Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel IX. kapitola


Guardian angel IX. kapitola9 kapitola poviedky Guardian angel. V tomto dieli sa konečne dočkáte E+B...ale nie na dlho. Príjemné čítanie

8. kapitola

IX. kapitola

Esme ma hladkala po chrbte. Utešovala ma.

„To bude dobré.“ Šepkala mi do ucha. Musím sa schopiť. Tak ako minule. Nesmiem podľahnúť znova.

Odtiahla som sa od nej a smutne sa na ňu usmiala.

„Ďakujem. Ja viem, že sa chovám blbo teraz, ale chýba mi pravá rodia. Priatelia, ktorý ma podržia v ťažkých situáciách.“ Zase som sa rozplakala , ale tentoraz som schovala hlavu do dlani. Objali ma teraz silnejšie ruky. Zdvihla som hlavu. Bol to Edward kto ma objal. Nikdy som si nemyslela, že sa zaľúbim a to do upíra. 
Hľadela som mu do očí. Videla som v nich chápavosť. Vedel ma pochopiť. Nebol to ten namyslený frajer ako som si myslela. Bol milý, krásny a vedel súcitiť.

„Ešte raz ďakujem. A Esme prepáčte za to tričko.“ Ospravedlnila som sa jej.

„Miláčik to nevadí. Alice využije každý moment, aby mala možnosť ísť nakupovať.“ Zasmiala sa.

„Hovoril tu niekto o nákupoch?“ Vykukla Alice spoza rohu a ja som si až teraz uvedomila, že sme tu boli len mi. Esme, Edward a ja.

„Hej hovorili. A je neslušné počúvať cudzie rozhovory.“ Odpovedala som jej. Náhle mala Alice v tvári prázdny výraz. Chystala som sa postaviť, ale Edward ma zastavil.

„Neboj sa o ňu. Len ma víziu.“ Upokojil ma.

„Vidí budúcnosť.“ Dokončil vetu, keď videl , že neviem o čo sa jedná. Konečne Alice začala mrkať a po celom dome sa rozoznel jej smiech. Prekvapilo ma aj ň, že Edward v sebe dusil smiech.

„Ja ....ne....nemôžem.....haha.“ Vykoktala zo seba v záchvate smiechu.
Do obývačky prišiel aj zbytok rodiny.

„Alice aj mi by sme chceli vedieť čo si videla.“ Ozval sa Emmett. Ten obtočil ruku okolo blonďavej blondíni alias Rosalie. A stiahol si ju na vedľa seba. Predtým ešte stihol na mňa žmurknúť.

„Belle sa podarí niečo veľmi zaujímavé. Už som dlho čakala kedy sa to konečne stane.“ Odpovedala Alice Emmettovi a vyprskla ďalší nával smiechu zo seba.

„Ako nechcem rušiť zábavu, ale mala by som ísť domov dávať Alexa dokopy. Inak Edward nemusel si ho tak zmlátiť. Nechce sa mi o neho starať stále ako o malé decko.“ Pozrela som na Edwarda. Vyzeral zamyslene. Drgla som doňho. Otočil sa na mňa a usmial sa.

„Jasne. Dobre. Mám Ťa ísť vyprevadiť?“ Neušiel mi úsmev Esme, ktorá ho venovala Carliseovi. Akoby boli šťastný, že som tu.
„Môžeš. Pokiaľ budeš stíhať za mnou.“ Zaškerila som sa na neho.

Vstala som a rozlúčila sa s ostatnými. Vyšla som von a narovnala si krídla.

„Ideš?“ Opýtala som sa Edwarda, ktorý stal ako primrazený.

„Áno.“ Spamätal sa, ale nespúšťal zo mňa oči.

Musím priznať, že bol skutočne rýchly. Na konci lesa skočil po mne. Kotúľali sme sa. Ruky mal obmotané okolo mňa. A ja som tak bola v jeho železnom objatí. Nakoniec som skončila pod nim. Tvár mal len 5 centimetrov od mojej. Nepáčilo sa mi, že je tak ďaleko. Zmenšila som medzeru medzi nami. Už to boli 2 centimetre. Ale tie prekonal on a spojil naše ústa v bozku. Najprv bol veľmi jemný, ale neskôr bol viac žiadúci. Ale on sa príliš skoro odtiahol.

„Prepáč. Nemal som to robiť.“ Ospravedlnil sa a postavil sa na nohy. Stiahol ma zo sebou.

„Keby som ti v tom chcela zabrániť jednoducho by som Ťa odsotila.“ Nesúhlasila som. Priblížila som sa k nemu bližšie a bližšie.

„Nebol som si istý či to chceš aj ty.“ Šepkal oproti mne a ku mne vial jeho sladký a omamujúci dych. Točila sa mi hlava z jeho prítomnosti. Lietala som v oblakoch.
Prekonala som tú medzeru a tak potvrdila, že toto je moje ÁNO. Pery sa pohybovali. Vkĺzla som mu do úst jazykom. Zastenal. Jazyky hrali svoj tanec. Tancovali vo výre vášne.
Padli sme na zem. Smiali sa čím dlhšie, tým viac. Konečne mi k životu stačila už iba jedna vec. Mať matku. Ostatné všetko mám. Všetko po čom som túžila.

Ale nie je vždy všetko také ružové ako sa zdá.  

10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel IX. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!