Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guvernantka - 18. kapitola


Guvernantka - 18. kapitolaPovídka se umístila na 2. místě v anketě o Nej povídku května, proto ji dáváme na titulní stranu. Gratulujeme! :)
Pokračujeme v sladkom zbližovaní. Dozvieme sa, čo cíti Bella k Edwardovi a on k nej. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

S Nessie sme sa dnes celý deň len hrali. Mala som síce naplánovane venovať sa troška aj učeniu, ale vzdala som to. Niekedy si treba urobiť aj oddychový deň. V dome bolo mŕtvo. Vedela som, že Rose je na poschodí s Emmettom, ale dnes som ich vlastne ani nevidela. Carlisle s Esme išli do práce a Alice mala s manželom niečo dôležité v meste. Po obede sme sa s Nessie poobliekali, že sa prejdeme len okolo domu. Najprv som rozmýšľala, že to pôjdem oznámiť tým hore, ale nerada by som ich rušiť a ideme sa prejsť len okolo domu. V hlave sa mi hneď vybavila spomienka na výlet, po ktorom tu na mňa Edward reval ako besný. To je, dúfam, už za nami. Vlastne si už ani veľmi nepamätám, kedy naposledy na mňa čo i len krivo pozrel.

Vyšli sme pred dom a Nessie ako prvé skočila do obrovskej mláky na ceste. Zhlboka som sa nadýchla, že jej poviem niečo od srdca, no tá neopakovateľná radosť v jej očiach ma donútila, hlboký nádych zmeniť na jemné povzdychnutie.

„Ešte, že som ti dala tie gumené čižmy. Kto to kedy videl, aby mladá dáma skákala cez mláky.“ Pokrútila som hlavou a Nessie sa šibalsky uškrnula.

„Je to super. Skús to,“ vypískla a skočila do stredu druhej. Voda so snehom sa rozprskla na všetky strany a aj ja som obsiahla peknú spŕšku.

„Renesmee!“ zvreskla som a ona sklopila pohľad. Jej ružový kabátik mal na sebe fŕkance a môj dopadol podobne.

„Teraz si už môžeš skočiť aj ty,“ šepla s previnilým úsmevom. Založila som si ruky v bok a potom mi to prišlo ako fajn nápad. Zasmiala som sa a skočila. Ľadová kaša sa rozprskla a Nessie spadlo pár kvapiek na tvár. Očividne nečakala, že to naozaj urobím. Začala sa smiať a tak sme ako dve bláznivé snehové prízraky, skákali z kaluže do kaluže. Takto sa normálne nesprávam, ale bolo mi dnes úžasne.

Cítila som sa inak. Mala som chuť smiať sa a vyvádzať. Ako dieťa som nikdy do kaluží neskákala. Nemohla by som. Kto by to opral? Kričali by na mňa. Teraz som si to s Renesmee vynahrádzala. To kúzelné dievčatko sa šialene smialo a skackala okolo. Držali sme sa za ruky a behali po príjazdovej ceste, ako dva poplašené zajace. Na okraji asfaltu bolo ešte dosť snehu, a tak sme prešli spontánne do guľovačky. Renesmee bola neskutočné dieťa. Nedala sa unaviť. Rozbehla som sa oproti nej a stiahla ju do záveja. Sneh bol už dosť mokrý, ale to nám momentálne nevadilo. Robili sme mokrých, snehových anjelov.

„Ocko!“ vykríkla z ničoho-nič Nessie a rozbehla sa oproti čiernemu Mercedesu. Edward zastavil, vypol motor a vyskočil z auta. Nessie sa mu hodila do náručia a zmočila mu celý kabát.

„Čo to tu vy dve stvárate?“ opýtal sa prísne a Renesmee sa rozosmiala. Vyšmykla sa mu z objatia, rozbehla sa a skočila do ďalšej kašovitej kaluže. Voda sa rozprskla a Edward obsiahol poriadnu spŕšku. Otrel si tvár a na prvý pohľad dosť nahnevane pozrel na svoju dcéru, ktorá sa uškŕňala s rukami za chrbtom. Potom sa pozrel na mňa. Ja som v sebe dusila nával smiechu.

