Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Falling star - 39. Den druhý

esmecarlisle


Falling star - 39. Den druhýDalší kapitola. Neporušila jsem tradici a opět, když se blížím ke kulatému číslu (příští kapitola bude 40.!)jsem do povídky dosadila malinko akce, ale to vše začne až v další kapitole. Zatím přeji hodně zábavy u této ;)

39) Den druhý

Emmett:

 

8:06, den druhý

Téměř celý kemp ještě spí (teda samozřejmě že my ne, ale většina studentů ještě jo). Přes noc jsem všechno připravil, takže by mělo všechno klapnout. Sakra. Na něco jsem zapomněl. Edwardovi zvoní mobil. Můžu se jenom modlit, aby to nebyla Alice..

Naklonil jsem se ve stanu směrem, odkud jsem slyšel vyzvánění telefonu. Slyšel jsem Edwarda, jak ho rychle popadl a promluvil do něj. „Alice? Ahoj, co se děje?“ naklonil jsem se ještě blíž. „Co? Proč bych měl chodit ke kadeřníkovi? No samozřejmě, že tam nepůjdu…“ Naklonil jsem se ještě blíž k celtě stanu, ztratil rovnováhu a vykutálel jsem se ven ze stanu. Zůstal jsem ležet na trávě a zadržel jsem dech. Vlastně jsem prostě vůbec nedýchal. „Alice? Co jsi viděla? Co se děje? Co?! Je tu strašně slabý signál, vůbec tě neslyším. Alice?! Sakra. Vypadlo to.“ Supér takže Alice mi to nezkazila, pomyslel jsem si. Ležel jsem dál na zemi a poslouchal, co se bude dít dál.

 

„Co chtěla Alice?“ Bellin hlas zněl poplašeně.

„Vůbec nevím, říkala něco o tom, že nemám chodit ke kadeřníkovi, že to vypadá strašně. Nechápu, co to mělo znamenat.“ Uchechtl jsem se. Teď přijde ta chvíle. Edward to dělal každé ráno, celou svou existenci. Byl to jeho zvyk z lidského života, kterého se nikdy nezbavil. Každé ráno si totiž geloval vlasy. Ale tentokrát se mu to vymstí.

 

Slyšel jsem, jak otevírá krabičku, nabírá prsty gel a nanáší ho na vlasy. Podíval jsem se na hodinky. Za jednu minutu to začne účinkovat. Ještě 58 vteřin a dostaví se výsledek. 49 …32 … 20 … 14 …. 5 … 2 …. 1 …

 

„E… Edwarde?“ zakoktala se Bella a pak vyprskla smíchy. Teď už jsem to nevydržel. Vyskočil jsem ze země a vtrhl k němu do stanu. V té samé vteřině jsem se znovu skácel na zem a začal se neovladatelně smát. Pohled na ně byl nezapomenutelný. Bella se snažila nesmát. Edward stále nechápavě zíral na svoje ruce, na kterých ulpěl gel na vlasy. Byly na nich žvejkačkově růžové skvrny. Bella mu se smíchem podala zrcátko. Stačila mu jediná vteřina, aby se do něj podíval a pak ho naštvaně hodil po mně. Jakmile se mě dotklo, roztříštilo se na milion kousků. Edward seděl ve stanu, zhluboka oddychoval, oči mu žhnuly a na všechny strany mu z hlavy trčely růžové prameny vlasů. Ze stanů začali vylézat rozespalí studenti (s nimi i Ness) a jakmile spatřili Edwarda, všichni sborově propukli v smích. A já byl tomu rád. Kdyby tu totiž nestáli, bráška by mě nepochybně uškrtil.

 

A když se konečně všichni uklidnili (teda až na Edwarda, ten mě stále probodával pohledem) tak to korunovala Rose, která přiběhla celá rozzuřená a místo svých blonďatých vlasů měla hráškově zelené. (Podařilo se mi vyměnit etikety laku na vlasy a zeleného spreje). Hnala se ke mně téměř upíří rychlostí a já se co nejrychleji snažil dostat na nohy. „Já tě zabiju!“ zařvala celá rozlícená a vztahovala ruce na můj krk. Pak ale naštěstí uviděla Edwarda, se svým růžovým hárem a oba se rozesmáli. Já se ale i přesto raději vzdálil do svého stanu.

 

8:14

Vyšlo to! Edward je za buzíka a Rose za Rusalku. Stav je 3:0

„Pane Cullene!“ Stihl jsem vykouknout ze stanu právě v čas, abych viděl, jak se k Edwardovi žene rozlícený profesor Robert. Doslova ho vytáhl ze stanu a dovedl před svůj, dříve modrý stan. Teda, ještě včera modrý. Dneska zářil nádhernou růžovou (Musím znovu připomenout, že orientace pana profesora je všem nejasná). Zářil náhodou úplně stejnou barvou, jako měl bráška na rukou a vlasech.  Když Edward pochopil, z čeho je obviněn, vykulil oči. Pak se ale usmál a upřeně se podíval Robertovi do očí. „Pane profesore, vážně si myslíte, že bych byl něčeho takového schopen?“

„Tak kdo to podle vás byl?“ profesor značně znejistěl

„Jsem si naprosto jistý, že Emmett, pane profesore. Myslím, že u něj ve stanu dokonce najdete ještě i tu plechovku s barvou.“ mrknul na mě. Zmrzl mi úsměv. A sakra.

 

 

10:04

Uf. Právě jsem skončil. Barva naštěstí nebyla ještě moc zaschlá, takže šla celkem dobře dolů. Ale i tak se na stanu sem tam najde nějaký ten růžový flíček. U spolužáků jsem ale za hrdinu! Ale musím přiznat, že tenhle kousek se nějak otočil proti mně a skóre se změnilo na 3:1

Ness:

 

Tátův a Roselin nový vzhled byl žhavým tématem po zbytek dopoledne. Kolem jedenácté jsme ale už začali balit, abychom stihli vlak v půl jedné. Další problémy však nastali, jakmile jsme začali sklízet stany. Spolužáci se marně snažili vytáhnout kolíky zapuštěné do země. Emmett si sedl na pařez a bavil se. Táta si jenom povzdychnul a šel vytahovat kolíky.

 

11:26

4:1! Můj teplý bratříček běhá po kempu a vytahuje kolíky.

(znovu Ness):

Netrpělivě jsem čekala, až si všichni konečně dobalí. Už jsem se těšila, až zase spatřím Jacoba. Dneska brzy ráno musel odejít, prý Sam svolal naléhavou poradu. Slíbil mi ale, že se u mě staví co nejdříve.

 

Z myšlenek mě vytrhlo vlčí zavytí. Srdce mi poskočilo. Upustila jsem batoh a běžela rychle k lesu. Jakmile jsem do něj ale vkročila, zmocnil se mě podivný pocit. Pocit, že tu něco nehraje.

 

Jacoba jsem nikde neviděla a najednou jsem si vůbec nebyla jistá tím, jestli to vytí patřilo jemu. než jsem stihla jakkoli zareagovat, obestoupila mě temnota a složila jsem se na vlhkou zem.

 

 

Prosím o komentáře ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Falling star - 39. Den druhý:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!