Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hajzel - 7. kapitola

Sraz Ostrava!!! 11


Hajzel - 7. kapitolaV tejto kapitolke sa dozviete, ako zareaguje Edward na Bellino tehotenstvo. Dôjde mu vôbec, že je to dieťatko jeho? Pekné čítanie. Lolalita

7. kapitola

Alice:

Bola som prekvapená, že Carlisle pozná Bellu. Už som sa chcela opýtať, keď Edward vrazil do stolíka s kvetinami. Prekvapene som sa na neho pozrela. Zalapal po dychu a vybehol z miestnosti. Pozrela som na Carlislea a mykla ramenami.

„Neschudla si veľmi?“ opýtal sa môj otec Belly. Ona sa rozpačito usmiala.

„Áno, trocha. Skoro nič v sebe neudržím,“ šepla a pozrela na mňa. Stále som ničomu nerozumela. Carlisle sa pozrel na Bellu a zodvihol obočie.

„Nevedel som, že ste s Alice priateľky,“ povedal s jemným úsmevom.

„Najlepšie,“ šepla som a povzbudivo sa na Bellu usmiala. Ona si okamžite zahryzla do spodnej pery. Tvárila sa previnilo a ja som to nechápala.

„Dobre. Alice ťa vezme domov. Ľahneš si do postele a budeš oddychovať. Bolo by dobré, ak by si zostala doma aj zajtra. Skús byť v pokoji a hlavne musíš jesť. Nech ti Charlie uvarí, čo máš rada a nesmie to byť nič dráždivé.“ Stále som nechápala o čom hovoria.

„Asi by si to mala svojej kamarátke povedať,“ šepol Carlisle k Belle a ona sa na mňa pozrela s uslzenými očami. Zhlboka sa nadýchla.

„Alice, ja som tehotná a tvoj otec je môj doktor,“ šepla a ja som vyvalila oči. Zmätene som pozrela na Cerlislea a potom na Bellu. Musela som sa veľmi ovládať, aby som nezareagovala nevhodne. Carlisle sa postavil a pomohol na nohy aj Belle. Opatrne sa postavila a ja som ju podoprela. Bella sa zarazila.

„Nemôžem odísť. Čo škola?“ šepla.

„To zabezpečím,“ povedal otec a ja som s Bellou pomaly šla k môjmu auto. Šli sme k jej domu a ja som nebola schopná povedať ani slovo. Bola som jej najlepšia priateľka a ona sa neobťažovala mi povedať, že s Mikeom spala. No, na druhej strane, ako by mohla byť tehotná s Mikeom, keď si spolu začali len nedávno. Musela byť s niekým iným a mne nič nepovedala. Bella sa na mňa ani nepozrela. Pomohla som jej vystúpiť. Bola celá zoslabnutá. Vyšli sme po schodoch a ja som ju uložila do postele.

„Ďakujem, Alice,“ šepla. Ja som sa na ňu zadívala.

„Myslela som, že sme dobré priateľky. Prečo si mi to nepovedala?“ opýtala som sa asi trocha tvrdšie, lebo sa Belle v očiach znova zaleskli slzy.

„Lebo ešte nie som rozhodnutá, čo urobím a hlavne som nechcela, aby sa to dozvedel on,“ povedala uplakane. Aký on, napadlo mi. Veď ja ani netuším, s kým bola. Pohladila som Bellu po vlasoch.

„Takže otec dieťaťa to nevie?“

„Isteže nie!“ vyprskla podráždene. Nechápavo som sa na ňu pozrela.

„Bella, ale ja neviem, kto...“ Zarazila som sa. „V ktorom si týždni?“ šepla som.

„Piaty,“ zafňukala.

„Počkať. Je Edwardovo?“ opýtala som sa šokovane. Bella sa na mňa pozrela nechápavým pohľadom.

