Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hajzel - 5. kapitola

Twilight panenky


Hajzel - 5. kapitolaĎalšia kapitolka je tu trocha skôr. Dozviete sa, ako sa Mike postaví k situácii. Zostane s Bellou? Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Nedokázala som sa vrátiť na hodinu. Vďaka Alice som sa už cítila lepšie, ale tá bolesť a hanba, ktorú som cítila, ma paralyzovala. Moja priateľka ma chlácholila v náručí ako malé dieťa. Ja som sa jej zatiaľ žalovala.

„Prečo mi už nedá pokoj, Alice. Prečo mi ubližuje?“ šepkala som. Ona ma hladila po vlasoch.

„Na každého raz dôjde. Neboj sa,“ šepla a ja som jej chcela uveriť.

Keď som už nemala silu plakať, umyla som si tvár a vyšli sme pred záchody. Oproti sa o stenu opieral Edward. Vyvalila som oči a zalapala po dychu. Chcela som okamžite zaliezť späť do bezpečia dievčenských záchodov, no Alice ma zozadu popchla vpred.

„Si v poriadku?“ opýtal sa pridusene. Nechápala som tú jeho hlúpu otázku. Alice sa predo mňa obranne postavila.

„Aby bolo jasné. Ešte raz sa k nej priblížiš, ešte raz jej urobíš niečo podobné, ja osobne ti urobím zo života peklo. Rob si čo chceš a s kým chceš. Postav sa aj na hlavu, Edward, ale k Belle sa už nepriblížiš. Jasné!“ vyštekla. Edward sa zadíval ponad jej plece na mňa.

„Budeme si kaziť dobré súrodenecké vzťahy pre člo...“ zarazil sa a potom roztržito pokračoval. „Pre také nič?“ zasyčal.

„To nič, nebude až také nič, keď ťa stojí toľko sebaovládania. Však braček?“ povedala tvrdo. Edward zavrčal. Ten jeho arogantný výraz zrazu zmizol. Alice sa zlostne zasmiala.

„Trafila som, však?“ šepla. Schmatla ma za ruku a ťahala preč. Edward stál ako omráčený. Nerozumela som z ich rozhovoru ani slovo. Jediné, čo som postrehla, že to nič, o ktorom sa bavili, som bola ja.

Ďalšiu hodinu mal Mike telocvik a ja som sa rozhodla ísť znova s kožou na trh. Postavila som sa k šatniam a čakala. Cítila som sa trápne, ale chcela som aspoň vyskúšať, vysvetliť mu to. Na Mikeovi mi záležalo. Vedela by som si predstaviť, že je to práve on, s kým by som mohla nájsť trochu šťastia. Po chvíli vyšiel a prekvapene sa na mňa pozrel. Podišiel ku mne a šli sme trochu na stranu.

„Mal som rozhovor s Cullenom,“ povedal vážne ako prvý. Sklopila som oči a potiahla nosom.

„Viem. Pochválil sa mi,“ povedala som roztrasene. Mike sa na moje prekvapenie usmial.

„Už predsa viem, že mu nemám veriť,“ pošepol a zodvihol si moju tvár k sebe. Vyvalila som oči. Mohla som to nechať tak, ale nechcela som klamať. Zastavila som Mika zdvihnutou rukou pred jeho perami.

„Čo ti vlastne povedal?“ opýtala som sa pridusene.

„Tie jeho prihlúple reči. Vraj si s ním spala a že ma naučí... Nebudem ti to opakovať. Je to Cullen. Je nechutný,“ povedal kŕčovito.

„Čo si mu na to povedal?“

„Čo asi?“ Mike sa zasmial a až keď natočil tvár, všimla som si dlhú modrinu na jeho čeľusti.

„Udrel ťa?“ spískla som.

„Aj ja som mu ich pár uštedril,“ povedal, akoby sa chcel pochváliť, no ja som sa len viac naľakala.

„Mike, mňa to tak mrzí,“ šepla som s plačom.

„Prečo by malo. Je to idiot. Tak sme sa chytili, ale nebude mi rozprávať také klamstvá na moju priateľku,“ zvážnel.

„Mike, neklamal. Ja som s ním spala,“ šepla som. Mike sa zatriasol.

„To nemyslíš vážne?“ štekol.

