Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XXIV. kapitola

the host stills


Guardian angel XXIV. kapitolaNový diel...

23. kapitola

XXIV. kapitola

Z lovu sme sa vrátili krátko po zotmení. Vysmiati sme vrazili do dverí. No ten úsmev mi rýchlo zamrzol keď som videla, toho koho som veľmi dlho nevidela. Naposledy keď som bola ešte anjelom, ako sa to povie v službách. Bol to šéf zhora. 
Tváril sa prekvapene. Ale aj s bolesťou, so zradou v očiach. Vedela som, že mám zle. Porušila som všetky pravidlá. Aj tie, ktoré sú kdesi zahrabané pod hrubou vrstvou prachu. Dovolila som, aby v tele anjela sa zrodil upír. Stále prahnúci po krvi okolo seba. Nekontrolovateľný netvor. 

Celý týždeň prešiel v poriadku. Okrem tej nie moc príjemnej návštevy. Po tom čo som zmlátila Maxa prestal otravovať, ale Edward ma ujistil, že nemieni vzdať to. V škole sme moc nedávali najavo, že k sebe patríme, len občas ma musel Edward vyslobodiť z horúcich chvíľ. Teda aspoň ja a Edward. Ostatní sa pokojne ukazovali ako pravý pár. My sme museli ísť niekde do prázdnej triedy, aby sme mali aspoň na chvíľu pokoj. Vedľa bolo mňa bolo celý čas prázdne miesto na hodine. Smith sa neukázal celý týždeň. Učitelia skonštatovali že je chorý. Nikto nedal im ževraj vedieť. Čím viac mi to všetko bolo podzrievajšie. Dokonca on nemal rodinu. Presnejšie nebývali s ním. Presťahoval sa som sám. Proste chcel vyskúšať samotný život. Tak mi ostal čudný pocit. Niečo sa stane. Ale veľmi zle. Vždy to bola pravda. Či vyslovená alebo pomyslená vždy sa to stalo. Aj keď často ubehol dlhý čas.

Nastupuje víkend. Opäť Alice zase plánuje nákup. Musím pripustiť, že niektoré zásoby oblečenia mi rýchlosťou blesku miznú. Aj keď by som to nepovedala.
Svoju anjelskú stránku som veru nemala chuť predvádzať. Ani som nemala dostatočnú motiváciu. Bola som naprosto šťastná bez seba. Nič mi nechýbalo. Ak jedno som chcela zistiť za každú cenu. Kde je môj stvoriteľ, čo ma premenil na upíra. Dokonca poslednej Alice bola rozrušená, aj keď sa nákupy užila ako vždy. S Edwardom sa tiež hádala. Keď som sa opýtala čo sa deje, neodpovedali mi. Nakoniec som sa tak naštvala na nich, že v tom momente som sa premenila na anjela a Jasper mal veľmi veľkú prácu, aby ma upokojil. Bola som ako divá šelma. Po 20 minútach a po prevetraný hlavy som sa upokojila. Z ťažka som dýchala. V duchu si opakovala upokoj sa....upokoj sa .... A malo to veľmi dobý účinok. Pomaly som strácala ten hnev v sebe. 

V sobotu sme celý deň strávili doma, pretože bolo slnečno. Len Carlise a Esme išli na lov. Carlise si zobral voľno z nemocnice. Vždy ma dokázalo ohúriť tým sebakontrolovaným. S Edwardom sme teraz v izbe a v nej sa ozývala melancholická hudba. Zaplnila celú izbu. Alice a Jasper spolu pozerali televíziu. Emmett sa motal v garáží a Rosalie si prevracala stránky časopisu so svadobnými šatami. Uvažovala o ďalšej svadbe.
Nedeľa bola celá čudná. Dnes sa mali vrátiť z lovu Esme s Carlisom. A potom pôjdeme mi ostatný. Ráno som hneď navštívila kúpeľňu, aby som sa upravila. Keď som vchádzala do izby Edward kľačal pri spodnom šuplíku. Keď ma zbadal rýchlo strčil pravú ruku do vačku na nohaviciach. A šupel zavrel. Podozrivo som sa naňho pozrela. Oči som dala do úzkych štrbín. 
Okolo 13:00 sme sa vrátili aj mi z lovu. Aj dnes bolo slnečno. Večer sem sedela na verande v náruči môjho anjela. Dnes výnimočné bolo vidno aj hviezdy. Po dlhej a tmavej noci, ktoré ďalšie budú trvať celú večnosť. Edward sa postavil. Na chvíľu sa zahľadel na hviezdy a potom sa obrátil smerom ku mne. Kľakol si predo mňa. Ohúrene som sledovala tú scenériu. Vedela som čo sa chystal spraviť. Len som nevedela kedy to konečne sa stane. Už som pridlho čakala na tento okamih. A ten okamih práve nastal. Dočkala som sa toho.  

25. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XXIV. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!