Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forksští vlkodlaci - 9. kapitola

the-host


Forksští vlkodlaci - 9. kapitolaJe tady další díl! Dnes Bells nečeká moc příjemné probuzení. Rozhodne se utéct. Koho potká? Co se dozví?

9. kapitola - Vyznání

Pohled Belly

„Vstávat!!!“ křičela teta. Jen jsem něco zabručela a otočila se k ní zády. „Vstávej!!“ křičela ještě hlasitěji.

„Nebo co?“ zabručela jsem.

„Poleju tě studenou vodou.“

„To ti tak věřím.“ Chvilku bylo ticho. A pak najednou…

„Áááá!!!“ křičela jsem. Ona to vážně udělala! Podívala jsem se na ni. Držela v ruce obrovský kýbl. Pak jsem se podívala kolem sebe. Byla to potopa!

„Aspoň máš na dopoledne práci.“

„Rrrr…“ zavrčela jsem a vstala.

„Ať je tady do oběda čisto,“ řekla rázným hlasem a odešla. Chtělo se mi vzepřít se jí. Jenže já to tu prostě musím udělat, ne kvůli tomu, že mi to řekla, ale kvůli tomu, že je to mokrý a mohly by se tam uhnízdit bakterie. Tak jsem teda sušila. Řeknu vám, je to docela makačka. Stihla jsem to akorát, za pět minut je oběd a já už to mám.

„Bello! Pojď jíst!“ Sešla jsem tedy do kuchyně a sedla si ke stolu. K jídlu byl… Fuj! Květák! To je teda dneska „super“ den. Bylo puštěné rádio. Zrovna hráli Akorát. Ta písnička je moc hezká.

„Ruku mi dej,

já vím, že ve snu

o tobě sním, potajmu.

Jsi nevinná jak slunce v mračnu,

co pomalu vychází.

Povídej, jak vnímáš ticho

a tvůj cit může být jenom lež…

Akorát chci sílu…

Akorát chci dál být tím, co chceš,

akorát chci jít tam, kam ty jdeš,

přiznávám, že neumím prohrát.

Ať mi síly nedojdou!“ zpívala jsem si s rádiem. Jenže ho někdo vypnul, tím viníkem byla jak jinak než teta.

„Jez,“ řekla. Věděla jsem, že nemá cenu odmlouvat. Je to velice tvrdohlavé stvoření. Když jsem to do sebe nacpala, šla jsem zpátky do pokoje. Pak mě napadl bláznivý nápad. Venku svítilo sluníčko a bylo teplo. Jedním slovem bylo nádherně. Chtěla jsem jít na mou louku. Uteču jí!

Otevřela jsem okno, přivázala si oblečení k noze a proměnila jsem se. Štěstí, že je okno dost velké. Rozeběhla jsem se a vyskočila jsem z něj. Neohlížela jsem se a vzala to přímou čarou na mou louku. Letěla jsem jako namydlenej blesk. Někdy je výhoda být ze všech nejrychlejší. Za chvilku jsem tam byla. Proměnila jsem se zpět a oblíkla se.

Měla jsem na sobě pouze kraťasy a tílko, taky jsem byla bosa. Ale mně to nevadilo. Vyběhla jsem na ni, byla jsem tak šťastná! Místo světlušek tu poletovali motýlci. Nad hlavou mi nesvítila luna, ale sluníčko. Kytičky byly krásně rozkvetlé. A vonělo to tady. Všimla jsem si malého jezírka, které jsem asi v noci přehlédla. Do něj vtékal ten potůček. Brouzdala jsem se tam, sbírala oblázky, chytala rybičky, ale pak mě vyrušilo prasknutí větvičky. Šla jsem se podívat, co tam je, a byl tam… Edward!

„Ahoj, Edwarde! Co ty tu?“ zeptala jsem se.

„No, šel jsem kolem, tak jsem se rozhodl sem podívat.“

„Je to tu úžasné!“ křikla jsem a dotančila doprostřed, kde jsem si sedla. Stál pořád ve stínech. Tak jsem poklepala na místo vedle mě. Pochopil a rychlostí blesku seděl vedle. Povídali jsme si, blbli jsme spolu, až jsme si nakonec lehli do trávy. Myslím, že jsem se do něj zamilovala.

„Pověz mi o sobě něco,“ pobídl mě.

„No, co chceš vědět?“

„Proč nežiješ s rodiči?“

„Protože nemám rodiče,“ řekla jsem a posadila se. On se taky posadil.

„Promiň, to jsem nechtěl…“

„To nic, o tátovi mi nikdo nikdy nic neřekl a máma? Zemřela v boji, když mě bránila před upíry,“ řekla jsem a podívala se mu do očí. Zračila se tam lítost a… láska? Začal se ke mně přibližovat. Naše obličeje byly kousek od sebe. Věděla jsem, k čemu se schyluje. A nedočkavě jsem překonala i ten kousek a spojila naše rty. Líbal nejdřív jemně, pak začal přitvrzovat. Já se do polibku plně zapojovala.

„Miluju tě,“ řekl. Zkameněla jsem. Vážně to řekl? Podívala jsem se mu do očí, jestli to myslí vážně. Ano. Myslel.

„Miluju tě,“ opakovala jsem. V tu chvíli vypadal jako nejšťastnější člověk na světě. Pardon, upír. V tu chvíli se od někud ozval škodolibý smích. Ohlédla jsem se a tam stálo pět osob. Neviděla jsem jim do tváří, jelikož měly kápě.

„Jak dojemné,“ řekl ten úplně zepředu. A sundal si ho. Toho přece znám!

Aro…


Tak, pomalu se blíží konec 1. série. Řekla bych že ještě tak... jednu kapitolu. Doufám, že se vám tenhle díl líbil a těšíte se na pokračování.

Vaše Luciferka005.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forksští vlkodlaci - 9. kapitola:

 1
26.10.2016 [14:33]

mokasinaJá chci další kapitoluuuuuu sem zvědavá jak to všechno dopadne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Anonym
13.03.2016 [21:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Anonym
13.03.2016 [21:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Anonym
13.03.2016 [15:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!