„Bola som opitá a...“ Mike ma však už nepočúval. Videla som na ňom to sklamenie. Na chvíľu sa odmlčal. Potom bol veľmi odmeraný.

„Vieš, čo ma na tebe tak fascinovalo? Si krásna, inteligentná a myslel som si, že si jediná aj skutočne čestná a rozumná dievčina. Si však rovnaká ako všetky,“ povedal tvrdo.

„To ti tak veľmi vadí, že už nie som panna?“ Chcela som sa brániť, no on ma doslova knokautoval.

„To by ma vôbec netrápilo. Ani ja nie som. Len som naozaj veril, že si tak výnimočná, že si práve jemu nedala. Si rovnako hlúpa, ako všetky ostatné.“ Poslednú vetu si zašomral a najskôr ani nechcel, aby som ju počula.

Ponížená a nahnevaná som prebehla okolo skupinky chalanov a vybehla na hlavnú chodbu. Edward sa opieral o stenu a rozprával sa so svojim bratom Jasperom. Pribehla som k nemu a celou silou som ho udrela plecniakom. Prekvapene sa na mňa pozeral a jeho brat sa začal šialene smiať. Naša malá roztržka okamžite upútala pozornosť.

„Čo je, mačička,“ zavrčal Edward. Ja som sa znova zahnala, ale to ma už pevne držal v kamennom náručí. Rýchlym pohybom so mnou vybehol pred budovu. Mala som pocit, že sa ani nedotýkam zeme. Lapala som po vzduchu. Bola som šialená zlosťou.

„Pusť ma!“ pišťala som a kopala nohami. Stiahol ma ešte trocha za budovu a surovo mnou zatriasol.

„Nevyvádzaj!“ vyštekol.

„Ty odporný bastard. Chceš mi zničiť život? Čo som ti urobila? S Mikeom si to už vážne prehnal. Mám ho rada, ale ty najskôr ani netušíš, čo to znamená. Každý deň sa modlím, aby si neexistoval. Nenávidím ťa,“ zavrčala som a znova som sa zahnala plecniakom.

Vyrval mi ho z ruky a schmatol ma okolo pása. V sekunde sa mi natlačil na pery. Celou silou som ho skúšala odtlačiť, ale nepohol sa ani o milimeter. Jeho bozky boli ľadové. Chýbalo v nich všetko, po čom som ako romantická dušička a krehké dievča túžila. Chcela som horúce objatie, dlhé a podmanivé pohľady a nežné, horúce pery, ktoré ma budú ochutnávať ako čerstvú jahodu. Chýbala neha, ktorú má prejaviť každý muž, keď drží v náručí ženu.

Najprv som z celej sily bojovala, no potom som sa zasekla. Zostala som uvoľnene stáť. Nebránila som sa a neprotestovala. Chlapi ako on sa vyžívajú v ubližovaní. Ak nekladiete odpor, nebaví ich to. Na druhej strane táto taktika nezaberala stále, no teraz sa oplatila. Odtiahol sa a nechápavo sa na mňa pozrel.

„Čo je? Už sa nebránime?“ opýtal sa s úškrnom.

„Som možno neskúsená chudera, ale tvoje bozky nestoja za nič. Si studený, surový, necitlivý a povrchný. Okrem toho, že dobre vyzeráš, nestojíš za nič. Si plytký a nechutný. Čo na tebe tie hlupane vidia?“ šepla som znechutene. Edward sa na mňa prekvapene zadíval. Vtom sa pri nás objavila Alice.

„Povedala som ti, že jej máš dať pokoj!“ vyštekla.

„Je mi to jasné! To ona prišla za mnou. Začala ma mlátiť,“ povedal Edward tvrdo a pozrel na svoju sestru. „Neboj sa. O túto už nezavadím. Nestojí mi za tu námahu.“ Obišiel ma a šiel do školy.

Netuším, čo konkrétne medzi sebou riešili Alice a Edward, ale vážne sa mi vyhýbal. Samozrejme, ak sa mu naskytla príležitosť ma ponížiť, využil to. Mike ma z diaľky obchádzal, ale aspoň si nechal tú informáciu od Edwarda pre seba. Všetko, čo sa udialo za posledné dni, na mňa bolo veľa. Ráno mi bývalo zle. Udržať v sebe raňajky bol nadľudský výkon. Alice o mňa mala starosti, ale naozaj som bola len vyčerpaná. Po nociach som nespala a keď som konečne vplávala do ríše snov, objavil sa tam ten odporný chlap.

