Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hajzel - 34. kapitola


Hajzel - 34. kapitolaZasiahne Edward včas alebo Belle ublížia? To sa dočítate tu. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Ozval sa tupý zvuk nárazu. Ten veľký, čo ma držal pod krkom, sa otočil za zvukom.

„Okamžite jej vráť ten prsteň!“ ozval sa Edwardov hlas. Znel tak zúrivo, že som privrela oči. Ten menší sa na neho vyrútil a Edward ho nepatrným pohybom vtlačil do tehlovej steny. Desivo zavrčal a postavil sa oproti tomu obrovi. Edward popri nemu pôsobil ako chlapček. Rozhliadla som sa. Jeden sa dvíhal zo zeme a ten, čo skončil pritlačený o stenu, namáhavo oddychoval. Štvrtého som zatiaľ nevidela.

V sekunde sa zo zozadu vyrútil na Edwarda. On sa stočil a skončil rovnako ako ten predtým. Ten veľký chlap využil príležitosť. Schmatol ma a otočil pred seba ako štít. Niečo mi pritisol ku krku. Nevidela som čo, ale chvela som sa. Chladilo ma to na krku a nebola som schopná ani myslieť.

„Bella, buď pokojná a zavri oči,“ prikázal Edward. V tej chvíli by som sa nepohla, ani keby padali skaly, ale nedokázala som zavrieť oči. Strach moje telo vybičoval na stopercentnú pohotovosť. Uprene som sa dívala na Edwarda. Jeho oči sčerneli. Jeho pokožka pôsobila ešte bledšie. Vyzeral neľudsky - ako démon z kníh o okultizme. V jeho očiach bola nenávisť a hnev. Nedokázala som si ani len predstaviť, že by mohol niekto na celej zemi pôsobiť desivejšie ako on teraz. Aj ten chlap, podľa držania tela, zaváhal.

Edward sa vyrútil smerom k nám. Tlak z môjho krku zmizol. Ozvalo sa zopár tupých rán. Žiadny krik a ani náznak boja. Len tri rany a ticho. Obzrela som sa a nikto nikde nebol. Na chodník zrazu odniekiaľ zo strechy pristál Edward. Doskočil ladne ako puma. Jeho oči boli stále čierne ako uhlie. Upravil si sako. Vydeseným pohľadom som skĺzla na jeho ruky. Urobila som vyplašený krok dozadu. Na hánkach mal krv. Uprene som mu pozrela do očí. Pozrel sa na svoje ruky. Opatrne uvoľnil postoj.

„Neboj sa ma. Nikdy by som ti neublížil. Tebe nie,“ zašepkal. Ešte som nebola schopná vstrebať jeho slová. Bola som vystrašená. Urobila som znova krok od neho. Sledovala som ho. Našťastie sa ani nepohol, lebo by som asi zvreskla. Začalo mi z toho prvotného šoku všetko dochádzať. Mohli ma znásilniť a aj zabiť, hnalo sa mi hlavou.

„Bella, viem, že sa bojíš, ale neublížim ti. Nikdy. Chránil som ťa a inak než takto to nešlo,“ šepol opatrne. Jeho oči už naberali karamelový nádych. Jeho tvár a črty pred očami jemneli. Akoby ten netvor pred chvíľou ani neexistoval. Pohol sa smerom ku mne a ja som znova krok ustúpila.

„Bella, prosím... Nechápeš, že si to najdôležitejšie? Nikdy ti neublížim,“ zašepkal zmučene. Vtedy som sa nekontrolovateľne rozplakala a hodila sa mu do náručia. Pevne ma zovrel a vo chvíli otváral dvere na aute a sadol si so mnou v náručí na zadné sedadlo. Nič nehovoril, len ma držal a rytmicky hladil po chrbte. Cítila som jeho tvár zaborenú v mojich vlasoch a pery, ktoré ma jemne bozkávajú. Schúlila som sa do klbka a natlačila sa do jeho náruče najviac ako to šlo. Pred chvíľou to bola náruč príšerného netvora, no pre mňa asi to najbezpečnejšie miesto na zemi. Tak som to cítila. Všetky moje zmysli a moje inštinkty mi radili držať si odstup, no moje vnútro, moje srdce a vlastne aj telo chcelo jeho ochranu. Až teraz som si začala uvedomovať pálivú bolesť dlaní a udretý bok. Vyslobodila som si ruku a do tmy, ktorá bola v aute, som sa snažila zaostriť na dlaň.

