Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » From playboy to husband - 17. kapitola

Alex (Divná) - Shire


From playboy to husband - 17. kapitola „Taky tě miluji, prdelko.“ „Vsadím se, že to říkáš poprvé v životě.“ „Měla bys být ráda, že to je na tebe.“ „Celé je to podvod!“ „Aspoň v tomhle máme jasno, nemíním, aby ses do mě zas zabouchla.“ „Celá žhavá! Počkej si na Valentýna!“ „Už se těším, a prosím nějakou sladkou čokoládku, hořká jsi už dost.“

 

 

Hodil jsem na stůl před Es smlouvu a čekal, co vyvede. Vůbec se jí nelíbilo, že vím o jejím nedostatku. Za to mně se to velice zamlouvalo. Pomalu jsem z toho měl Den nezávislosti. Vlastně, úplný opak, protože když se to tak vezme kolem a kolem, díky naší dohodě budu nešťastně ženatý.

Ach jo.

Je velice pozdě na to vzít nohy na ramena a běžet jako Gump. Kruci, Carlisle, je to tady. Konečně jsi padl do vězení zvaného manželství. Dokonce dobrovolně.

Budu potřebovat zapít žal.

Zásnubní párty.

Spokojeně jsem se zaculil.

„Podepíšeš to, nebo ti mám nadiktovat, jak se píše tvé jméno a příjmení?“ houkl jsem směrem k Esmé.

„Stále se rozhoduji, zda ti tou propiskou nepropíchnout krční tepnu,“ zamručela. Sebrala smlouvu a zběžně si ji pročetla.

„Rozvod bude kdy?“

„Tři roky musíme spolu vydržet, jeden je málo a čtyři už jsou moc. Navíc, trojky mám rád.“ Nad dvojsmyslem se zašklebila. Určitě si v duchu nadávala do těch největších bláznů a magorů. No, nemá být shopaholičkou.

„Peníze ti budou pravidelně chodit na účet. Výši a interval máš blíže specifikovaný ve smlouvě.“

Es pokývala hlavou a konečně podepsala.

„Fajn, jdu do toho, ale spát s tebou nebudu.“

Těžce jsem zalapal po dechu. „Bože, chraň, na to jsem ani nepomyslel. Ne, že bys měla lepru nebo herpes.“

Netvářila se zrovna nadšeně, asi mě opravdu probodne propiskou.

„Skončil jsi?“

„Nebo herpes, teď jsem skončil.“

Protočila oči a zvedla se.

„Když už jsme u tebe. Jen arogantní debil může nosit tričko se Supermanem.“

„Když už jsme u tebe, Es. Kde bereš prachy na nové a nové hadry? Půjčka? Úvěr? Šlapeš?“ Opět měla na sobě kratičké šatičky. Já jsem sice narcis, ale ona je zas hotová do toho servírovat mi ty svoje nohy pod nos.

„Kreténe!“

„Taky tě miluji, prdelko.“

„Vsadím se, že to říkáš poprvé v životě.“

„Měla bys být ráda, že to je na tebe.“

„Celé je to podvod!“

„Aspoň v tomhle máme jasno, nemíním, aby ses do mě zas zabouchla.“

„Celá žhavá! Počkej si na Valentýna!“

„Už se těším, a prosím nějakou sladkou čokoládku, hořká jsi už dost.“ Nevěřícně na mě hleděla a myslím, že potřebovala kyslíkovou bombu. Jenže tu opravdu nemám ve svém vybavení. Jestli to půjde takhle dál, budu brzo vdovec.

„Budeš mít moc, moooc peněz,“ mluvila k sobě. Zavřela oči a masírovala si spánky.

Mrkl jsem na hodinky. Kruci, musím jít. „Sice mě baví hrát ti na nervy, snoubenko, ale musím jít říct tvojí budoucí tchýni, že bude tvá tchýně,“ zvedl jsem se a trochu ji odsunul od mého zorného úhlu. Člověk nikdy neví, poloupír tuší, že by mu mohla něco provést.

„Co…cože jdeš?“ vyhrkla ze sebe Es.

Povzdechl jsem si a rozpřáhl ruce. „Mám obrovskou rodinu. Kdybych jim neoznámil, že se žením, pravděpodobně by mě ukamenovali svými upířími vražednými pohledy. To fakt riskovat nehodlám. Jo, a připrav se, že zítra jdeme na večeři k mým rodičům a strýcům. Tetičky nemám, důvod proč poznáš, až se setkáš se strejčky. Teď, Es, musím jít.“ Poplácal jsem ji po zádech a měl se na odchodu. „Jo, ještě jedna věc,“ zastavil jsem se v půlce pohybu, vytáhl z peněženky kreditku a podal ji Es. „Na tu zítřejší večeři si musíš koupit něco pěknýho a drahýho.“ Sice má Es v rámci mezí dobrý vkus, ale matinka je trošku mimo její hledáček.

