Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel-Prológ+1. kapitola


Guardian angel-Prológ+1. kapitolaAhoj. Toto je ďalšia moja poviedka na kapitoli. Toto bude jediné čo budem písať sem.Táto poviedka je o strážnom anjeli, ktorý behá po svete a ochraňuje ľudí. Lenže jedného dňa dostane na úlohu, aby sa postara o Angelu Weberovú. Prihlási sa na školu. Lenže to ešte nebude vedieť, že ona nie je jediná na škola, ktorá patrí medzi nesmrteľných. Postavy: všetci Cullenovci, Isabella Marie Swan Thomson,jej brat Alexander Swan Thomson, Angela Weberová a postupne v deji budu pribúdať aj iné postavy.

(táto pesnička nemá nič spoločné s touto poviedkou, len názov)

 

Prológ

Píše sa rok 1835. Ulice sú tiché. Len tichý vánok sa obtiera okolo postavy zahalenej do bielej róby. Prechádza ulicami. Koho hľadá? Opäť dostala úlohu chrániť svojich zverencov. Čo keď opäť neuspeje a stratí svojho zverenca? Gaštanové vlasy zostrihané pod prsia jej lemovali krásnu tvár. Oči mala modré ako dve studničky čírej vody. Ale teraz boli biele. Chladné ako tá najchladnejšia noc.

Biela róba sa vlní v smere vetra. Obopína jej vysokú postavu. Ale na chrbte ma niečo, čo nie je u ľudí normálne, to niečo sú krídla.


I. kapitola

Ahoj. Volám ja Isabella Marie Swan Thomson. Pýtate sa prečo nie Volturiová alebo Cullenová? Odpoveď je jednoduchá. Nie som žiadny upír. Som totiž strážny anjel ľudí. Chránim ľudí pred takýmito stvoreniami, ale aj dokonca pred smrťou, ktorej sa bojí väčšina ľudí. A viete čo je sranda? Že tá smrť je vlastne môj brat, Alexander Swan Thomson. Niekedy mi to príde veľmi komické, aby som zachraňovala ľudí pred smrťou aj keď sama bývam s ňou pod jednou strechou.

„Alex pohni dneska máme toho veľa na práci." Zakričala som do prvého poschodia domu. Náš dom bol podstate malý, taký útulný. Ale pre nás dvoch úplne stačil.Z vonku bol celý biely. Dominantné veľké okná boli rozmiestnené po celej šírke steny.

„Už idem dolu.“ Zakričal Alex. Bol mojim bratom v jednej veci, ale v druhej môj hlavný nepriateľ.

„Ktoré auto si berieš?“ Opýtal sa ma, keď konečne zišiel dole.

„Mercedes.“ Milovala som ho a hlavne ten môj. Dokázala som spraviť niekomu zle, keby mi len kúsok poškrabal lak na ňou. On si zobral Jeep.

„Isebella konečne si tu.“ Oznámil mi ON. Možno sa pýtate, kto to je. ON má veľa mien. Alah, Boh... ako len chcete.

„Prepáčte, že som neskoro prišla, ale ešte som niečo vybavovala s predošlého bydliska.“ Zdvorilo som mu odpovedala. Keby on vedel, čo si myslím. No neviem, neviem či by so tu a teraz pred ním stála.  
ON bol totiž ten najhlavnejší medzi anjelmi hore v nebi. Dokázal všetkým čítať myšlienky len mne nie. Veľmi veľká výhoda. Aspoň máte v hlave súkromie, nie ako ostatný anjeli.

„Mám pre teba nového zverenca. Volá sa Angela Weberová a býva vo Wasightone v mestečku Forks. Dal som toto miesto sledovať niekoľko mesiacov. Máš tam už nový kúpený dom. Je už aj zariadený. Len bol by som rád keby tvoj brat s tebou nešiel. A aby som nezabudol budeš musieť zase chodiť do školy. A posledná informácia pre teba. Sú tam aj iní nesmrteľní. Tak si daj pozor.“ Pozorne som počúvala informácie. Minule môj zverenec zomrel. Tento raz to tak nebude. To si sľubujem. A potom nastala tma.

Moja ďalšia úloha...
Prišla som domov. Rýchlo som zaparkovala auto a vybehla do domu. Zobrala po ceste kufor. V izbe som doň nahádzala narýchlo veci. Všetko možné. Zima mi nebude a keď tak išla by som do obchodného centra ak budem niečo potreboval.
Zbehla som dole, schytila cestou papier s ceruzkou a začala písať:

Alex,

Dostala som nového zverenca. Musím sa sťahovať. Bohužiaľ mám zakázané, aby si išiel teraz so mnou. A dobre vieš, že to v jednom ohľade nejde. Budem sa snažiť volať a písať ti email 2 do týždňa.

Tvoja sestra Bella


Položila som list na stôl. Posledný krát sa pozrela na dom a vyštartovala zachraňovať ľudské životy.

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel-Prológ+1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!