„Odrela si si ruky a máš tam špinu. Musíme to vyčistiť,“ šepol mi do vlasov. Nikdy som si tak dokonalo neuvedomovala, ako Edward nádherne vonia. Bola to svieža, mužná vôňa čistoty s jemným sladkastým buketom. Žiadny mužský parfém tak dobre nevonia. Bolo tým nasiaknuté všetko v jeho izbe. Už minule som uvažovala, čo tak pekne vonia. Vždy som sa vyhýbala tomu, byť pri ňom blízko. Aj keď som spala a on pri mne ležal, lebo sa dieťatko točilo, tak som mala tvár opačným smerom. Rýchlo som mu pozrela do tváre, no potom som sa mu znova zašila do náručia. Neprotestoval, nenaháňal ma, len ma objímal.

Prešla hádam aj hodina. Nechcelo sa mi ani pohnúť, ale vonku sa chladilo a Edward bol studený. Opatrne som sa odtiahla a pritiahla si bližšie k telu cípy oblečenia. Edward sa okamžite stočil a navliekol ma do svojho saka. Vzal ma na ruky a posadil na predné sedadlo. Zapol ma do pása. Ja som len sedela bez slova a ako handrová bábika som so sebou nechala robiť čokoľvek. Sadol si za volant.

„Hneď sme doma. Uložím ťa do teplej periny a poriadne si pospíš,“ šepol a vyrazil. Takto som si nikdy v živote nepredstavovala ani to najhoršie rande. Postupne mi začalo dochádzať, čo sa stalo. Edward sa musel asi riadne ovládať, aby tých chlapov nezabil. Nakoniec ani neviem, čo spravil s posledným. Možno je mŕtvy. Zachvela som sa a pozrela na Edwardov sústredený výraz. Zastavil pred domom. Pozrel sa smerom k rozsvietenej obývačke.

„Žiadne poznámky. Carlisle, príď do mojej izby,“ šepol akoby sám pre seba. Najprv som na neho nechápavo pozrela, no potom mi došlo, že rozpráva s niekým v dome. Vzal ma na ruky a prebehol pod okno na našej izbe. Nešli sme cez dom. Okno sa otvorilo a on ladne vyskočil. Okamžite si ma v tej tme prevzali iné ruky. Nesúhlasne som sa natiahla po Edwardovi.

„Carlisle sa na teba pozrie. Ja sa idem umyť,“ šepol. Potom som len postrehla, ako si niečo rýchlo a nepočuteľne šomre. Carlisle v tme prikyvoval. Potom Edward zmizol a Carlisle zasvietil lampu pri posteli.

„Ukáž mi tie ruky,“ šepol a začal si ich prezerať.

„Bolí ťa ešte niečo?“ opýtal sa s jemným a súcitným úsmevom.

„Bolí ma bok a rameno,“ šepla som. Pretiahla som si tuniku cez hlavu. Carlisle mi ľadovými prstami prebehol po boku od hrude, cez pás a skrivil tvár. Vytiahla som spod vankúša tričko a navliekla ho na seba. Môj svokor mi začal pohotovo čistiť dlane nejakým pálivým roztokom. Mala som v očiach slzy.

„Dieťatko je v poriadku? Nehýbalo sa?“ opýtal sa polohlasom.

„Bolo pokojné. Našťastie,“ šepla som a môj hlas sa chvel. Carlisle po chvíli odišiel. Stiahla som si nohavice a ponožky a ľahla si na bok, ktorý nebolel. Dvere sa rýchlo otvorili a hneď zavreli. Než som sa stihla otočiť, posteľ sa prehla. Okamžite som sa celým chrbtom pritlačila k tvrdej hrudi. Edward ma objal a ja som sa úplne schúlila do jeho objatia a pre istotu som zovrela v rukách jeho zápästia.