„Ja vám obom ukážem,“ zasyčal zrazu ten obrovský chlap a rozbehol sa k Nessie. Tá podskočila a utekala sa schovať ku mne a než som sa spamätala, ležali sme všetci traja v kope snehu. Edward sa smial. S Renesmee sme na seba pozreli a obe nám napadlo to isté. Schmatla som do dlane trocha snehu a razom ju mal Edward v tvári. Nessie sa pokúšala o to isté, no to sme už Edwarda trocha napálili. Zodvihol sa a než sme sa spamätali, mali sme tváre plné snehu a on sa nám poriadne škaredo vysmieval.

„Chceli ste ma dostať, vy dve potvorky? A máte to!“ smial sa a ukazoval na nás prstom. Nessie ešte vypľúvala sneh a ja som si oprašovala čapicu.

„To nie je fér. Ty si silnejší,“ povedala Renesmee trocha nahnevane.

„Vy moje chudinky. Tak vstávať, dámy. Ide sa do tepla, aby ste neochoreli,“ povedal uvoľnene a išiel k autu. Nessie naskočila na zadné sedadlo a mne Edward pridržal dvere šoféra. Zodvihla som obočie a pokrútila hlavou.

„Nie. To nemyslíš vážne!“ povedala som rázne.

„Je to k domu tak päťdesiat metrov. Tak sadaj,“ povedal a Nessie začala tlieskať rukami, že ju poveziem ja. Vedela som, že je zbytočné vzdorovať. Vzal si niečo do hlavy, a tak som sadla za volant.

„Ako sme sa to učili...“ šepol. Pretočila som kľúčom, zaradila jednotku a stlačila pedál, pričom som púšťala spojku a auto krásne podskočilo a zdochlo. To sa zopakovalo ešte päťkrát a boli sme pred domom.

„Bella, šoféruje omnoho zábavnejšie než ty,“ prehlásila Nessie zo zadného sedadla a Edward s totálne spokojným výrazom, oduševnene prikyvoval.

„Bella je trieda,“ povedal uvoľnene. Ja som sa na neho zadívala. Vôbec sa mi nepáčilo, že si zo mňa takto strieľa, ale tomu jeho nevinnému úsmevu by som hádam odpustila všetko. Vzal Nessie do náručia a niesol ju do svojej izby. Kývol, aby som šla za ním a tak som si len stiahla topánky a nasledovala jeho chrbát. Postavil Renesmee do vane a spolu sme z nej začali sťahovať premočený kabátik a ďalšie vrstvy.

„Vyzliekať!“ zavelil Edward aj mne, a tak som na kôpku špinavej bielizne hodila svoj kabát, rukavice, čiapku, šál a sveter. Edward zo seba stiahol kabát a prihodil ho na hromadu. Nessie už bola len v tielku a nohavičkách s Barbie. Vo vlasoch mala blato, a tak jej Edward obratne stiahol gumičku a lokne hnedkastých vláskov sa jej rozsypali po pleciach. Zhodil zo seba sako a vyhrnul si rukávy. Ja som automaticky zavrela dvere a vybrala z poličky huňatý uterák. Nessie zo seba zhodila zvyšok šiat a už stála pod teplou sprchou a nadskakovala ako malá blška. Edward jej namočil vlasy a ona si rozkošne pritláčala rúčky na oči. Bolo zaujímavé sledovať, ako sa o ňu zvláda postarať. Boli perfektne zohratý tím. Edward jej strčil sprchu do ruky.

