Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel IV. kapitola

Esmé a Carlisle Cullen- New Moon


Guardian angel IV. kapitola4. kapitola Guardian angel(Strážny anjel)

3. kapitola

IV. kapitola

Ucítila som prudký náraz do ľavého ramena. Ale ja som to sotva ucítila. Pre mňa to bolo ako pohladenie. 
Strhol sa všade krik. Čas pre mňa, aby som s tadeto vypadla. Vstala som. Skontrolovala som Angelu a potom seba. Nevyhla som sa jej udivenému výrazu.

„Bello... A- Ako si sa tak rýchlo ku mne dostala?“ Vykoktala zo seba Angela.

„Ang...,“ sklonila som hlavu.„Teraz nie je tá správna chvíľa na vysvetľovanie. Ale sľubujem, že ti to raz určite poviem.“ Poviem ti to až keď ty budeš na smrteľnej posteli. Dodala som v duchu. 
Uvoľnila som cestu pre učiteľov a záchranku. Angela stále na mne visela pohľadom. Prečesala som parkovisko a ujistila som sa, že toto moje divadielko nikto nevidel. Ale predsa. Rodina Cullenových stála pri svojich autách. V očiach mali údiv a plno otázok, ktoré chcem či nechcem im budem musieť zodpovedať. Ale najviac ma upútalo čosi čierne za kríkmi. Skúmala som to dlho. A až potom mi došlo kto to je a čo chce. Prídem domov a budem si to musieť s ním vybaviť. Po dobrom alebo po zlom.

Otočila som sa na päte a utekala ku svojmu autu. Nasadla som a rýchlo sa ponáhľala domov. Po ceste so rozmýšľala, čo by sa stalo keby ma nikdy Môj strážny anjel nenašiel a nepremenil ma? Pravdepodobne by som tu ani nebola. Ale niekedy premýšľam úplne na to jadro celej veci. Prečo sa to stalo zrovna mne? Prečo nie niekomu inému? Na svete je veľa ľudí. Ale mňa si musel zrovna vybrať. Veľa krát som ďakovala Bohu, že pri mne niekto stál keď som bola ešte ten krehký človek, ktorý sa nemusí pretvarovať predtým čím on nie je.
Ale na druhej strane mu ďakujem hlavne za to, že žijem a ta to že mám tú možnosť zachraňovať životy ľudí. 
Konečne som prišla pri môj dom. Stál pri ňom Alexov Jeep. Ešte má ten chochmes, aby si sem priviezol auto. Keď ma nahnevá spravím mu najskôr s neho kovové guličky na hry. Zaparkovala som auto a vo mne sa zbieral hnev. Pripravený vždy len a len preňho. Vpadla som do prvého poschodia a zakričala: „Ako si to dovoľuješ?“ Kričala som ako nepríčetná a veľmi dobre som vedela, že tu v dome je. Vždy mal predo mnou rešpekt a strach. Veľmi zaujímavé, keď on je Anjel smrti.

„Bella kľud. A nemôžem za to, že ten dole ma sem poslal.“ Zatváril sa nevinne, keď vyšiel z obývačky. Ja som mala šéfa TAM HORE on TAM DOLE.

„Aspoň si mi mal zavolať. A veľmi ma zaujíma ako si zistil kde bývam a ešte nezabudni povedať, že aj ty budeš chodiť do školy nech dostanem infarkt a to veľmi dobre vieš, že nie je možné.“ Stále som kričala. Hnev naberal na intenzivite. Už to nevydržím. Oči zmenili farbu z modrej na bielu a na chrbte sa mi rozprestreli nádherné biele krídla. S nimi som mala najväčšie problémy. Veľa ráz som sa ich snažila dať dole, ale nešlo to. Ako keby boli prizvárané k telu. Alex zareagoval na moju premenu a aj on sa premenil, len istým rozdielom. Jeho oči boli čierne a aj krídla. Teraz proti sebe nestál brat a sestra, ale Anjel smrti a Strážny anjel. Dva protiklady. Jedno dobre, jedno zle. Alex mal taktiež dar. ON mohol našepkávať myšlienky, ale mne nemohol. Kvôli tomu sme sa veľa rázy pohádali a presne ako teraz.

Strhla sa bitka. Ale predtým sme sa radšej presunuli do lesa, aby sme mali potom aj kde bývať. Udierali sme päsťami. Vznášali sme sa veľmi vysoko nad zemou. Keď jeden nadel poor schytal kopanec do brucha. Niekedy sme tu brali aj ako menšie rozptýlenie. Ale to bolo v čase, keď sme boli šťastný. Keď nám nič nechýbalo. Vtedy keď aj Alex bol Anjel, ale nie teraz. Teraz je zatratený anjel. Anjel, ktorý zhrešil. Porušil pravidlá. Prezradil našu existenciu cudziemu človeku, aj keď nebol jeho zverenec. Väčšina anjelov práve toto pravidlo najčastejšie porušila. 

Keď sme sa dostatočne jeden na druhom vyriadili, premenili sme sa naspäť na človeka. Oblečenie sme mali potrhané, zablatené. Zhlboka sme oddychovali, keď sme počuli zapraskať vetvičku. Ale pre normálnych ľudí sotva slyšitelné.
Zdvihla som hlavu a neverila vlastným očiam.

5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel IV. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!