„Budem ťa chladiť,“ šepol. Odtiahol sa, no mne sa to nepáčilo. Posadila som sa, no on ma už balil do prikrývky a pritiahol ma do náručia. Dnes som videla aj tú desivejšiu a nebezpečnejšiu tvár svojho manžela. Celkom mi nedávalo zmysel, že z neho nemám strach a naopak, momentálne sa cítim bezpečne len s ním. Zavrela som oči a snažila sa myslieť na iné veci. Až teraz som si uvedomila, že Edward nepovedal takmer nič.

 

Ráno som otvorila oči. Posadila som sa na posteli a pohľad mi padol na vankúš. Z mojej kytice bola vytiahnutá ďalšia ruža a ne jej stonke bol navlečený môj snubný prsteň. Okamžite som ho stiahla a nastokla ho na prst. Už som si naň tak zvykla, že by mi vážne chýbal.

Rozhliadla som sa po izbe. Opatrne som sa postavila a keď som prechádzala k oknu, stiahla som zo seba tričko. Na ramene som mala odtlačok obrovskej ruky a celý bok tela modrý. Dlane som mala posiate drobnými odreninami. Prešla som k oknu. Dvere na garáži boli zdvihnuté a Volvo bolo preč. To znamenalo, že Edward šiel do školy. Neviem prečo, ale myslela som, že po včerajšku zostane doma. Chcela som sa vrátiť do postele. Oči mi padli na stoličku, na ktorej bolo prevesené jeho tričko. Vzala som ho a privoňala. Bolo plné tej jeho omamnej vône. Ako malá školáčka som sa do neho rýchlo obliekla a vliezla späť do postele. Prikryla som sa a vdychovala tú vôňu. Dvere sa opatrne otvorili. Myslela som, že je to Esme. Otočila som sa a pri posteli stál môj manžel. Prekvapene som na neho zamrkala. Sadol si na okraj postele a pozrel na moje oblečenie. Začervenala som sa.

„Moje tričko je celé mokré. Myslím, že som mala zlé sny,“ pošepla som. Edward sa usmial.

„Mala si si zobrať čisté,“ povedal s milým úsmevom.

„Stačí aj toto,“ povedala som ospalo.

„Nejdeš do školy?“ opýtala som sa.

„Dnes nie. Budem s tebou,“ šepol a ľahol si do postele. Za včerajšok som mu bola vďačná, ale neviem, či som bola pripravená mať ho pri sebe aj cez deň. Trocha som sa pomrvila a pretočila sa tak, aby mi nevidel do tváre. Ako na potvoru sa dieťatko práve teraz pohlo. Malo nejaký šiesty zmysel na to, keď som Edwarda nechcela pri sebe. Ono ho práve vtedy chcelo. Edward ma hneď objal okolo pásu a nasilu ma otočil k sebe.

„Je mi ľúto, ako to včera dopadlo. Viem, že som ťa vydesil asi rovnako, ako tí chlapi. Odídem zo školy, aby som mohol byť s tebou, aby si bola v bezpečí a aby si to mala jednoduchšie.“ Nespoznávala som ho. Pripadal mi celkom iný. Mala som pocit, že ho včerajšok tiež vydesil.

„Ja neočakávam, že kvôli mne odídeš zo školy alebo prestaneš chodiť na lov,“ šepla som. Edward sa pousmial.

„Strednú som absolvoval toľkokrát, že mi chýbať nebude a na lov musím, ale pôjdem len niekam bližšie. Mali by sme byť spolu častejšie. Keď sa obaja snažíme, tak nám to celkom ide. Nemyslíš?“ opýtal sa a zodvihol obočie. Usmiala som sa, aj keď som sa k úsmevu musela trocha nútiť, lebo sa na mňa Edward dosť tlačil. Trocha som sa mu zaprela do hrude a odtlačila ho. Nechal sa, aj keď vyzeral zaskočene. Neviem, čo čakal, asi, že sa mu hneď hodím k nohám, ale nedokázala by som to. Keď si uvedomím, čo všetko nás rozdeľuje. Nie sme ani len ľudia. Jediná vec, ktorá nás spojila, je to dieťatko v mojom vnútri.

„Edward, ja som ti sľúbila, že sa budem snažiť, ale nejde to zo dňa na deň. Neviem, čo vlastne očakávaš. Porodím dieťa a ak to prežijem, čo bude potom? Ja netuším, čo chceš, aby bolo a sama neviem, čo chcem ja. Rozmýšľal si nad tým?“ opýtala som sa a čakala, čo povie. Prudko sa posadil a otočil sa mi chrbtom.