„Drž to a žiadne vilomeniny. Umyjem ti vlásky,“ šepol. Na tú malú potvorku to však malo úplne opačný účinok. Otočila sprchu na svojho otca a behom chvíle sa z Edwarda liala voda. V snahe zachrániť ho, som vyštartovala po sprche. Tá sa Nessie vyšmykla a striekala na všetky strany teplú vodu. Edward rýchlo vypol pákovú batériu a zostal sedieť bezradne vedľa vane v kaluži vody. Nessie sa išla udusiť smiechom a ja som si začala žmýkať pulóver.

Edward sa usmial a rýchlejšie, než som sa stihla spamätať, mi ho stiahol cez hlavu. Zostala som už len v tenkom tričku a aj to bolo úplne mokré a lepilo sa mi na telo. Edward po mne skĺzol pohľadom a ja som mala nepríjemný pocit, akoby som tu stála nahá. Našťastie sa rýchlo spamätal.  Vyskočil na nohy a umyl Nessie penu z vlasov. Zabalil ju do uteráka a odniesol do izby. Posadil ju na posteľ a odbehol k šatníku. Vrátil sa do kúpeľne a podal mi sivé tričko. Keď som si ho od neho bez slova brala, neisto sa usmial a zavrel za sebou dvere. Zostala som stáť a civieť na dvere kúpeľne s tričkom v ruke. Mohla by som ísť do svojej izby a tam sa dať do poriadku, ale aj napriek tomu som sa rozhodla zostať tu. Zhlboka som sa nadýchla a postavila sa do vane. Stiahla som zo seba mokré oblečenie a rýchlo na seba pustila spŕšku teplej vody. Vlasy som mala aj tak celé mokré, a tak som si ich spláchla šampónom s jemnou vôňou medu a mlieka. Nemohla som sa tej vône nabažiť. Osušila som sa a navliekla do trička. Siahalo mi až do polovice stehien. Uterák som hodila na zem a začala som stierať mokrú podlahu.

Ozvalo sa nesmelé zaťukanie na dvere a potom sa pomaly otvorili. Edward mal na sebe biele tričko a sivé tepláky. Netušila som, že má aj takéto oblečenie. Hneď sa zohol ku mne a pomohol mi do stoja.

„To nechaj tak,“ šepol polohlasom. Doširoka som otvorila oči, lebo v jeho hlase bolo niečo, čo som nevedela ani pomenovať. Doslova zamatovo chrapčal. Ten muž je naozaj neodolateľný. Ešte stále mokré vlasy sa mu nádherne leskli a jeho pokožka doslova žiarila.

„Idem sa k sebe obliecť,“ šepla som a chcela popri ňom prejsť, no objal ma a pritiahol tesne k sebe. Nahol sa k bozku, no ja som uhla.

„Nessie!“ napomenula som ho, aj keď som nesmierne túžila po jeho ústach.

„Hneď zaspala,“ povedal mi do ucha a perami sa ho jemne dotkol. Určite to bolo naschvál a ja som sa celá rozochvela. Podlamovali sa mi kolená a zrýchlil sa mi dych. Neviem, či vedel o tom, čo mi spôsobuje, ale ak áno, tak to nehanebne zneužíval.

