Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Four Girls Prolog + 1. kapitola

jasper v breaking dawn


Four Girls Prolog + 1. kapitolaBella se svými třemi nejlepšími kamarádkami, Alicí, Elenou a Caroline, rády zpívají a tančí. Bella má schopnosti měnit podoby a štít, Alice vidí budoucnost a Elena s Caroline mají dobrou sebekontrolu. Bydlí spolu v apartmánu v New Yorku. Chodí na New York University. Ve dne jsou úžasné, mladé, chytré upírky, ale večer změní podoby a jdou do klubu zpívat. Všechny milují zpěv a tanec, ale nikdo nikdy nezjistil, kdo jsou. Skupina, ve které vystupují, se jmenuje Four Girls. Je to moje první povídka,tak doufám, že se vám to bude líbit. RaduCullen

Prolog

Pohled Bella

Dnešek ve škole ubíhal rychle, první tři hodiny jsem měla s Elenou a Caroline. Potom oběd, který jsme kvůli mému daru přežily. Poslední čtyři jsem měla s Alice. Po škole jsme nasedly do našeho autíčka směr naše apartmá.

1. kapitola

Za deset minut

„Jsme tu, holky,“ řekla jsem, ale holky už vystupovaly.

„Co si dneska vezmeme na sebe, Al?“ zjišťovala Caroline.

„Myslím, že dneska budeme v červeno-černé a s botami na podpatku!“ zamyslela se Al.

„Jo, to bude super!“ zajásala Elena a už odemykala dveře do našeho apartmánu.

„Jděte se všechny osprchovat a za dvacet minut tady. Hodím vám na postele věci,“ rozkázala nám Alice.

Všechny jsme zapadly do našich koupelen a už bylo slyšet jenom, jak teče voda.

 

Pohled Alice

Vletěla jsem do šatny a začala jsem hledat věci na večer. Belle jsem vybrala krátké průsvitné černé šaty a červené boty na podpatku. Eleně jsem vybrala černé pouzdrové šaty a jednoduché červené boty na podpatku. Caroline miluje červenou, takže dostala červeno-černé šaty a nízké kozačky na podpatku. Já jsem si vybrala krajkové červené šaty a černé páskové boty. Holkám jsem to rychle zanesla do pokojů a sama se šla upravovat. Vysprchovala jsem se rychle a jednoduše se nalíčila, dala si rudou rtěnku.To byla naše osobní značka, rudé rty. Za dvacet minut jsme stály v obýváku a čekaly, až nás Bella přemění na naše druhé já a mohly jsme vyrazit. Všechny jsme vypadaly úžasně. Jely jsme Belly Astonem. Před barem jsme byly za deset minut.Vystoupily jsme a šly ke vchodu. Samozřejmě tam byli naši fanoušci a paparazzi, ale těch jsme si nevšímaly. Daly jsme pár autogramů a fotily se, potom šly dovnitř připravit se. Za půl hodiny jsme měly vystupovat, takže poslední úpravy. Každý den zpíváme něco jiného. Každá zpíváme asi čtvrt hodiny. Zpíváme i ploužáky, ale i rychlé písničky. Dneska jsme měli zpívat společně ještě s Edwardem Cullenem. Bella s ním zpívá dvě písničky. První zpívají na začátku a pak těsně před koncem, ale k tomu, že Edward zpívá, je taky upír. Super! Tak, a jde se na to. Bella zmizela v davu protože, chtěla diváky překvapit. Edward stál s námi v zákulisí. Hudba spustila a Bella začala zpívat. Reflektory svítily na ni. Bylo to krásné, zpívala s Edwardem písničku od B.o.B a Hayley Williams, Airplanes. Edward se k ní přidal. Jedno se uznat muselo, rozhodně byl dobrý zpěvák. S Bellou mu to ladilo, hodili by se k sobě, ale Edward měl nějakou pijavici, a to doslova. Jmenovala se Tanya a taky byla upírka. Edward s Bellou dozpívali a Edward zmizel za tou svou pijavicí. Bella všechny přivítala a začala hrát hudba na Titaniu od Sii a Davida Guetty. Všichni se začali vlnit do rytmu a my zpívat. Milujeme zpěv, jako by to byl náš život, taky je, ale v utajení. Tak jsme zpívaly celých padesát minut a potom měla Bella zase s Edwardem končit náš koncert. Dozněla poslední písnička a my všechny jsme se uklonily a daly jsme si na pět minut pauzu. Edwarda napadlo, že by si s nimi mohl zazpívat i jeho bratr Jasper. Bella samozřejmě souhlasila. Dohodli se zpívat písničku od Katy Perry a 3OH!3, Starstrukk. Bella s Edwardem a Jasperem byli povoláni na jeviště a začali zpívat. Dozpívali to a Bells se všemi rozloučila a šla k nám. Došly jsme k autu a vyrazily domů.

 

Pohled Bella

Ten koncert byl úžasný. Dojely jsme domů a šly si připravit do školy. Za hodinu jsme všechny seděly v obýváku a probíraly hochy.

„Já jsem myslím, že jsem se zamilovala,“ pronesla Elena a dala si hlavu do dlaní. Všechny jsme se na ni koukly způsobem - cože?!

