Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Halloween ve Forks - 4. část


Halloween ve Forks - 4. částTak a mam tu pro vás další část mé povídky s názvem KOSTÝMY. Snad se bude líbit. :)

„Bello, pojď. Jdeme to připravit. Pomůžete nám?"zeptala se Alice a chytla Bellu za ruku. Edward zakoulel očima a šel za nimi. Ten Bellu jen tak neopustí. Už ne.
„Emmette, jdeš s námi?"zeptal se mě.
„Víš, že ani ne? Tedy pokud to není rozkaz."
„Je to rozkaz. Nebudu tam trpět sám."usmál se.
„Rozkaz, pane!"zasalutoval jsem a vešel dovnitř. Přímo do jámy lvové. Usadil jsem se s Edwardem na sedačce a pozoroval jsem Alicino počínání. Pobíhala různě po pokoji a vytahovala několik druhů oblečení, které házela na postel, kde je různě kombinovala.
„Bello, stoupni si sem."houkla na ni a netrpělivě počkala, než se Bella laskavě odpoutá od Edwarda a postaví se na místo určení. Hodila jí šaty a stoupla si přede mě, abych nic neviděl. Kruci, přijdu o tak skvělou šanci vidět Bellu se červenat. Zkoušel jsem se různě vykroutit, ale Alice byla neoblomná. Edward nemohl od Belly odtrhnout oči. Nelituje, že si mě sem dovlekl? Asi ne... Alice ustoupila a i mně se naskytl pohled na Bellu. Měla na sobě černé šaty, které měly na korzetu našité rudé kamínky tvořící jakoby potoky.
„Rose!"zavolala na mou lásku. Ta hned přiběhla. Vstal jsem s úsměvem a chtěl jsem ji políbit, když ji strhla Alice k sobě. Zavrčel jsem, ale naštvaně jsem si radši sednul zpátky na sedačku. Podala jí nějaké oblečení a má Láska si ho oblékla. Měla na sobě přiléhavou černou kombinézu s výstřihem a kolem pasu měla rudou sukni. Strašně moc jí to slušelo. Vypadala v tom divoce.
„Alice, to nebude to pravé. Dělá mi to velký zadek."zavrtěla odmítavě hlavou.
„Ale Zlato, moc ti to sekne a velkej zadek ti dělám leda tak já."prohlásil jsem a všichni okolo nás se začali smát. Co jsem zase řekl tak vtipnýho?
„Mám tu ještě jeden kostým."řekla v záchvatu smíchu Alice a odběhla do skříně. Vrátila se s dalším vakem a po rozepnutí z něj vytáhla kusy látky. To to někdo rozstříhal? Já to výjimečně nebyl, fakt přísahám! „Obleč si to."usmála se Alice a Rose byla během chvilky převlečená. Měla na sobě černé šaty na ramínka, u výstřihu byly rafinovaně prostřihnuté, aby navnadily, ale neukázaly. Jemně jí obepínaly postavu a kolem pasu jí ještě Alice připevnila řetízky jako pásky. Záda měla holá a od pasu dolů byly šaty rozstřižené a volně spadaly v rozparcích. Nádhera. Moje Nádhera.
„Tyhle jsou perfektní."usmála se. „Proč jsi mi je nedala dřív?"
„Doufala jsem, že si vezmeš tamty, že by sis držela manžela na vodítku."podívala se na mě a já zaštěkal jako správný pes.
„Můžu ho držet i tak. Doufám, že je tam ze mě neserveš, miláčku."sladce se na mě usmála.
Než jsem stihl odpovědět, udělala to za mě Alice. „Bude mít co dělat, ale zadržíme ho."slíbila za mě.
„Díky Alice."usmála se na ni Rose a převlékla se. Neměl jsem šanci nic namítnout, když se ve dveřích objevil Jasper. Hodila mi šaty a hned potom i Edwardovi. Oba dostali černé kalhoty a bílé košile, které měly u krku rudé skvrny.
„To má bejt krev na tom límci?"zeptal jsem se s zájmem.
„Přesně tak."usmála se spokojeně Alice.
„Proč z nich neuděláš nomády?"
„Protože by nikdo nepochopil, co jsou zač. A hlavně podle lidí byli rumunští upíři honosní a to zejména díky americkým filmům."podotkla a já musel uznat, že má pravdu.