Pomaly si ma k sebe privinul ešte viac a pritlačil sa mi na pery. Omotala som mu ruky okolo krku a natiahla sa na špičky. Pevne ma zovrel v objatí a ja som cítila, ako sa svojimi prsiami tlačím na tú širokú hruď. Cítila som sa popri ňom tak drobná a to vo mne vyvolávalo ešte väčšie vzrušenie. Edward si bral moje ústa a mne sa to páčilo. Vysielalo to signály do celého môjho tela. Vlna túžby sa uvoľnila niekde z mojich útrob a putovala do každučkej časti tela. Edward sa trocha odtiahol, nechal ma sa nadýchnuť a pribuchol dvere, o ktoré ma razom oprel. Jeho pery ma zase nedočkavo drvili a ja som mala jednu ruku zapletenú v jeho vlasoch a druhou som ho hladila po chrbte. Jeho ruky tiež nezostávali pozadu. Jednou ma hladil po boku a druhá sa sunula nižšie, až na moje stehno. Celá som sa chvela strachom, ale aj očakávaním. Chcela som, aby mi dal niečo viac, no zároveň som sa bála. Vedľa spí jeho dcéra. Určite sa nič vážne nestane, no aj tak som cítila, ako sa moje srdce rozkmitalo do šialených otáčok. Prešiel po mojom stehne a rukou sa dotkol mojej pokožky. Prsty sunul zase hore a vyhŕňal tým to šedé tričko. Cítila som jeho dotyk tak intenzívne, ako keby sa každučké miesto pokožky, ktorej sa dotkol, vznietilo. Stále sa nekompromisne dobíjal do mojich úst. Žiadostivo až živočíšne si bral moje pery a jazykom mi vrážal do úst svoju chuť. Rukou mi pohladil bok a potom skĺzol na zadok. Vypískla som a prudko sa odtiahla, pričom som si udrela hlavu do dverí. Edward ma na seba hneď stiahol a prešiel pi prstami po udretom mieste. Zachichúňal sa.

„Pozor,“ šepol mi nežne pri uchu. Odtiahla som sa a pozrela mu do tváre.

„Čo to so mnou robíš?“ šepla som udýchane.

„Ja s tebou? Pripravuješ ma o rozum,“ zachrapčal. Celkom ma potešilo, že nie som sama, ktorá z toho druhého stráca hlavu.

Schmatla som do dlane lem jeho trička a pritiahla som si ho bližšie. Pousmial sa a znova ma dlho pobozkal. Teraz ale oveľa jemnejšie. Len ma jemne oždiboval a bozkami sa sunul nižšie. Pobozkal ma zboku na bradu a vo chvíli mi láskal krk. To bolo neskutočné. Zaklonila som hlavu a zavrela oči. Bolo to neuveriteľné. Vzrušovalo ma to. Nikdy som takýto nával túžby nepocítila. Podlamovali sa mi kolená. Edward ma stiahol k sebe a sadol si na kraj vane a mňa si uložil na kolená. Naďalej sa venoval môjmu krku a ja som ho hladila vo vlasoch. Nadvihla som si jeho tvár a pobozkala ho na pery. Cítila som sa akoby som mala krídla. Točila sa mi hlava a chcela som viac. Chcela som viac tých pocitov, viac Edwarda. Neviem, kde sa to vo mne vzalo, ale prehodila som nohu cez Edwarda a sedela som na ňom obkročmo. Bosé nohy som mala vo vaní a očividne som Edwarda trocha zaskočila, lebo sa celý zachvel a zvláštne zavrčal. Netuším, či to tak bežne muži robia, ale mne to prišlo zvláštne a tá jeho živočíšnosť vo mne uvoľňovala zmes pocitov. V podbrušku som ucítila zvláštne pnutie a sama som sa na jeho tele pridvihla.

„Bella, spomaľ,“ zašepkal Edward cez zomknutú čeľusť a ja som sa zahanbene odtiahla. Cítila som sa zmätene a naozaj som sa neskutočne hanbila. Pozrela som mu neisto do očí. Bol celý udýchaný a vyzeral aj trocha napäto. Chcela som z neho hneď zliezť, no pevne mi objímal stehná a držal ma na sebe. Oprel čelo o moje.

„Neskutočne ťa chcem,“ zašepkal a ja som zalapala po vzduchu. Túži po mne, ako môže muž túžiť po žene. Chce ma, ale ja na to ešte nie som pripravená.

„Ja... Prepáč... Ja som sa nechala uniesť. Ja nie som pripravená,“ pípla som a rýchlo sa z neho oslobodila. Takmer som sa pri tom zrútila na zem, no chytil ma.

„Viem. Ani ja nie,“ povedal chrapľavo a ja som nechápavo zodvihla obočie.