„Samozrejme. S nikým iným som nebola, to by som ti predsa povedala.“ Tvárila sa ublížene. Sucho som prehltla. Miešali sa vo mne pocity. Moja najlepšia priateľka mi klame. Upíri nemôžu mať deti, ale to ona, samozrejme, nevie. Zaskočilo ma, že to urobila. Ja som k nej bola úprimná, teda skoro vo všetkom, až na to, kým sme, ale to nesmel vedieť nikto. Hlavou sa mi hnalo množstvo myšlienok. Bola som sklamaná, no zároveň som s ňou súcitila.

„Povedala si niekomu, že to bol môj brat?“ opýtala som sa pridusene.

„Blázniš? Ja od Edwarda nič nechcem a nechcem, aby sa to dozvedel. Ja ho neznášam. Nevieš si predstaviť, aké to je, mať pod srdcom dieťa muža, ktorého neznášaš. Akokoľvek by som chcela to malé milovať, hneď pomyslím na toho hajzla a je mi zle.“ Začala plakať. Pohladila som ju po vlasoch, a potom som ju prikryla.

„Skús si pospať. Nič mu nepoviem,“ povedala som s jemným úsmevom. Rozhodla som sa ísť domov a porozprávať sa s Edwardom.

Zastavila som pred domom. Než som stihla vystúpiť, Edward naskočil do auta. Nedočkavo sa na mňa pozrel.

„Kto jej to urobil?“ vyštekol.

„Čo? To sa ma pýtaš ty? Čítaš myšlienky, tak nevieš s kým bola?“ opýtala som sa nahnevane.

„Jej myšlienky nevidím a Mike ju nanajvýš pobozkal,“ povedal tvrdo.

„No, v každom prípade, je v piatom týždni a Carlisle to najskôr potvrdí,“ šepla som a uprene pozrela na Edwarda. On sa celou váhou oprel do sedadla a to bolestne zaprašťalo.

„Pred piatimi týždňami som s ňou spal ja. Bola panna. Najskôr to chce hodiť na mňa. Kto by to do nej povedal, že je taká vypočítava potvora. Určite si povedala, že keď je už v tom, tak z Cullena vytrieska peniaze,“ povedal Edward a nervózne si prešiel rukou po tvári. Privrel oči a nahlas sa nadýchol.

„Bella povedala, že s tebou nechce mať nič spoločné a musela som jej sľúbiť, že ti to nepoviem.“

„Obyčajné divadlo,“ zavrčal Edward.

„Nezdá sa mi. Určite sa s ňou porozprávam. Na druhej strane. Ako vieme, že upíri nemôžu mať deti s ľuďmi?“ Pozrela som na Edwarda a on prudko otvoril oči. Videla som na ňom, že nad niečím rozmýšľa.

„Síce, to by tu už pri tvojom spôsobe života behali desiatky tvojich detí,“ povedala som s náznakom irónie.

„Vždy používam prezervatív. Nikdy som nebol so žiadnou bez neho, až na...“ Nedopovedal to a tak som vetu dokončila za neho: „Až na Bellu.“ Zhlboka som sa nadýchla.

„Mal by si sa o tom porozprávať s Carlisleom. Ak je možné, že je to dieťa tvoje, tak to treba okamžite riešiť. Uvedom si, že Bella je krehký človek a moja dobrá priateľka. Ak je tehotná s upírom, môže to byť nebezpečné. Čo ak sa rozhodne si to dieťa nechať? Je to šialená situácia.“ Pozrela som na svojho brata. Neubránila som sa niektorým myšlienkam. Ak by sa nejednalo o Bellu a bola by to nejaká kurvička, ktorej vážne ide o prachy, a ktorá by to dieťa v žiadnom prípade nechcela, smiala by som sa. Edward by dostal príučku. No toto bola moja priateľka a najlepšie dievča aké poznám.

„Mohla by si svoje myšlienky trocha krotiť?“ zasyčal môj brat. „Zatiaľ Carlislovi nič nepoviem a ty skús zistiť od Belly, či vážne nebola s nikým iným,“ šepol. Mne okamžite došlo, že aj on si myslí, že je to dieťa jeho, len sa chce ešte uistiť, aby zbytočne Carlislea nevydesil. Som zvedavá, čo mu na to povie náš otec. Ak ho nezabije ten náš, tak iste ten Bellin.