„Ja viem presne, čo chcem, Bella.“

 

33. kapitola - 35. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hajzel - 34. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »
83. Wera
08.09.2011 [20:22]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2011 [18:39]

Kachna13 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.08.2011 [10:17]

lenuskaemmPekná časť.. Ja som vedela že Edward ju zachráni... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

80. vesper
15.08.2011 [16:36]

vesperTebe! Tebe! Tebe!
Řekni, že chce Bellu!
Bellu a miminko...
Bellu jako upírku (protože je sobec nechce, aby mu někdy nějak umřela) a miminko!
Bella se mi líbí! Jak pořád neví, kolik mu toho dovolit a pere se sama se sebou. Chce jej u sebe, dokonce mu krade jeho oblečení, když si myslí, že je Eda z dosahu... ale na druhou stranu ještě nechce udělat tlustou čáru. A to je dobře! Souhlasím, jen ať chlapeček trošku přemýšlí... a zpytuje svědomí a at Bella dává zabrat jeho egu a sebevědomí, to mu neuškodí ;) O to víc si jí pak bude vážit a bude šťastný... ovšem zas ať to Bella nepřepískne... no ale myslím, že mi plně vyhovuje, když jej trápí. I když malou pusu – co? Nešlo by to? Jen takovou malou...? Aby Edovi svitla naděje...
A pánové hajzlové z minulé kapitoly – hoši, hoši... já vám říkala, ať Bellu necháte... no jo, neposloucháte, dobře vám tak... Eda přišel a máte po srandě, a asi i po kostech a možná i po životě. No, kdo chce kam, pomozme mu tam... dobře vám tak, parchanti. Víc takových Edwardů by bylo potřeba.
Ta scéna v autě byla ach, sladká! Jak se k němu Bella tulila. Nádhera! A doufám teda, že je miminko ok. A jak Bella nechtěla Edu pustit... jéé, to je ono ;)... ale tu pusu by to chtělo.
Upozorňuju, budu otravovat tak dlouho, dokud nedosáhnu svého ;)

08.08.2011 [10:46]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

78. lilibo
06.08.2011 [21:59]

liliboTak hlavně že to ví. Emoticon Jsem ráda, že dorazil včas. Měla jsem doopravdy strach, že jí něco udělají... Emoticon

77. Faire
06.08.2011 [0:16]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.08.2011 [15:26]

agathkatak po dlouhé dovolené jsem se okamžitě vrhla na tvou povídku a jsem nevýslovně šťastná, že se toho tolik změnilo Emoticon rande, to jak se Edward snaží být milý, pozorný Emoticon .....je to všechno úplně jiné Emoticon jenom jsem se nevýslovně lekla, když Bellu obtěžovali ti hnusáci Emoticon myslela jsem, že to se mnou švihne Emoticon moc se těším na další kapitolku Emoticon

04.08.2011 [14:26]

Tak teď jsem opravdu zvědavá jak Edward bude jednat. Snad se opět nezmění v hajzla!!! I když byla by zas nějaká zábava.
Tak jsem opravdu zvědavá jak nám v tom ději uděláš zmatek Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2011 [21:34]

WOW!!! Nádherné!!!! Emoticon Emoticon
Je mi Belly trochu líto, je pod obrovským tlakem. Na jednu stranu má za sebou všechny ty Edwardovy "hajzloviny" (ať už k nim měl jakýkoli důvod, zranily ji tak jako tak) a nedivím se, že se zdráhá mu podlehnout. Na druhé straně jsou hajzlové neuvěřitelně sexy a ona s ním ještě k tomu čeká dítě, což je další důvod, proč by to mohla chtít zkusit Emoticon Emoticon Emoticon
No, nezávidím jí to Emoticon Emoticon
Mám ráda šťastné konce, přesto jsem ráda, že mu Bellu nehodíš kolem krku hned jak je chvíli hodný. Je jasné, že charaktery jednotlivých postav se nemohou změnit z kapitoly na kapitolu. Emoticon
A hlavně, kdybys je dala rychle dohromady, tak by povídka rychle skončila a to tedy NE NE NE Emoticon Emoticon Emoticon
Jsem napjatá jako struna, tak prosím rychle pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!