za námi a nás čekal dnes poslední večer ve Forks. Maturitní ples.

Pomalu jsem scházela ze schodů. Dole stál Jake a jen, co mě uviděl, objevil se mu na tváři úsměv. Hleděl na mě, viděla jsem, že se mu moc líbím. Došla jsem až k němu. Natáhl ke mně ruku a políbil mě.

„Jsi překrásná, Isabello. A jsi celá jen moje. Miluji tě,“ šeptal mi do ucha. Chytil mě za ruku a vedl mě k autu.

Na plese jsme si to moc užili. Tancovali jsme, bavili se s našimi kamarády. Užívali jsme si to, protože jsme věděli, že je dlouho neuvidíme. Hned zítra totiž odlétáme na Aljašku. Končí zábava, začíná práce a hlavně - hledání odpovědí na naše otázky.

Po protančeném večeru jsme se rozloučili s přáteli a vydali se do La Push. Billy už spal. Potichu jsme se vkradli do domu, ze spíže ukradli nutelu a vydali se k Jakeovi do pokoje. Uvelebili jsme se v posteli, cpali se nutelou a vzpomínali na bezstarostné školní dny.

Jake mě objal, zachumlal mě do peřin a políbil mě. Potom jsme oba spokojeně usnuli. Potřebovali jsme se vyspat, ráno nás čekala dlouhá cesta...

 

7. kapitola shrnutí 9. kapitola


Kapitolka neměla moc akce, ale potřebovala jsem tak nějak vyplnit tu mezeru mezi Aljaškou a koncem roku - nechtěla jsem to jen tak přeskočit. Menší zvrat  nastane už v příští kapitole. Děkuji vám za komentáře.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hledání minulosti - 8. kapitola:

 1
16.08.2011 [23:22]

WhiteTieForevergirl: Moni, Moni, díky ti za milý komentář!

16.08.2011 [14:53]

ForevergirlWow, Bella tancovala a užívala si ples. Emoticon A potom sa cpali nutelou?? Tá predstava nemá chybu. Krása.

16.08.2011 [14:49]

WhiteTieEsther: Díky.

Jennush: Děkuji. Emoticon

16.08.2011 [13:29]

Jennush Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.08.2011 [8:06]

Esther Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!