„Povedal si, že...“

„Povedal som, že ťa chcem. Vzrušuješ ma. Túžim po tebe, ale ešte na to nie je čas,“ šepol a ja som sa zmohla len na prikývnutie.

„Áno. Chce to čas a hlavne ja... Edward, ja som ešte s mužom nebola,“ prezradila som celá červená svoje tajomstvo. Edward sa mi pritlačil na pery a potom sa zase rýchlo odtiahol. Zaskočilo ma to.

„Ja viem. Si ako anjel, Bella. Nádherná, čistá, neskazená. Chcem, aby si mi patrila, ale ešte je tu niečo, čo o mne nevieš. Chcem, aby si o mne vedela všetko,“ šepol. Pohladila som ho a on ma pobozkal do dlane. To, čo povedal, mi pripadalo tak krásne a romantické, s jemnou príchuťou niečoho tajomného.

„Viem všetko, čo potrebujem vedieť. Si skvelý otec a úžasný muž. Si obetavý a pre svoju rodinu si ochotný urobiť čokoľvek. Myslím, že ťa mám rada, Edawrd.“ Myslím, že toto som práve povedať nechcela, ale už to bolo von. Edward sa usmial a mne tým úsmevom odľahlo.

„Bella, som do teba blázon.“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guvernantka - 18. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7   Další »
64. Inoma
29.06.2012 [13:48]

InomaChjo, proc to nemuze byt takhle sladky porad? Ti dva jsou spolu uzasni a s Nessie tvori krasnou rodinku. Cely ten jejich den byl nadherny, az je jasny, ze se neco potento... Loli, je to bezvadny a krasne sladky.

63. Any12
28.06.2012 [13:47]

Any12Nádherné! Líbí se mi, jak se Bella pomalu mění. Kdo by do ní na začátku řekl, že bude skákat do kaluží? Emoticon Celkově to mělo příjemnou uvolněnou atmosféru, nejenom venku, ale pak i ta sprcha... Emoticon Renesmeé je prostě takové malé zlatíčko... Emoticon
Musím říct, že Bella na svou nevinnost postupuje docela rychle... Emoticon Nehledě na to, že se unáší dokonce víc jak Edward, což mě docela překvapilo... Emoticon
Na konci jsem čekala, že už to z Edy vypadne, a ono zase nic... Emoticon
Úžasně navozená atmosféra a dění... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.06.2012 [10:58]

anissskaJsou prostě tak strááášně sladcí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

61. Wera
12.06.2012 [19:26]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

60. eivliS
09.06.2012 [9:49]

eivliSOooooooooooooooooooooooo, to bylo tak krásné, tak sladké, úžasné, dokonalé.
Sedím teď v práci s přiblblým úsměvem na tváři, šíleně vysokou tepovou frekvencí a poslintanou košilí.

Sněhová přestřelka R+B+E, byla parádní. Ta malá potvůrka by dokázala přimět mrtvého, koupit si vestu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

A stejně Bellino šoférské umění, taky nemělo chybu...připomíná mi to mou prvné jízdu v autoškole - ty přískoky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Ale ten konec, wow. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Jsem fakt hooooooooooodně zvědavá, jak Bella zareaguje, až se dozví pravdu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

59. Aneta
06.06.2012 [22:11]

nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

58. SummerLili
06.06.2012 [12:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

57. Ceola
05.06.2012 [5:40]

To je neskutečně krásný :))) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2012 [22:53]

SemiskaTy dvě jsou jako nejlepší kámošky, tatínek se víc kamarádí s Bellou... Ideální! Otázkou však zůstává, jak vezme jeho tajemství a tajemství celé rodiny? Jsem na to zvědavá a moc se na to těším. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2012 [20:22]

MaryAngelBella sa pod vplyvom Nessi zacina pekne odvezovat ... ale oni obe na seba posobia ... kazdopadne mam pocit, ze ta iskra medzi Edwardom a Bellou sa pomaly meni na poziar, ktory zachvati cely Cullenovic barak Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!