Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forever with you, my love - Prolog + 1. kapitola

TW boty


Děj se odehrává ve středověké Anglii. Poloupírka Isabella Marie Volturi dostane od svého otce Ara nelehký úkol - musí odjet k anglickému dvoru a přinutit anglického krále, aby se rozvedl se svou manželkou a Isabellu si vzal. Vše vypadá jednoduše - až do jednoho dne, kdy...

Prolog

Proč? Proč zrovna já, Arova dcera, mám jet do Anglie, abych se provdala za anglického krále? Člověk, v mém případě poloupír, by řekl, že upíří královská dcera nemá žádné povinnosti a může si dělat, co se jí zachce. Alespoň to jsem si myslela já, doteď, do svých osmnácti let, než…

 

1. kapitola

O několik dní dříve…

„Isabello, máte se okamžitě dostavit do trůnního sálu,“ oznámil mi zrovna jeden z upírů, který nám tu sloužil, když rozrazil dveře do mého pokoje. Proboha, co zase Aro chce? Snad ho zase nenapadla nějaká šílenost, to by mu totiž bylo podobné. Naposledy to byl návrh na přestavbu jedné části hradu na upíří nevěstinec. No, to může napadnout jedině chlapa. Naštěstí jsem to dokázala naší veliké trojce úspěšně vymluvit a místo nevěstince se postavil bar, kde mohli upíři kdykoliv nasávat krev z krevních konzerv, a tak nemuselo přijít tolik lidí o život. Tedy, kromě toho, když měla Heidi zase přivést novou čerstvou svačinku. Brr, ještě, že piji jedině zvířecí krev. Sice se to Arovi moc nelíbí, ale když uznal, že mě nepřemluví, nechal mě.

„Isabello, rád tě opět vidím,“ ozvalo se, jakmile jsem vstoupila do hlavní místnosti. Samozřejmě mi, jako vždy, i když ví, že to nemám ráda, řekl celým jménem.

„Co se děje, otče? Určitě si mě nevolal jen tak,“ odpověděla jsem mu ne moc nadšeně.

„Mám pro tebe návrh. Víš, že máme po celé Evropě zvědy, kteří nás pravidelně informují o situacích na královských dvorech. Jen k jedinému panovníkovi se nemůžeme dostat. Jeho země, Anglie, je pro upíry jako dělaná. A tak nás napadlo – jsi mladá, krásná, chytrá, ale bez manžela. Co bys řekla tomu vzít si, no…,“ koktal nervózně Aro.

„Koho? Víš, že nemám ráda, když mě jen tak využíváš. Tak řekni to!“ Tak já se mám najednou vdávat? No tě pic.

„Neboj se, tvůj ženich je bohatý, bude se ti líbit,“ neměl se k odpovědi nervózní otec. Aro až moc dobře věděl, jak jsem agresivní, když se naštvu, a tak nechtěl nic riskovat, hlavně ne svou utrženou hlavu. A předpovídal správně.

„Tak koho si mám vzít,“ ptala jsem se nedočkavě.

„Vezmeš si anglického krále Jamese VI.,“ nevydržel to Caius, který nejspíše nechápal, proč se mi Aro bojí vše říct.

„To snad nemyslíš vážně? Tak já celý život nesmím z hradu ani na krok a teď mě najednou pošleš do tak vzdálené země, jako je Anglie? Koho to sakra napadlo? Snad ne tebe,“ zuřila jsem. V životě jsem nikam nesměla, všichni se o mě báli a teď chápu proč. Potřebovali mě k získání ještě větší moci, než mají teď. Ale copak to ještě jde?

