Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel VII. kapitola

Edward a Bella


Guardian angel VII. kapitola7. kapitola poviedky Guardian angel

6. kapitola

VII. kapitola

„To by som aj ja rád vedel. Robil som si svoju prácu a niekto normálne do mňa vrazil. Keď som sa chcel postaviť, zrazil ma zase na zem. Niekto ma musel držať za krídla. A potom som chytil ešte pár kopancov, natrhli mi krídla. Ale ako odchádzali ti čo ma zmlátili tak som videl mladíka z bronzovými vlasmi.“ Vyrozprával mi celý príbeh. Pri poslednej vete som jasne videla kto to je.

„Edward. Ja ho už zabijem. Prisahám.“ Hnev vo mne bublal. Pripravený v každej chvíli vytresknúť na povrch.

„Kto to je Edward? Nepoznám nikoho takého.“ Opýtal sa ma Alex.

„Jeden upír. Má aj rodinu. Je ich dokopy 7. Takto vyzerá, že v škole budeme mať menšiu výmenu názorov.“ Napálená som sa vrátila do izby. 

Ráno som si umyla vlasy, potom som si ich osušila a vytvorila si všelijaké kreácie na hlave. Vbehla som do izby zobrala si biele tričko k tomu biele nohavice a topánka na 10 cm podpätku. Na to som si prehodila biele sako. Vrátila som sa do kúpelne a ľahko sa nalíčila. Keď som všetko spravila, schmatla som tašku a išla do garáže. Nasadla dom do svojho ´ miláška ´ a rútila som si to do školy nakopať niekomu zadok.

Vyrútila som sa na parkoviska ako neriadená strela. Ihneď som hľadala strieborné auto. Našla som ho. Stálo na kraji parkoviska a majiteľ sa opieral oň. Zrak mal upretý na moju tvár. Zamračila som sa naňho.
Zaparkovala som. Schmatla som tašku a kráčala som k Edwardovi. Dívala som sa mu na tú dokonalú tvár. Ostré rysy, perfektnú postavu, hlboké oči, bezkrvné pery. Bože Isabella zbláznila si sa. Asi hej. Odpovedala som si v duchu.

„Čo si to dovoľuješ útočiť na moju rodinu?“ Šepkala som k nemu ľadovým hlasom. Prerýval čírou nenávisťou.

„Rodinu.“ Ostal zaskočené.

„Áno rodinu. To bol môj brat, ty debil. Moja jediná rodina, ktorú mám. Teraz sa ledva doma hýbe.“ Až teraz som si uvedomila svoju chybu. Ja som mu vlastne povedala čo som zač. Zakryla som s ústa, sklopila oči a odcupotala od neho preč.

Zbytok dňa v škole prebehol v poriadku. Už som nechodila za Angelou. Na obede som sedela sama. Ale a tak som ju sledovala. 

Keď som prišla domov ako vždy zaparkovala som auto. Každodenný stereotyp. Všetko sa opakuje už 177 rokov čo som Strážny anjel ľudí.
Zobrala som si svoje vecí zo zadného sedadla a kráčala hore schodmi unudená k smrti. Čo bude dnes robiť? Už to mám! Pôjdem pozrieť kde ty slávni Cullenoví bývajú. Dúfam, že nie niekde v jaskyni zavesený dole hlavou. Tak ako to v knihách píšu. Ale skutočnosť je iná. 

Dala som si dole sako, aby som si ho neroztrhla. Rozprestrela som krídla a vybehla zadným vchodom do lesa. Tam som sa vzniesla nad stromy a hľadela na okolitú prírodu z vtáčej perspektívy. Krásny výhľad. Hľadala som aj upíry dom. A potom som ho našla. Stál v lese. Bol celý bieli. Mal veľké okná a tri poschodia. Bol prekrásny. Videla som niekoho na záhrade. Najskôr ju upravovala. Určite tam nesadila zeleninu. Načo by im bola.

Sadla som si na najbližší strom. Len som zabudla, že aj upíry majú dobrý sluch. Zdvihla hlavu a ja som mohla vidieť krásnu tvár, z ktorej vyžarovala materinskosť. V zlatých očiach mala údiv. Boli krásne, úprimné, hlboké. Usmiala sa na mňa tá prekrásna vár. Ja som jej úsmev vrátila. Potom sa postava obrátila chrbtom. Sledovala som jej pohľad a zbadala 6 osôb stáť za oknom.

„Tak toto si.“ Začula som zašepkať jemný, zamatový hlas. A ja som vedela, že už to pred nimi neukryjem. Som odhalená.

8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel VII. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!