Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XXIII. kapitola

greham


Guardian angel XXIII. kapitolaFu...Takže na svete je nová kapitola. Tieto posledné dni boli pre mňa utrpením a ďalšie ešte len budú. Dávajú teda presnejšie mám prípravu na dolná strojček a zuby ma neskutočne bolia a nemám už ani kedy písať...To sa nedá vydržať,a le prekonala som to a napísala som ďalšiu časť ejto mojej poviedky. Ďalší diel opäť ako keby pokračko v škle. Predpokladám, že ešte bude aspoň 10 kapitol, ale neviem presne...Pripravujem tam nejakú tú zápletku a určite sa tam objaví aj Alex a Samantha tiež nezabudnem na Angelu...Bellinho zverenca...Bella s Edwardom budú musieť ešte toho veľa prekonať, aby mohli spokojne žiť svôj večný život. Ďalšia časť bude možno o 3-4 dni alebo možno skôr podľa toho čo ma napadne. Tak to je všetko.Prajem príjemné čítanie :)

22. kapitola

XXIII. kapitola

Nastal obed. Pre nás doslova mučiareň. Predstierať, že to jedlo, ktorému oni tak hovoria, aj nám veľmi chutí. Ale lepšie ako sa prezradiť.
Našli sme si stôl v rohu jedálne.

„Hej kočka, nechceš si k nám prisadnúť?“ opýtal sa ma Max keď so m vchádzala do jedálne. Ostatní už boli pri stole.

„Uhádol si, nechcem,“ odpovedala som mu a pokračovala ďalej. Keď ma niekto pleskol po zadku. Ruka mi vyletela. Snažila som sa zmierniť silu, ale zbytočne. Dotyčný padol na zem s krvavým nosom. Bol to Max.
Videla som krv ako mu steká dole po tvári. Hypnotizovala som každú kvapku. Chcela som ju cítiť, ale radšej ochutnať. Mať ten úžasný pocit. Mať ju na jazyku. Ale ja som teraz nebola na love. Bola som v škole.
Prebralo ma až silné trhnutie ruky. Vrátila som sa späť do reality, ale naďalej som kúskom mysle fantazírovala. Ak sa to dá tak povedať.
Poslušne som išla za Edwardom. Opäť som bola veľmi rada, že tam bol a ja som tam nemala šancu spraviť chybu, ktorú by som potom ľutovala.
Skoro sme utekali cez chodbu. Ľudia sa na nás pozeral. Ale my sme išli ďalej. Vrazili sme do dverí a ja som sa tak zhlboka nadýchla a to som si ani neuvedomovala, že som prestala dýchať.
Edward si ma otočil čelom k sebe a hlboko sa mi zahľadel do očí. Ale ja som pred jeho pohľadom odvrátila zrak. Hanbila som sa za to. Chýbalo tak málo a mohol byť s toho masaker. Obrovský masaker.

„Už je to v poriadku,“ utešoval ma Edward. Vďačne som sa k nemu pritisla.

„Nedovolím, aby si niečo spravila čo nechceš. Ale teraz poďme na lov. Predsa nechceme riskovať.“ Chytil mi ruku a ťahal ma smerom k lesu.
Na kraji lesa sme sa rozbehli našou prirodzenou rýchlosťou. Vždy ma fascinovalo. Po krátkom behu sme zastavili v strede lesa medzi stromami. Nevedela som sa dočkať na tú životodarnú tekutinu, ktorá mi bude prúdiť dolu krkom a tak uhasí ten vnútorný oheň.
Zavrela som oči. Počúvala som to ticho lesa, ale v pozadí som jasne a zreteľne počula tri srdcia. Čakala som na vietor. Už len ten chýbal. A ja som sa tak mohla stáť lovcom naháňajúci svoju korisť, ktorá nemala šancu. Jej osud bol zapečatený.
Rozbehla som sa na sever za svojou obeťou môjho smädu. Za mnou som si vedome uvedomovala, že beží čo najtichšie Edward. Vedela som , že naňho nemám zaútočiť, ale ten pud sebazáchovy bol silnejší. Lenže bola som dosť pri zmysloch.

Schovala som sa za spadnutý strom a pozorovala mladú rodinku medveďov. Ale môj smäd bol nekontrovateľný. Vystrelila som zo svojho úkrytu ako s trela. Cítila som ako moje zuby ľahko prekĺzli pod kožu. Cítila som tu tekutinu v ústach ako mi zapĺňa moje lačná ústa. Bola som v siedmom nebi. Vypila som posledného tretieho medveďa.

„Hm,“ otočila som sa keď som zaregistrovala zvuk. A až teraz som si 100% uvedomila, že aj Edward tu je. 
Hravo som naňho skočila. Šťastne som sa usmievala. On tiež. Pritiahla som si ho bližšie. Pritisla som pery na jeho ústa. Z hrdla sa mi vydral ston. Bolo to lepšie ako pitie krvi.


24. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XXIII. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!