„Es?“ vypadala jak socha. Vůbec nereagovala, jen tupě hleděla do mé hrudi. „Na,“ popadl jsem její paži a vrazil jí do dlaně kreditku. Možná bych neměl riskovat. Sebral jsem kreditku zpátky k sobě a pustil Es. „Půjdeme zítra nakupovat společně, měj se.“


 

„Měli bychom si vymyslet společnou historii. Aby se nám lépe lhalo, ne?“

 

Garrett pokrčil rameny a dál sledoval modelku v kratičké minisukni, jak si vybírá z pultu svetr, přičemž jí šlo nádherně vidět až do kuchyně. V tom mu ale podívanou překazila Barbie, když si stoupla mezi ně. „Nevzala jsem tě do obchodního domu, abys tu hledal příležitostný sex! Teď jsi má mužská holka na všechno! Platím tě!“ rozčilovala se. Garrett se usmál a pokýval hlavou.

„Jistě, jsme tu, abychom tvým blízkým lhali a abys nevypadala jako osamělá ženská s devíti kočkami.“

 

„Vůbec by mi to nevadilo! Nevidím nic špatného na svobodě! Jenže ty ses připletl a kecl jsi blbost roku, když jsi řekl, že my dva…“ hraně se zasmála. „Nikdy!“ křikla na něj a přešla do sekce se šaty. Přivřel víčka a mnul si spánky.

 

Chce přece dosáhnout svého, ne? Pokořit upíry, co si myslí, že jsou všechno. Může začít právě s ní. Otevřel oči a ohlédl se přes rameno na Barbie. Naštvaně přebírala jedny šaty za druhými, aniž by je pořádně prohlédla.

 

Pousmál se a pomalu se k ní přibližoval. Na jednu stranu je Barbie snadná oběť. Na druhou stranu něco mu říká, že bude litovat dne, kdy se rozhodl jí ublížit a zahrávat si s jejími city.

 

„Nebylo lepší je nejdřív zkusit, než zničit?“ zeptal se Barbie. Ta přestala v přímém útoku na šaty a ramínka a věnovala mu plnou pozornost. Vzhlédla a Garrett opětovně pocítil píchnutí v oblasti hrudi, konkrétně v levé oblasti. Vždy, když na něj pohlédla zpříma, se mu to stalo. Její oči, dvojbarevný pohled, čarovná smaragdová a tyrkys. Jak se takhle mohl někdo narodit? Zázrak?

 

„Asi máš pravdu,“ uznala. Sebrala troje šaty a odebrala se směrem ke kabinkám.

 

„Nestůj tam! Budeš radit!“ křikla k němu a čekala, dokud nesrovnal s ní krok.

 

Všechno byla pouhá hra. Barbie ho využila, aby si hrála na zadanou. A on si s ní pohraje, aby dokázal, že povrchní upíří elita občas dokáže padnout na kolena. Protože to oni rozpoutali jako první nebezpečnou hru, která skončila smrtí jeho matky.

 

„Asi moc usedlé, ne?“ houkla jeho směrem Barbie a vykoukla celá zpod závěsu.

 

„Otoč se kolem své osy,“ pobídl ji. Ne, že by ho zajímalo, jestli jsou to ty pravé, ale rád se díval na její štíhlé tělo. Musel uznat, že si vybral velice dobře. Její svádění ho bude dokonce bavit a náležitě si ho bude užívat.

 

„Mohl bys přestat očumovat můj zadek?“

 

„Nemůžu si pomoci, když se mi něco líbí, tak to dávám najevo,“ reagoval. Barbie se mírně zamračila a pohlédla mu zpříma do očí. Poprvé použil svůj dar a vyslal k ní slabou vlnu. Viděl na ní, jak se zachvěla a zčervenaly jí tváře. Okamžitě ucukla pohledem a zaplula do kabinky. Spokojeně se sám pro sebe usmál.

 

Vždy dostane tu, kterou chce.

