Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Future 4. Znovu od začátku

Eclipse- SF


Future 4. Znovu od začátkuDalší kapitolka, Alicin vztah s Williamem prohlubuje. William jí dělá společnost, možná, že to nedělá jen kvůli tomu, že je mu jí líto. A co Jasper? Pomůže svému příteli Peterovi k lepšímu životu...

Znovu od začátku

Psychiatrická klinika pro duševně choré, rok 1920


V pokojíku, ve kterém byla Alice, se svítilo. Alice seděla v tureckém sedu v rohu kobky. Celou svou pozornost věnovala muži, který za ní pravidelně chodil a předčítal jí.

William seděl kousek od vchodu. Vždy ve střehu. Zády se opíral o vypolstrovanou stěnu a v ruce svíral otevřenou knihu. Sametovým hlasem z ní předčítal, každou chvíli spočinul spokojeným pohledem na své posluchačce.
Alice udělala ohromné pokroky ode dne, kdy William poprvé otevřel dveře od jejího pokoje.

Zprvu vůbec nekomunikovala. Ten první den, jen seděla a pohupovala se ze strany na stranu. Bál se, že přišel příliš pozdě, že Alice už nebude schopna nikdy normálně žít. Ale byla mnohem silnější, než vypadala. Mluvit jí chvílemi ještě dělalo problémy, ale zlepšovalo se to.
„Kapitán Nemo plul se svou lodí po klidném moři. Vlnky jemně narážely do lodi. Nemo se smál..."
„To je překrásné," přerušila Alice Williamovo vyprávění.
„Jaký je to asi pocit, nechat se unášet vlnami."
„Oceán je neskutečně úžasný, jednou ho taky uvidíš. Brzy uvidíš celý svět. Vezmu tě, kamkoliv budeš chtít. Nikdy už nezůstaneš ve tmě! To ti slibuji."

„Jak dlouho ještě…?" zašeptala toužebně Alice. William se zvedl a přisedl si k ní.
„Téměř všechno je připraveno. Zbývá jediné... musíš zemřít." Alici se strachem rozšířily oči. Celá strnula. Ale William ji dokázal uklidnit. Jemu věřila - jemu jedinému.

„Nebude to jednoduché, ale věda od dob, kdy jsi byla malá, se změnila - zlepšila. Neboj se, Alice. Nechej všechno na mně. Neměj strach, tady už dlouho nebudeš."
„Mám strach..." Chytila Alice Williama za ruku.
„Všechno dobře dopadne. Věř mi. Já budu s tebou a nikdo už ti nikdy neublíží..."

Pomoc

Missouri- Rok 1920

 

„Přiveď dalšího, Petere, chci to mít co nejdříve z krku.“ Probíhalo obnovování armády.

Jasper a Peter měli bez milosti zabít každého upíra, kterému byl rok a více. Jasper to celým srdcem nenáviděl. Ale byl to rozkaz. A rozkazy se musí plnit. Peter dotáhl dalšího, upír zajisté věděl, co ho čeká. Ze všech svých sil se bránil, ale vůbec to nestačilo. Během pěti minut byl mrtev.

„To nesnáším! To nemůže nikdy nikoho ušetřit?! Kvůli síle zabíjí své lidi. Přece jí pomáhali. Ale ona je nechá bez milosti zabít," stěžoval si Peter.

„Dalšího, Petere!" rozkázal smutně Jasper.

Trvalo to snad celý den, než na řadu přišel poslední. Byla to Charlotta. Peter se s ní sblížil, možná až moc.

„Přiveď Charlottu, prosím." Vůbec nic netušil.

„Ne!" vykřikl Peter a chytil Charlottu pevně za ruku, rychle se rozběhli k lesu.

Jasper se rozhodl, že je nechá jít. Petera měl docela dost rád. Proč mu kazit štěstí? Protože ho on sám nemá?

Oba se ještě naposledy na Jaspera otočili a na dálku mu poděkovali. Večer, když měl všechnu práci hotovou a seděl pohodlně opřený o strom, objevila se před ním Maria.

„Máš všechnu práci hotovou?" Znuděně se na ni podíval.

„Ano, mám. Ale musel jsem zabít i Petera. On mi nechtěl vydat tu malou, Charlottu. Tak jsem je zabil oba. Doufám, že to nekazí tvoje plány. Jestli ano, tak mi dej jeden z těch svých trestů..." Kvůli Peterovi lhal, ale nijak mu to nevadilo.

„Nevadí mi to. Stejně už byl moc starý na to, aby nám pomáhal. Vlastně jsi mi ulehčil práci."

Marii to bylo jedno. Mohla stvořit dalšího, proč by kvůli jednomu měla být zarmoucená?

Měsíce rychle ubíhaly a Jasperovi chyběl přítel, jako byl Peter. Začal se všem čím dál, tím víc stranit.

Nevadilo mu to...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Future 4. Znovu od začátku:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!