Domov som ani nešla. Edward vystúpil a ja som odbehla do reštaurácie po kuraciu polievku a cestoviny. Vrátila som sa k Belle. Počula som jej pravidelný dych, a tak som rovno vošla. Preliala som polievku do taniera a rovnako tak cestoviny a vyniesla som ich do jej izby. Otvorila som dvere a položila podnos na stolík. Chvíľu som sa na Bellu len dívala. Bola tak krehká a teraz, keď som vedela, že má pod srdcom dieťa, zdalo sa mi, že je ešte krajšia než obyčajne. Môj brat je obyčajná príšera. Ako mohol tak nehanebne zneužiť tak krehkú bábiku? Bella zrazu otvorila oči a trocha sa zľakla.

„Prepáč. Doniesla som ti polievku a cestoviny. Mám pocit, že Charlie veľmi nevarí,“ šepla som a Bella sa usmiala. Pomaly sa posadila a ja som jej podala tanier. Jedla opatrne a pomaly.

„Bella, viem, že si to už raz povedala, ale si si istá, že je to dieťa Edwardovo?“ opýtala som sa rozpačito. Snažila som sa nahodiť citlivý tón. Bella sa zahľadela na stenu. Vyzerala, že nad niečím rozmýšľa. Potom sa na mňa pozrela.

„Myslím, že nie je jeho,“ šepla. Snažila som sa stretnúť s jej pohľadom no ona uhýbala.

„Myslíš?“ opýtala som sa zo zdvihnutým obočím.

„No, ja som sa potom ešte raz opila a je možné... Teda mala som rande s jedným kamarátom a s ním som mala sex. Určite je jeho. Tvoj brat mal predsa prezervatív,“ šepla. Ani raz sa mi nepozrela do očí a to, čo povedala, znelo to trápne.

„Bella, ty nevieš klamať,“ povedala som s úsmevom. Bella sa na mňa rozpačito pozrela.

„Ja od Edwarda vážne nič nechcem. Chcem, aby mi dal pokoj. Keď si predstavím, čo by mi urobil, ak by sa to dozvedel. On by ma hádam aj zabil. Ja sa ho strašne bojím,“ zašepkala a zas plakala.

„Neboj sa. Edward nie je tak zlý.“ Pri poslednej vete Belle zabehla polievka a rozkašľala sa.

„Žartuješ? Je to netvor. Nikdy som nenarazila na príšernejšieho človeka. Nemá v sebe kúsok citu. Je ako kameň.“ Hľadela som Belle uprene do očí. Keby len vedela, ako to naozaj je. Keby vedela, koľko námahy stojí Edwarda, aby sa od nej držal. Povzdychla som si.

„Ja viem, Bella. Ale spôsobil ti to on, a tak by mal niesť zodpovednosť. Myslím si, že by to pre neho bola poriadna príučka. Povedz mu to a možno ťa prekvapí,“ povedala som uvoľnene. Snažila som sa to obom trocha uľahčiť. Bella nesúhlasne pokývala hlavou.

„Ako myslíš. Odpočívaj a ja idem domov. Prídem zajtra.“ Pobozkala som Bellu do vlasov a šla k autu. Len čo som zašla za prvú zákrutu, stál tam Edward. Zastavila som a on nastúpil.

„Počul si to?“ Prikývol.

„To dieťa je moje. Poviem to Carlisleovi a uvidíme. Ak bude chcieť ísť na potrat, tak je to vyriešené, ale ak si ho bude chcieť nechať, tak sme v peknej...“ Odmlčal sa.

„Pomyslel si na Bellu?“ opýtala som sa jedovato.

„Myslím na ňu každú sekundu od tej chvíle, čo prišla na našu školu. Ako keby si to nevedela. Ak by som nebol netvorom, upírom, tak by to bolo jednoduché.“ Na chvíľu mi prišlo Edwarda ľúto. Pohladila som ho po tvári.

