Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XXI. kapitola

Stephenie Meyer


Guardian angel XXI. kapitolaTak som sa prehupla nad 20. kapitola...Tu prinášam 21. kapitolu...Absolútn nemám kedy písať som totálne preťažená...teda presnejšie ja to mám napísané na papieri ale nechce sa mi to prepisovať do počítača....Ach jo..No nič.. Dúfam, že sa Vám bude páčiť....Ocením všetky komentíky ale aj kritiku...opäť ak budete mať nápas na ďalšiu kapiolku 22. kapitolu myslím, tak by som to tam mohla zapracovať alebo to rovno prepísať...Ok budem končiť..Pa

20. kapitola

XXI. kapitola

Už je to skoro 6 mesiacov čo som upírka. Vrátili sa mi všetky spomienky, teda až na pár. Tie dobré ale i tie zle.
Spomienkach som videla svojho brata Alexa.
Kamarátku Samanthu s ktorou som sa deň predtým rozprávala.

Naša rodina bola vždy veselá kôpka. To by nebol Emmett keby si hneď v prítomnosti všetkých zo mňa vystrelil.
Ako hovoril: „Treba sa zabávať kým máme čas. Možno zase nám príde návšteva. Že Vampirangel?“ mrkol na mňa. Tú prezývku dostala potom čo Edward a Carlise sa pustili do výskumu. Zisťovali či mi ostala tá anjelská časť. Jasper na mňa vysielal hnev, aby som mala dobrú motiváciu na to, aby som sa premenila na anjela. Keď som si spomenula na tú bolesť nepotrebovala som ani Jaspera. Ja som mala až moc motivácií.
Nakoniec myslím, že vznikol nový druh. Upír v tele anjela. Také ironické že?

***

sedeli sme v obývačke a riešili problém. Ale len taký obyčajný. Či pôjdem do školy z ostatnými. Ako skúšku sme vybrali nákupné centrum. Tam som sa mohla predsvedčiť, že Alice je skutočný maniak. Dokonca som radšej aj zdrhla. Moc mi to nepomohlo. Nakoniec ma aj tak našla.
„Podpísala si si svoju smrť,“ zašepkala rozzúrene. Vrátili sme sa naspäť. Alice ma natlačila do skúšobnej kabínky a o pár minút prišla asi 20 vecami.

„Vyskúšaj si to,“ prikázala mi. Vyzerala ako bohyňa pomsty. Povzdychla som si a začala si skúšať veci.
Prvé na rad prišli tričká s dlhým rukávom. Potom s krátkymi rukávmi. Ďalšie sukne, mikiny, nohavice a nakoniec veľmi vyzývavé spodné prádlo.

„Tak na toto zabudni. Ja si to na seba nedám,“ rozkričala som sa na celý obchod.

„Stlm hlas, Bella. Uvidíš ani sa nenazdáš a budeš to potrebovať. Za chvíľu ma budeš volať, aby sme išli kúpiť ďalšie, pretože máte veľkú spotrebu,“ poklepala si po hlave a melodicky sa zasmiala.

Po asi 10 nie som len nakoniec súhlasila. Alice vychádzala s veľmi spokojným výrazom.
Prešli sme všetky obchody. Zastavili sme sa na obuvi. Tak tam bol horor. Alice mi nútila podpätkové topánky. No jasné keby tie topánky neboli na 15 cm podpätku a k tomu keby nebol ten podpätok ihličkový. Na tie som sa nedala prehovoriť. Nakoniec sa musela uspokojiť s 10 cm podpätkom. Ona, nie je. Pre mňa boli moc vysoké. Zlaté tenisky kde ste? Nariekala som v duchu.

Dokázala som byť natoľko zamestnaná, že som ani v najmenšom nepomyslela na to, že by som bola len trochu smädná. Síce ma pálilo v krku, ale bolo to minimálne.
Skončili sme okolo 20:00 keď sme sa vrátili domov. Milovala som rýchlu jazdu. Milovala som tu slobodu a vietor vo vlasoch.

Po všetkých zváženiach sme nakoniec súhlasila, že pôjdem aj ja do školy. Ja, Edward a Alice sme išli do druháku zatiaľ čo Rose, Em a Jasper do tretiaku. Aby bolo všetko v poriadku Cullenovci si ma adoptovali a ja som sa oficiálne stala členkou rodiny. Bola som vlastná sestra Alice, pretože sme mali rovnaké vlasy ešte aj farbu. Ale predtým som navštívila kaderníctvo. Boli sme skoro rovnako vysoké. A hlavne boli sme obidve riadne praštené na hlavu. Ed a Jazz len nad nami krútili hlavami a usmievali sa na svoje polovičky.


22. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XXI. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!