Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Future: 8. Rozhodnutí

grestgrg


Future: 8. RozhodnutíŠance na útěk je téměř mizivá, jediná šance je obětovat svůj život a tak zachránit Alici.

Mississippi, Biloxi 1920:


William vůbec netušil, co má dělat. V očích onoho stopaře viděl jenom čirou nenávist, nechápal, proč chce ublížit zrovna jeho maličké Alici, ale věděl, že pokud nezačne vymýšlet plán, jak ji ochránit, zemře. 
To nechtěl, chtěl, aby si alespoň trochu užila života, alespoň trochu žila. Vymyslel prostý plán, prostě stopaři uteče. Ale musel si dát pozor, nechtěl, aby Alice znala jeho tajemství, ještě není ten správný čas. 
Je moc brzy. Proto ji píchnul mírná sedativa, Alice teď bude poklidně spát a on ji může nést, aniž by se dozvěděla, co je zač.


Vzal ji do náruče, díval se do její spící tváře, věděl, že ji miluje, udělal by pro ni cokoliv. I zemřel. Uvědomil si to ještě dříve, než s ním začala mluvit. Běžel lesem, bylo jisté, že musí svést toho upíra ze své stopy. Slyšel tiše proudící řeku, rozběhl se k ní. Byla to jediná šance, jak mu uniknout. Alici držel náruči, když se začalo stmívat, vylezl z vody, bylo to poblíž jedné vesnice, nedaleko stál opuštěný seník, do kterého lidé chodí jenom, když je zima a nemají trávu pro dobytek. Zlomil zámek, který bráni vstupu dovnitř a vešel. Alici položil na seno, díval se jí do tváře a usilovně přemýšlel, jak by ji mohl zachránit, na lov ani nepomyslel, i když ho už nutně potřeboval, jestli by je stopař přeci jen našel, neměl by šanci a prohrál, ale nemohl ji tu nechat samotnou, proto zůstal, smířený s tím, že možná zemře. Hluboko v mysli se mu začínal rýsovat plán, ale jenom hluboko, nikdy by to Alici neudělal, nikdy by ji nepřeměnil. Nechtěl, aby žila stejný život, jaký žil on sám.


Vyšel ven a sedl si na kupku sena, která zůstala venku. Přemýšlel, snažil se vymyslet jiný plán, nějaký lepší. Nic ho nenadalo. Kolem půlnoci se za ním ozval hlas. 
„Řekni mi to." Otočil se a spatřil Alici, ve tváři měla nějaký zvláštní výraz, nevěděl, co to je. 
„Vím, že nejsi člověk, ale nevím, co doopravdy jsi." Musela mít nějakou vizi, jinak si to nedokázal vysvětlit. 
„Měla jsi vizi?" zeptal se William. 
„Viděla jsem nějakého muže, ale určitě to nebyl člověk, chtěl nás zabít. Hledá nás." Wiliam smutně přikývl, musel jí říct pravdu.


Řekl všechno, co bylo důležité, Alice mu neskákala do řeči, jenom tiše naslouchala, nezdála se být překvapená. Když jí řekl i to, o čem celou tu dobu uvažoval, a tvrdil jí, že to nikdy neudělá, přerušila ho. 
„Proměň mě. Je to naše jediná šance." I přesto, co jí řekl o tom, co to je být upír, chtěla být jako on, přešla i to, že přeměn bolí mnohem víc, než bolest, kterou prožívala v sanatoriu a různých terapiích, které jí dělali. Dlouhou dobu ještě přemýšlel, ale nakonec, poté, co Alice dostala vizi o tom, že už je jim na stopě, se rozhodl. Opět ji položil na seník, sklonil se k jejímu krku. 
„Promiň, za to, co jsem ti udělal," zašeptal a prokousl kůži. 
Alice se zmítala bolestí, uprostřed chytila Williama za ruku, naléhavě se mu podívala do očí, měla vizi, která pro něj měla špatný konec. 
„Je blízko. Uteč, je rozčílený. Zabije tě." Její pohled byl naléhavý, doopravdy chtěla, aby se zachránil, on jenom smutně zavrtěl hlavou a zašeptal: „Já vím." 
Byl se svým osudem smířený.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Future: 8. Rozhodnutí:

 1
2. Leník
20.01.2012 [8:57]

Moc moc povedené, prosím, napiš další kapitolky. Moc ráda čtu o Alice a Jasperovi, hlavně o jejich setkání a - lásce. Piš, piš, piš - moc moc prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2011 [20:04]

RoxanaAhoj,
příště neměň barvu písma na bílou, nechej ji takovou, jaká je po vložení.
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!