Šli sme rovno domov. Edward hneď vybehol do Carlislovej pracovne. Vtrhol tam bez zaklopania, za čo si vyslúžil hlasné zavrčanie.

„Carlisle, chcem s tebou hovoriť o Belle,“ povedal pohotovo a upútal pozornosť všetkých členov rodiny. Esme prišla do obývačky ku mne a nechápavo na mňa pozrela.

„To je to tehotné dievča?“ opýtala sa ma mama šeptom. Prikývla som. Vo chvíli sa tu zbehli všetci. Okrem Carlislea a Esme sme všetci vedeli o malom probléme, ktorý má Edward v Bellinej prítomnosti.

„Čo je s Bellou?“ opýtal sa Cerlisle.

„No, ona je tehotná a je v piatom týždni, však?“ Edwardov hlas sa trocha zachvel.

„Áno. Vieš s kým to dievča bolo. Tvrdí, že bola opitá a nepamätá si to, ale myslím, že len klame otcovi,“ šepol.

„Viem s kým bola. Bola so mnou,“ povedal trocha tichšie. Carlisle bol najprv ticho a potom sa zasmial.

„No, to dievča sa nezdá. Povedal by som, že je to také neviniatko. Tak je dievča troška promiskuitné a čo?“ opýtal sa Carlisle. Medzi nami v obývačke nastal šum. Rose to docvaklo. Poznala Bellu a vedela, že je to veľmi slušné dievča. Vyvalila oči a ja som len prikývla hlavou. Esme si našu bezslovnú komunikáciu všimla, ale nedala si to zatiaľ do kopy.

„Pred piatimi týždňami bola vážne opitá a bola so mnou. Bola panna a spala len so mnou,“ šepol Edward.

„Počkať. Videl si v jej hlave, že s nikým iným nebola?“ opýtal sa Carlisle.

„Ja jej myšlienky nevidím, ale verím, že je moje,“ šepol.

„Už som počul, že upíri splodili deti, ale to sú legendy. Nikdy som tomu neveril...“ Odmlčal sa.

„Myslel som, že používaš...“ Znova sa odmlčal, lebo nemalo zmysel pokračovať. Mala som pocit, že Esme odpadne. S Rose sme ju expresne podopreli. Emmett otvoril ústa.

„Edward tej malej spravil decko. Borec...“ Začal sa rehotať.

 

6. kapitola - 8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hajzel - 7. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7   Další »
30.07.2012 [9:15]

BadLovelyLucyTenhle Edward mě opravdu vytáčí. Nejradši bych nakopala do slabin! Emoticon Fakt doufám, že se brzo napraví nebo za sebe neručim! Emoticon

67. Kačka
11.09.2011 [11:48]

úžasný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

66. Wera
08.09.2011 [16:22]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2011 [10:58]

Sima777hhh...Milujem Emmetov humor Emoticon

11.08.2011 [22:24]

lenuskaemmjáj a to najlepšie od Emmettka na koniec! ale dobre vymyslené Emoticon Emoticon Emoticon

63. Faire
05.08.2011 [15:32]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

62. lilibo
05.08.2011 [13:49]

liliboTak Emmett neměl chybu! Emoticon Skvělá kapitolka. Emoticon

61. Helča
10.07.2011 [11:33]

Nový pohled na Edwarda jako na hajzla. To je skvěle zrealizovaná myšlenka. Moc se mi to líbí. Zase to čtu jedním dechem Emoticon

03.07.2011 [16:10]

dcvstwilightTak ta jedna věta mě dostala! "Ak ho nezabije ten náš, tak iste ten Bellin" ta bola bombová! Emoticon
A Emm to dorazil! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Cháchá!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

59. Kika57
25.06.2011 [22:48]

Kika57Aspoň, že se tomu postavil čelem... A Bella? Ještě ho krýt?? Překvapila mě.. A Emmett je pořádnej vůl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!