„Tak fajn. Všichni jste si svoje kostýmy vyzkoušeli, Emmett má utrum a já ještě připravím pláště."pousmála se.
„Já nemam utrum! Budu upíří medvěd a vrhnu se na Rose a pak na někoho z lidí. Třeba na Mikea, toho by mi mohl Edward schválit."zaprotestoval jsem. Bella vrhla pohled na usmívajícího se Edwarda. Jak jsem si myslel, kdyby to byl Mike, nebránil by mi, ale ostatní ano.
„Slibuju, že budu nezvladatelný."pousmál jsem se.
„Děkujeme ti za slib, Emmettku. Dám na tebe pozor."řekla mi Alice a poklepala si na spánky.
„A co zuby?"zeptala se Bella.
„Co s nima? Chceš snad protézu?"zasmál jsem se a Edward na mě výhružně mrknul.
„Pokud chceš ty umělý, tak můžou být, ale řekla bych, že jsou zbytečný."zářivě se na ni usmála.
„Já ještě takový zubiska nemám."podotkla a Edwardova tvář se lehce zkroutila bolestí při slovu „ještě". Ještě se s tím nesmířil, bratříček.
„Jestli je chceš, tak ti je dám."povzdechla si Alice. „Ale zkazí ti to vizáž."
„Netřeba. Víš, že dám na tvé názory."usmála se Bella a Alice zajásala.
„Výborně. Bude to perfektní!"zašvitořila radostně.
„Můžu už jít nebo mě budeš ještě mučit, bráško?"zeptal jsem se.
„Co myslíte, může už jít?"zeptal se ostatních. Proč to kruci natahuje? Jo, už vím, aby mě potrápil.
„Ať tu zůstane. Budeme tu společně jako šťastná rodinka."pronesla Alice.
„Tak tu s námi zůstaň."rozkázal mi a já si povzdechl. Přijdu o baseball.
„To bezpochyby."usmál se Edward, jak mi odpovídal na myšlenku.
„Alice, nechceš Emmetta nalíčit?"zeptal se jí nevinně, ale v očích Alice zajiskřilo.
„Jasně!"zavýskla. „Nějaké speciální přání?"
„Něžně."zašeptal jsem bezmocně. Byl jsem jí vydán na milost a nemilost svým bratrem, když ke mně přitančila s taškou plnou šminek. Hned se dala do práce. Na oči mi nanesla stíny a řasenku. Namalovala mi linky, které protáhla dozadu. Byl jsem nehybný jako socha. Pak nanášela pudr a tvářenku. Na řadu přišla pusa, udělala kolem ní čáru a vyplnila ji rtěnkou. Podívala se na mě kriticky a usmála se.
„Hotovo."prohlásila a vrazila mi před oči zrcátko. Vyvalil jsem oči. Mít dlouhé blond vlasy vypadám jako Rosalie. Ta nás zabije. Nesnáší, když ji jakkoli paroduju. Otočil jsem se k ostatním a ti se začali smát.
„Spokojeni?"zeptal jsem se pobaveně.
„Jasně, nech si to do party."odpověděl mi Edward. Kruci, dal mi rozkaz. Rose bude fakt zuřit, až mě uvidí.
„Za pár dní se uklidní."mrkla na mě Alice.
„Tos mě potěšila, ségra. Asi tu s váma ještě chvíli pobudu."řekl jsem a modlil se, aby mi Edward nedal rozkaz jít za Rose.
Prosím, prosím, nenuť mě tam jít. Vyslal jsem k němu v myšlenkách.
„Jednou se jí budeš muset postavit."pokrčil rameny. To ještě nebyl rozkaz.
„Radši později."sykl jsem a tím diskuse skončila.
Alice připravovala pláště a rukavice s dalšími doplňky.
„Alice?"řekla Bella, když odtrhla pohled od Edwarda.
„Ano?"
„Co budeš mít ty? Ještě jsi nám to nepředvedla."usmála se na ni a Alice se usmála ještě víc. Odtančila do skříně a během chvilky se vrátila v zelených šatech po kolena.
„Páni."vydechla Bella.
„Líbí? Chtěla jsem být ta divočejší. Koneckonců, někdo toho medvěda bude muset krotit."darovala mi úsměv.
