Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel X. kapitola


Guardian angel X. kapitola10. kapitola poviedky Guardian angel.Táto kapitolka je celkovo podľa mňa nudná, ale pribudne tam ďalšia nová postava. Dúfam, že sa vám bude páčiť:) Príjemné čítanie

9. kapitola

X. kapitola

„Alex som doma.“ Zakričala som do domu.

„Ahoj kde si bola? Inak máme návštevu. Čaká Ťa v obývačke.“ Odpovedal mi Alex keď sa vynoril spoza rohu.
Išla som do obývačky. Na sedačke sedel niekto, čo by ma ani nenapadlo.

„Ahoj Bella.“ Pozdravila ma Samantha.
Samantha bola moja kamarátka, ktorú som si našla pred 4 rokmi na škole. Vtedy som bývali v New Yourku.

„Ahoj Samantha. Čo tu ty robíš? Nemala by si byť v New Yourku?“ Opýtala som sa jej.

„Hej mala. Ale včera sme sa presťahovali sem do Forks. A bola som v okolí obchodu so starožitníctvom a stretla som Alexa. Sme sa zarozprávali. A Alex ma pozval k vám. Ty si nebola doma tak som na teba počkala.“ Pokrčila ramenami.

„Dlho čakáš?“ Prisadla som si k nej.

„Ani nie. Nejakých 10 minút.“

„Aha. No bola som preč niečo si zariadiť.“ Vyhýbala som sa jej odpovedať priamo.

„Povedz páči sa ti tu? A čo škola? Vieš chcem sa tam prihlásiť.“

„Škola je fajn. Možno budeme mať aj nejaké spoločné hodiny.“ Usmiala som sa na ňu. 

„A čo máš chlapca?“ Nadhodila tému čo je podľa nej tá naj.

„Mám.“ Odpovedala som jej hrdo.

„A ty máš chlapca? No asi ťažko keď ste sa presťahovali.“ Domyslela som si.

„Mala som chlapca. Lepšie povedané. Ale nedávno mal autohaváriu. Ja som bola s ním v aute. Ja som mala šťastie, ale on nie. Neprežil to. Toto je vlastne tá vec o ktorej som sa chcela porozprávať.“ Náhle hovorila smutným tónom hlasu.

„To bude dobré. Aj ja som to zažila. Viem Ťa pochopiť. A čo konkrétne by si chcela vedieť.“ Opýtala som sa opatrne.

Nahla sa ku mne a začala šepkať: „Mám taký čudný pocit. Ako keby tu stále so mnou bol. Možno to je podľa teba divné, ale ja verím, že je tu jeho duch. Akoby stál vedľa mňa a viedol ma ťažkými situáciami.“ Pozerala som na ňu s otvorenou pusou.

„Ale prosím Ťa možno sa ti len zdá. Aj ja mávam taký pocit, ale to je málokedy. A vôbec možno si to len namýšľaš.“ Zahovorila som to.

„A kde tu vo Forks vlastne bývaš:“ Opýtala som sa jej a zmenila rýchlo tému.
„Na začiatku Forksu. Vedľa Angely Weberovej.“ Zamrzla som na mieste.

„Angely. Angely Weberovej.“ Neverila som vlastným ušiam.

„Poznáš ju?“ opýtala sa zvedavo Samantha.

„Áno poznám. Veľmi dobre.“ Povzdychla som si.

„No ja budem musieť ísť. Rodičia budú sa strachovať.“ Vstala zo sedačky. Aj ja. Doprovodila som ju k dverám.

„Ahoj Samantha.“ Pozdravila som ju.

„Ahoj. Ahoj Alex.“ Zakričala cez rameno.

Zabuchla som dvere a spoza záclony sledovala odchádzajúce auto. Otočila som sa. Hľadala som Alexa. Našla som ho v záhrade.

„Alex to je ďalší? Kto je na rade opustiť tento svet?“ Opýtala som sa ho roztraseným hlasom.

„Samantha.“ Tíško vydýchol jej meno.
Mne sa zrútil svet. Všetci milovaní má opúšťajú.

***

Na druhý deň všetko začalo od znova. Len s patrným rozdielom. Do školy prišla aj Samantha. Väčšinu predmetov som mala s ňou. S Angelou to bolo také isté ako posledné 3 dni. Jedine s Cullenovými sme postúpili vyššie. Už sme sa medzi sebou aj zdravili. Dokonca ma pozvali k sebe pri stôl. Zdvorilo som odmietla, ale oni na tom trvali. Tak som musela zo sebou zobrať aj Samanthu. Pretože sa na mňa lepila. Celý čas sa pri Cullenových ošívala. Kto vie asi prečo? Možno na ňu pôsobili dojmom strachu. Dokonca sa opýtala či je Edward voľný. Zarazila som ju pekne. Zdvorilo som jej predstavila svojho chlapca. Skoro jej vypadli oči z jamôk.
„To si robíš srandu. Že?“ Snažila sa šepkať, ale všetci to pri stole počuli. Emmett vybuchol do smiechu. A potom aj zbytok rodiny. Bol to pekný deň pre mňa. Ale pre Samanhu možno ten posledný.

11. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel X. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!