Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Future 1. Rozhodnutí

Edward&Bella by Shindeen


Povídečka o Alici a Jasperovi. Jaspera promění Maria a Alice je v sanatoriu pro duševně choré. Jak bude Jasper zvládat zabíjení lidí? Co bude s Alicí? Potkají se vůbec někdy? První kapitolka je o tom, jak se Alice dostala do blázince. Kdo ji tam vlastně dal a proč. Snad se bude líbit.

Rozhodnutí

Missouri 1865:

Hustě pršelo, velké dešťové kapky s prudkou chtivostí narážely do poddajných korun stromů. Unavený dívčí hlásek, volající o pomoc, v tom deštivém zpěvu, téměř zanikal.

Její zchvácené nohy jí odmítaly pošlusnost, zakopávala o rozmokřelé pařezy stromů. Padala a opakovaně vstávala. Za sebou cítila dech smrti.

Mezi stromy se mihl tmavý stín, dívka znovu upadla, už neměla sílu vstát. Jen unaveně otočila hlavu, podívala se za sebe... Nic... Mysl jí odmítala pracovat. Nechápala. Unikla stínu. Byla si tak jistá, že je těsně za ní. Naposledy vstala, rychle se blížila ke kraji lesa, pár kroků a uviděla by střechu jejího rodného domu. Popadl ji zezadu...

Ráno ji našli lidé z vesnice, vypadala jako pohozená hadrová panenka, tak bledá, oči rozšířené prožitým děsem...

Mississippi 1910:

„Je to naprosto přirozená reakce, paní Brandonová," snažil se postarší doktor uklidnit nervózní ženu.

„Vaše dcera potřebuje odbornou pomoc. Může ublížit jak sobě, tak lidem ve svém okolí."

Elizabeth Brandon byla ve všech směrech dokonalou ženou. Jako matka dvou p řekrásných dcer , zlepšovala vzor moderní ženy dvacátého století.

Na jinak průzrečně blankytném nebi se mračil velký, černý mrak. Prvorozená dcera, Mary Alice.

Malá Alice trpěla velice zvláštní psychickou poruchou, která děsila nejen její rodinu, ale i každého, kdo navštívil Brandonovic dům. Alice, již od nejútlejšího věku viděla věci, které jiní lidé neviděli. Zprvu se tomu jenom smáli, ale Aliciny vidiny se začaly plnit. Elizabeth v hlouby duše věděla, že to není nějaká obyčejná nemoc, ale ani na smrtelné posleli by to nepřiznala.

Stephen, Elizabethin muž a Alicin otec, se zprvu jen smál dětskému žvatlání, ale smích ho přešel, když Alice předpověděla smrt jeho milovaného bratra, Richarda. V tu chvíli mu došla trpělivost a začal Alici zavírat doma. Nesměla mluvit ani se svou mladší sestrou, Cynthií.

Roky ubíhaly a Aliciny vidiny nabíraly obludných rozměrů. Stačilo, aby se k ní kdokoliv přiblížil a mozek vytvořil další věštbu. V den svých devátých narozenin měla Alici opět další vidění, ve kterém viděla otcovu smrtelnou nehodu. Neuběhl ani týden, Stephen byl mrtev a Elizabeth seděla v bílé, neútulné kanceláři a podepisovala formulář, který měl uvěznit její starší dceru do konce života za zdi sanatoria pro duševně choré.

„Bože, odpusť mi..." řekla při posledním podpisu.

Alicin osud byl zpečetěn...

Temná léta 1. část
Dallas, 1865:
Dobu těsně po lovu měl Jasper nejraději.
Věčně hladová šelma v něm spokojeně vrněla, v těchto chvílích byl rád sám.
Zavřel oči a vzpomínal na svůj lidský život.
Věděl, že brzy přijdou výčitky...
Vždy přicházely, s neúprosnou jistotou, ale teď na ně nemyslel.
Z nejhlubší paměti se vynořil první obraz...
Rodný dům, z klád sbitá ohrada.
Rodiče a dva bratři seděli na verandě a pozorovali chlapce,
který si hrál v ohradě se psy a z plna hrdla se chechtali.
Malý, sotva desetiletý chlapec, kolem psů mrštně poskakoval.
Házel jim aport, ale psy jakoby chlapec vůbec nezajímal.
Vždy se těch psů bál, ale nechtěl dát svůj strach najevo.
,,Nesmí poznat tvůj strach! Zkus to znovu..." radil mu muž sedící na verandě.
,,Ano, tati." Odpověděl Jasper a znovu hodil klacek,
povedlo se, psi se na klacek rychle vrhli a donesli ho překvapenému Jasperovi.
,,Zase se oddáváš vzpomínkám?" vyrušil Jaspera dívčí hlas.
Neochotně otevřel oči a pohlédl do tváře anděla.
Pak se nesouhlasně zamračil:
,,Nechej mě být Mario!"
Dívka se usmála. Nepřátelský tón v Jasperově hlase ji nijak neodradil.
,,Jaký byl lov?" Odpovědí jí bylo nevrlé zavrčení.
,,Vždy to samé..." usmála se znovu Maria.
,,Nesmíš si vyčítat zabíjení. Jsme upíři. Bez něho to nejde.
Dřív jsi také zabíjel zvířata, abys měl co jíst..."
,,Nesrovnávej lidi se zvířaty!!" obořil se na ni Jasper.
,,Máš pravdu, nedá se to srovnávat." Nenechala si vzít svoji dobrou náladu.
,,Člověk je zlý tvor!! Zábíjí z touhy po bohatství a moci.
Právě ty bys o tom měl něco vědět.." Maria věděla, kam zasáhnout.
Jasperovi se vybavila další vzpomínka...


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Future 1. Rozhodnutí:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!