„Líbí, je to perfektní."dodala Bella, když jí zakručelo v břiše.
„Je čas na oběd."pousmál se Edward a vstal.
„Díky, začínal jsem mít hlad, bráško."mlsně jsem se oblíznul a Edward zasyčel.
„Emmettku, na tebe čeká jiné sousto. Rose tě hledá. Běž za ní."rozkázal mi. Kruci, jsem to zas jednou pohnojil, ale já bych Belle neublížil. Čestně!
„Edwarde, není to trošku kruté?"poznamenala Bella. Ještě že tu s námi je...
„Ani ne. Ona ho fakt hledá. Chybí jí spodní prádlo?"zvedl jedno obočí při pohledu na mě. Kruci, jak mohla zjistit, že jí chybí ty kalhotky? Vždyť jsem byl opatrnej a vybral si ty, který moc neměla ráda...
„Tys jí vzal spodní prádlo?"zeptala se mě nevěřícně Bella.
„Ehm, néé."vykoktal jsem ze sebe. „Jen jsem si ho půjčil."řekl jsem potichu.
„EMMETTE!"ozval se za mnou nasupený hlas mé milované.
„Ano, zlato?"otočil jsem se na ní.
Při pohledu na mě oněměla. Toho využil Edward a odnesl Bellu radši z pokoje pryč. Kdyby byla Rose člověkem, byla by nejspíš rudá vzteky, ale ona je upír a to je někdy horší.
„Ty sis zase hrál na mě?"zakřičela.
„Néé, zlato. Edward řekl Alici, aby mě namalovala."začal jsem to urovnávat.
„A co to spodní prádlo?"zasyčela a za dveřmi se ozval Alicin smích.
„Nooo."povzdechl jsem si. „To mám akorát na sobě. Je strašně pohodlný."řekl jsem pravdivě a okolo mě se ozýval smích.
„To je pěkný, ale mohl by sis laskavě svoje koupit a nechat to moje na pokoji? Nebo si vzít Alicino či Bellino?"zasyčela.
„Ehm, to nejde."sklopil jsem hlavu.
„Proč?" Právě teď by nejspíš už brunátněla, kdyby byla člověk.
„Protože by nebylo tvoje."řekl jsem plačtivě a čekal na hurikán, jež měl právě udeřit.
„Tak si představuj, že to, který máš na sobě, je tvoje!"řekla mi vítězoslavně.
„A já si myslel, že nechceš, abych si ho bral a teď mě přímo navádíš jen myšlenkou na MÉ spodní prádlo." To stačilo, aby se hurikán přihnal v plné síle.
„Emmette, právě ti nastávají osamělé časy!"zasyčela a naštvaně odkráčela k sobě do pokoje, kde něco rozbila.
Aaach jo. Takže bude usmiřování. Co zabere tentokrát? Je na pátym stupni. Hm, první stupeň uhasí růže. Druhý zas uhasí růže a řetízek. Třetí uhasí růže, řetízek a šaty. Čtvrtý uhasí růže, řetízek, šaty a romantika. A pátý uhasí růže, řetízek, šaty, romantika a prstýnek s novou žádostí o ruku. Po kolikáté už? Alice vedle zavýskla, takže to vyjde, usmál jsem se.
„Emme?"zavolal na mě Edward ze zdola.
„Hm?"opáčil jsem.
„Pojď dolů."rozkázal mi.
„Co chceš?"zeptal jsem se ihned, jak jsem je našel.
„Jen že už si to můžeš setřít z tváře, a že tvůj pátý stupeň hašení zabere."vychrlil ze sebe a Bella ho u toho pozorovala. Asi se mě zastala.
„Díky."kývnul jsem mu a odešel ven. Musel jsem to všechno připravit. Objel jsem květinářství, zlatnictví i obchod s oblečením. Nechápu, co na tom Alice má, vždyť je to taková otrava. Ale aspoň byly růže zamluveny, řetízek s obrovským diamantem ve tvaru srdce koupen a s ním i snubní prsten s jemným rudým kamenem, k tomu červený sexy šaty koupeny taky. Už jsem ji v nich viděl. Zbytek připravím zítra.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Halloween ve Forks - 4. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!