„A do koho, prosím tě?“ zeptala se Car.

„Do Damona Cullena,“ pronesla vážně. Jemně jsem se na ni usmála.

„Ale, zlato, přeci víš, že je to děvkař,“ pronesla jsem vážně. Elena je jako moje vlastní sestra. Musím ji ochraňovat jako všechny tady v místnosti, jsem z nich tady nejstarší.

„Jasně, že to vím, ale prostě tomu nejde poručit. Sami víte, jací jsou Cullenovi,“ řekla a podívala se na nás.

„Jasně, že víme. Mně se taky líbí jeden Cullen,“ řekla Car. Všechny jsme na ni vykulily oči. Caroline, ta Caroline, která akorát se všemi skončí v posteli, jí se někdo líbí, nebo je to jenom další oběť?

„Který?“ vystřelila narychlo Alice, aby to nemohla zakecat.

„Klaus Cullen, já vím, jsem pitomá, ale jeho jenom do postele dostat nechci!“ pronesla vážně.

„Dobře, zlato, my ti věříme. Ale já to taky řeknu, líbí se mi Jasper,“ řekla a kousla se do rtu. Usmála jsem se.

 

Další den ráno

Dneska je sobota, takže nikam nemusíme. Dokonce jsme zjistily, že si bratři Cullenovi koupili vedlejší apartmán. Nevím, proč zrovna tady, ale fajn. S holkama jsme si zpívaly a bláznily, ale nenapadlo nás, že se budou stěhovat Cullenovi už dnes. Takže jsme zpívaly a samozřejmě někdo zaťukal. Šla jsem otevřít a zamrzla v pohybu, když jsem zjistila, kdo to ťukal. Byl to Edward! Hned spustil.

„Promiňte, nejste náhodou dívčí skupina Four Girls, která zpívá v Laguně?“ zeptal se a těkal očima po holkách. My jsme na tohle byly připravené. Začaly jsme se smát. Když jsme se uklidnily, rychle jsem mu odpověděla.

„My a Four Girls, dobrý vtip! A na shledanou,“ řekla jsem.

„Dobře. Na shledanou.“ řekl a odešel. Zavřela jsem dveře. Otočila jsem se na holky a vybuchla v ještě větší smích. Dneska večer máme taky koncert. Oni nás nesmí vidět, jak odcházíme jako Four Girls. Dala jsem přes nás štít a začala mluvit.

„Oni nás nesmějí vidět jako holky!“ pronesla jsem vážně. Holky přikývly.

„Jak to uděláme?“ zeptala se Elena.

„Tak to nevím!“ pronesla jsem vážně.

Potom jsem začala jiný téma. Co si vezmeme dneska na vystoupení.

„Alice, co navrhuješ dneska za oblečení?“ zeptala se Elena, jako by mi četla myšlenky.

„Dneska bych chtěla, abychom měly každá top a džíny,“ pronesla Al.

„Dobře, tak to jdeme vybrat!“ vyhlásila jsem rozhodně.

Všechny jsme se přemístily do našeho šatníku. Já jsem si vybrala, po schválení Alicí, černé úzké džíny a k tomu tyrkysový top, tyrkysové boty na podpatku. Elena si vybrala světle zeleno-černou tuniku a k tomu postříkané kraťasy, zelené boty na podpatku. Caroline si vybrala dlouhý hnědý top a legíny, světle hnědé boty na podpatku. Alice sobě vybrala fialové tílko a šedé džíny, fialové boty na podpatku. Teď si říkám, že nic jiného než podpatky nenosíme.


Doufám, že se vám první kapitola líbila a budete číst dál. Je to moje prvotina, takže od toho moc nečekejte. Budu ráda za koment i smajlíka. Děkuju, RaduCullen.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Four Girls Prolog + 1. kapitola:

 1 2   Další »
08.05.2013 [8:46]

WhiteAngelje to fakt super kapitola a těšim se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale zbožňuju Damona. Takže super. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Car
22.04.2013 [14:01]


Pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Car
22.04.2013 [14:00]

No Raduš, máš to mooooooooooc hezké a piš dál jde ti to, jseš skoro spisovatelka a těšim se na další.. Emoticon Emoticon Emoticon

07.04.2013 [17:14]

Viky123super :) je to velmi zajímavý, miluju Twilight a VD, je to hezky spojený a moc se těším na další kapitolu, tak prosím rychle pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Katulý
06.04.2013 [23:31]

Skvělej začátek, hezky spojené TVD a Twilght Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A Damon Cullen, super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Oumeny
06.04.2013 [20:53]

je to peckáá Emoticon Emoticon Emoticon

7. Oumeny
06.04.2013 [20:52]

Je to bezva!! Emoticon Emoticon Emoticon

6. NikitaCullen
06.04.2013 [17:56]

Pokráčko!!!! Pls!!!!!! IHNED!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.04.2013 [17:46]

BrunettHodně dobrý zlato!:')
Piš dál! Emoticon
Těšim se na další kapitolu Emoticon Emoticon

4. Ani
06.04.2013 [16:02]

uzasna kapitola jsem zvedava na dalsi, doufam ze pridas co nejdrive :)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!