 


Omlouvám se, že úsek K+G je kratičký, ale opravdu jsem v tento moment nevěděla přesně, co psát. Mám s nimi vymyšleno, co dál v budoucnosti, ne teď moc. :D Tak snad mi to prominete. Děkuji moc a nádherné komentáře, holky, opravdu si jich cením. :-)))


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek From playboy to husband - 17. kapitola :

 1
9. majka
04.08.2014 [8:44]

Super že vyšla ďalšia kapitola :) Milujem túto poviedku :*

8. Lucina
28.07.2014 [0:23]

Prej: Šlapeš? Emoticon
Jestli příště setkání se strýčky tak ...to bude moc Emoticon
Klidně to piš delší, nám to neva Emoticon

7. Alex
26.07.2014 [17:13]

Tato povídka mi vždy zvedne náladu a je jedno jak je dlouhá. Jako vždy perfektní!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. izzie22
26.07.2014 [14:52]

No hej škoda že K&G majú v tejto kapitole venovaný len taký kúštik, ale dúfam že to v tej ďalšej nejako vynahradíš. Emoticon

5. Niki
26.07.2014 [0:00]

Krásné :))
Těším se na další :))

25.07.2014 [19:08]

JessyAk by niekde udeľovali ocenenie za trpelivosť a odvahu, určite by ho dali Esme. Tá žena má guráž, fakt. S Carlisleom síce môže byť sranda, ale poviem ti, že po viac ako troch dňoch by som ho asi priklincovala k nejakej stene a naozaj mu prepichla krčnú tepnu. Emoticon Emoticon Chlapec má ego až na Venuši. Nie, kdeže, až na Plute, najskôr. Ale čo, playboy holt "nemá" nikdy ľahký život. Fakt sa teším na kapitoly, kde z neho už bude manžílek na plný úväzok. Dobre, nie na plný. Emoticon
Aj keď z toho ich spoločného nakupovania mám trocha strach, Carlisle si dá na výbere šiat určite záležať. Emoticon
Kate a Garretta totálne žerem. Emoticon Tak trochu som aj čakala, že Garrett to všetko nerobí len z dlhej chvíle, ale má hlbšie úmysly. Dosť by ma zaujímalo, ako sa to všetko vyvinie a či ho Kate prekukne. Alebo... možno... niekto sa nám tu zaľúbi.
Nuž, nechajme sa prekvapiť, ako si to vymyslela. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. PCullen
25.07.2014 [18:43]

Ahojky jsem zpátky. Emoticon Omlouvám se, že jsem nekomentovala předchozí kapitulu byla jsem totiž pryč.
Minulá i tato kapitola byly úžasný! Emoticon Emoticon Moc se mi líbily. Emoticon Já tu povídku vážně miluju! Emoticon Emoticon
Carlisle je skvělej já ho prostě zbožňuji Emoticon a jak se s Esme škorpí je sladký. Emoticon Musí se mu nechat, že je vynalézavej. Emoticon A ty jeho hlášky to je prostě… paráda! Emoticon Esme s Carlislem to je dvojka! :-)
A Kate s Garrettem? Emoticon Nezáleží, jak to mezi nimi začalo, ale jak to skončí. <3 A mám takové tušení, že Garrettovi se jeho plán vymkne z kontroly a to brzy. Emoticon
Moc se těším na další kapitolu Emoticon a doufám, že bude brzy! Emoticon

25.07.2014 [18:29]

KJisbonistJuhuuuu!!! Emoticon bože já už se těším na další díl Emoticon Emoticon takže shoping s C&E??? Emoticon Emoticon to by mohlombejt zajímavý Emoticon tvl... Garrett je uplně stejnej jako C Emoticon Emoticon Emoticon
Sorry za krátkej koment, ale nemám moc času Emoticon Emoticon Emoticon

25.07.2014 [17:47]

LiviaCullenAle ale ale.. čo to tu máme?? že by to bola ďalšia kapitola Playboya?? Áno, myslím že áno...

Som rada, že je to tak skoro. Práve včera som rozmýšľala kedy vyjde nový dieľ a ty to takto perfektné urobíš.. Som ti vážne vďačná..

Ten Gerrett sa mi vážne nepáči, mám jeho aj Kate rada ale toto ako tu tu všetko vyšpekuloval a čo všetko to vystraja... neviem či je to moja chyba alebo to tam nebola ale až teraz som zistila že to Gerrett nerobil len tak z dlhej chvýle ale že mu ide o jeho matku ... a to sa mi nepáči, bolo to fajn keď to vyzeralo že to Gerrett robí len preto lebo sa mu to páči bodka.

Jaj, ten Carlisle a Es, to je vážne dvojka, tie jeho hlášky sú vážne nezabudnuteľne .. Vážne, každé jeho slovo je perla :D

prosím, škemrám aby bola ďalšia kapitola čo najskôr, prosíííím

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!