Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Friends or Enemies? - 3. kapitola


Friends or Enemies? - 3. kapitolaJe tu další kapitola Friends or Enemies?. Jaký bude mít Bella pocit ze šokujícího poznání souseda Cullena? Co na to řekne její spolubydlící a nejlepší kamarádka Elena? To vše se dozvíte v této kapitole. :-)

Bella (Twilight):

Zabouchla jsem mu dveře před nosem a šla za Elenou. Byla jsem rozčílená. Co si o sobě ten ňouma myslí?! Že mu vlezu do postele hned po tom, co na mě vystrčí ty svoje křivý zuby?! No, to teď přeháním... zuby má dokonalý. Vlastně celý je dokonalý. Ty jeho vlasy, krásné oči - nikdy jsem nepotkala nikoho se zlatýma očima -, andělský obličej, dokonalé tělo. Přes jeho triko se rýsovaly dokonalé svaly... Ah, Bože, ten by stál za hřích. Hned bych ho... Ne, Bello! Takhle nesmíš přemýšlet! 

Rozhodla jsem se, že i přesto, jak je ten Edmund, nebo jak se jmenoval, dokonalý, ukážu mu, kdo je to Bella Swan! Došla jsem za Elenou. Zrovna si něco prohlížela. Položila to na stůl a podívala se na mě.

„To na poslíčka nesedí. Co chtěl?" zajímala se.

„Ale nech to být," posadila jsem se vedle ní.

„Nenechám to být. Naštval tě a já chci vědět proč," nedala se. Sakra ona je tak neodbytná.

„Fajn! Byl to ,soused´ odzdola. Edmund nebo Edward, už nevím. Vypadá na jednoho z těch manekýnů. Myslel si, že mě hned dostane do postele," odfrkla jsem si.

„Ale to je děsný. Jak si to může dovolit?! Vždyť tě ani nezná! Je to prase!" znechuceně zavrtěla hlavou.

„No jo, co naděláš. Už na to nemysli. Nemá cenu se nad tím rozčilovat," uklidňovala jsem ji. Mám jenom jedny nervy a ty si nezničím na tom volovi. Ale má se na co těšit. Hošánek pozná peklo na zemi.

„Dobře," usmála se Elena.

„No nic. Jdu si dobalit věci. Pak můžeme někam vyrazit," zvedla jsem se a šla do pokoje.

„Jasně. Chtěla bych si to tu prohlédnout." popadla časopis a dál jím listovala.

Vešla jsem do pokoje a zavřela dveře. Posadila jsem se na postel, ta skřípavě zaúpěla. Budu si muset koupit novou. Rozhlédla jsem se kolem a rozhodla jsem se, že to tu vylepším. Popadla jsem jednu z tašek a naskládala do skříně věci. Pak jsem se vrhla na kosmetiku. Měla jsem štěstí, že byla ke zdi přidělaná velká police. Ta se bude k těmto účelům dokonale hodit. Pečlivě jsem na polici naskládala všechen make-up, parfémy a krémy a nakonec jsem tam dala i malého plyšáčka od mamky. Vypadá to tak aspoň příjemněji. Když jsem skončila s vybalováním a zdobením pokoje, spokojeně jsem se rozhlédla kolem. Tady dokážu přežít.

Posadila jsem se na postel. Přemýšlela jsem, jestli tu nemám nějakou užitečnou věc, která by se mi hodila k vymyšlení mého dokonalého plánu. Na nic jsem nepřišla, tak se budu muset obejít bez toho. Ale to nechám na později. Zvedla jsem se a vyšla z pokoje do obýváku. Ještě jsem odnesla do koupelny hygienické potřeby a šla za Elenou.

„Tak můžeme vyrazit," usmála jsem se a vytáhla ji na nohy.

„A kam chceš jít?" podívala se na mě podezřívavě.

„Já nevím. Můžeme se podívat, jestli tu není nějaký klub. Nebo jít na nákupy. Prostě cokoli!" Bylo mi jedno, co budeme dělat. Hlavně jsem chtěla vypadnout ven. Popadla jsem bundu a šla ke dveřím.

„Dobře," popadla tašku a doběhla mě. Vyšla jsem na chodbu a čekala, až vyjde ven. Když se tak konečně stalo, zamkla jsem. Vyrazila jsem přímo ke schodům. Elena se zastavila u výtahu.

„Nejedeme výtahem?" podívala se na mě.

„Ne. Chci si provětrat hlavu," mávla jsem na ni a šla dál. Rychle mě doběhla.

Sešly jsme dolů. Zastavila jsem se u poštovní schránky a přelepila na ni jmenovku. Šly jsme ke dveřím. Najednou jsem ztuhla. Co ten tu dělá?! U dveří stál ten magor. Zvedla jsem hlavu a klidně šla dál. Jen tak ho nenechám, aby mě rozházel. Prošla jsem kolem něj a hodila na něj nenávistný pohled. Všimla jsem si, že i Elena se na něj divně podívala.

„Co je?!" zavolal na nás. Zněl naštvaně. Zasmála jsem se a šla dál s Elenou v patách.

Hodinu jme couraly po městě. To mě ale brzo přestalo bavit. Dohodly jsme se. že tu omrkneme nějaký klub. Zajímá mě, jaký tu je matroš. Našly jsme klub Blue Night. Vešly jsme dovnitř. Rozhlédla jsem se kolem. Kluci nic moc, ale o zábavu bude aspoň na chvíli postaráno.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Friends or Enemies? - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!