To už si vzal slovo Caius: „Je to můj nápad. Jako Volterrská princezna máš povinnost nám co nejvíce usnadnit vládnutí nad upířím světem a tvůj sňatek s Jamesem by nám hodně pomohl. Je to jednoduché, jediné, co je potřeba, je zbavit se jeho manželky Victorie, a pak už jen usednout na trůn a přijmout do královské domácnosti několik našich upírů, aby nás informovali o situaci na královském dvoře.“

 

Po týdnu

Nejdříve jsem si myslela, že mě chce otec se strýci jen postrašit, ale to jsem se bohužel spletla. Že je to pravda mi došlo, až když se vše začalo připravovat na cestu. Kočár, oblečení, peníze, jídlo… Je toho hodně. Sice bych mohla běžet a být v Londýně už za dva dny, ale setkání s Jeho Veličenstvem jsem chtěla co nejvíce oddálit. A hlavně, potřebovala jsem přemýšlet. Je toho hodně, co si potřebuji promyslet, ale na to teď není čas. Zrovna teď stojím opět v trůnním sále a loučím se s obyvateli tohoto hradu. Na otce a strýce jsem pořád naštvaná, a tak, i když se jen tak nedali, jsem je odbyla rychle.

Potom přišli na řadu další. Nejvíce mi bude chybět Jane. Užily jsme si spolu spoustu zábavy a já doufám, že až král jednou zemře, se sem vrátím a budeme pokračovat v tom nekonečném počtu večírků, které jsme tu spolu zažily.

A tak jsem se postupně se všemi rozloučila, nastoupila do kočáru a odjela začít žít nový život.

 


Tak jak se Vám líbil první díl mé první kapitolovky? Myslíte si, že má cenu pokračovat? Prosím Vás o kritiku, s povídkami tohoto stylu nemám vůbec žádné zkušenosti. A také - nezapomeňte na komentář, myslím, že i Vás by nějaký ten smajlík potěšil. :-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever with you, my love - Prolog + 1. kapitola:

 1
10. arabek
07.10.2011 [19:26]

arabekHmmm námět zajímavý, to musím uznat, ale celé je to takové nemastné, neslané. Trošku více pocitů prosím... Jinak z historického hlediska souhlasím se Satanellou.. bohužel tohle období probíráme v dějepise, takže chyba mi rve srdce... Jinak dobrý nápad, ale prosím trochu oživit... Suché a špatně se to čte... Doporučuji si nechat napsat nějakému dobrému autorovi o radu, nebo beta-readera. Hodně ti to pomůže...

Arabek

9. ter
06.10.2011 [18:59]

satanella..to nemusí být podle skutečnosti ;)

05.10.2011 [20:30]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.10.2011 [20:01]

SummerLiliZaujímavý námet, ale chýba mi tam obrázok pri perexe - tým to častejšie býva zaujímavejšie a poviedka sa aj ľahko identifikuje + na prológ a 1. kapitolu trochu krátke a málo obsažné písané dosť suchým štýlom Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Uvidíme druhú časť, prečítam si Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.10.2011 [19:01]

Stefi72TO ELLA:
Překvapení, ale co myslíš? Emoticon Emoticon

05.10.2011 [18:43]

Stefi72TO SATANELLA:
Já vím, taky se anglickou historií zabývám, ale nechci, aby měl tento příběh něco společného se skutečností. I když někomu děj možná přijde trošičku povědomý, nebude to doopravdy tak, jak to dříve bylo Emoticon Emoticon Emoticon

4. martty555
05.10.2011 [17:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Satanella
05.10.2011 [16:23]

Námět zajímavý,ale mě tam rve oči jedna chyba,,James VI.(jakub)nebyl anglický král,ale skotský toho pořadí,,,jako anglický byl I.,v tom případě bych souhlasila Emoticon Ale jakožto historikovi mě to rve oči.Ale jinak nápad dobrej,pokračuj Emoticon Emoticon

2. ella
05.10.2011 [16:12]

no zajimavé chtěla jsem se zeptat jestli do toho zapojíš i cullenovy jinak se mi to líbi :D

1. cechovicovam
05.10.2011 [15:37]

krásne, už sa teším na ďalšiu

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!