Charlie si všimol, že sa necítim dobre a keď som znova raňajky vyvracala do záchoda, nekompromisne rozhodol.

„Mala by si ísť k lekárovi. Pôjdeš sama alebo mám ísť s tebou?“ opýtal sa zamyslene, keď som vyšla z kúpeľne. Pretočila som oči.

4. kapitola - 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hajzel - 5. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
59. Wera
08.09.2011 [16:09]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

18.08.2011 [22:09]

TerisekkEdward je takovej osel! Emoticon Vzteky tady zatínám zuby, to si to Bella nechá jen tak líbit? Zasloužil by si proti útok a to pořádný. Chudák Bella, a jestli se potvrdí moje tušení, že je těhotná tak to jí lituji ještě více. Emoticon

10.08.2011 [22:53]

lenuskaemmno a je to tu ... jáj ten hajzel... Emoticon

56. Faire
05.08.2011 [15:08]

FaireTo ho nenapadlo, že při nechráněném sexu, může žena otěhotnět?
Jdu dál.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

55. lilibo
05.08.2011 [13:26]

liliboAch a teď začínejí komplikace. Mike mě teda hodně zklamal. Chápu, jak to myslel, ale ona se mu sama přiznala - a ještě to bylo kvůli tomu, že byla opilá. Tohle si Bells nezaslouží! Smrt Edwardovi!!! Emoticon Emoticon

03.07.2011 [15:53]

dcvstwilightTak, to envim, nevim, jak to s tím těhotenstvím dopadne... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A on ej kretén! Emoticon Hups, vylítlo to! Emoticon

53. Kika57
25.06.2011 [22:19]

Kika57oooou! Edward je vážně... Je mi jí teď opravdu líto Emoticon Těhotná (odhaduju z nevolnosti) s bezcitným hajzlem a ještě k tomu přišla o kluka, kterého má ráda... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.06.2011 [16:41]

ilinduskaRegi, to se ti rozhodně povedlo. NAPROSTO SOUHLASÍM!!!! blbec! hajz! kretén! vůl!!! a to všechno dohromady!!!!! JEHO PROSTĚ NEMŮŽE VYSTIHNOT ŽÁDNÝ SPROSTÝ SLOVO, PROTOŽE JE NA NĚJ MOC MĚKKÝ!!! KJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

51. Regi
31.05.2011 [17:54]

RegiV životě jsem nedala tolik červených smajlíků. Tahle povídka mi drásá nervy a já bych brečela za Bellu. Já ji chudinku tolik lituju. Chvějou se mi ruce, jak bych Edovi jednu vrazila. Emoticon
A teď ten Mike...
Ach... Po tomhle budu muset sníst kilo čokolády, abych si ochladila nervy.

22.05.2011 [21:40]

KacenQaCullenTak jo, zas jsi mi zkazila radost. Nebude Mike ani jinej blbec, kterej by mu to nandal. Super. Emoticon Ale... líbilo se mi, jak ho udeřila. Já bych mu dala políček, bože, ten by se klátil k zemi jako opitá opica! Emoticon Nevím proč, ale bych radši, kdyby Alice byla na Edwardově straně. Když bude pohled Edwarda, třeba si s Alice promluví a dá jí vědět, že chce Bellu i z jiného důvodu. Takže bych byla radši, kdyby jeli za provaz s Edwardem. I když se chová,tak jak se chová - jako HAJZL -, tak ho mám prostě ráda a v téhle povídce ho miluju! Emoticon Emoticon
A k tomu konci - mám taková pocit, že tady začíná problém. Pořád mám na mysli, že spala s Edwardem - Emoticon Emoticon -, a proto zvrací. Takže mám jedinou teorii a já doufám, že se mi nepotvrdí, protože malej capart by to všechno jenom zkazil, to mi věř.
Lolalito, je to opravdu dobrá povídka ofrklého rázu, nedivím se, že je čtená, ale trochu mi tak vadí, když opakuješ stále a dokola fráze "šepol" a "štěkol". Já vím, že k té situaci se to hodí, ale jsou i jiná synonyma. Emoticon
Kdy bude další? Emoticon Těším se na další kapitolu, doufám, že bude brzy a já budu mít čas si ji přečíst. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!