Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Falling star - 28. Vše nejlepší Roselinko!

Tapeta z Robertem


Falling star - 28. Vše nejlepší Roselinko!Další díl. Bohužel musím oznámit, že mi došla inspirace.. vůbec nevím jak pokračovat, takže zanedlouho asi tato povídka skončí.. Doufám, že mě ještě políbí múza a něco splodím ;) Tak si tenhle díl užijte a nechte prosím komentář

 

28) Vše nejlepší Roselinko!

 

Stáli jsme ve dveřích a nezmohli se na slovo. Emmett stál s Rose a Roselinkou před námi a usmíval se jako sluníčko. Dokonce i Rose se usmívala. „Co... co to je?" vykoktala jsem ze sebe, když jsem si urovnala myšlenky v hlavě. „Roselinka má narozeniny." prohlásil nadšeně Emmett. „Moment, vždyť ale vůbec nevíš, kolik jí je." namítla jsem pobaveně. „Jo, ale dneska je 15. duben, což je přesně měsíc ode dne, kdy jsem jí naše." chlubil se Emmett svou inteligencí. „Ale to je jednom měsíc, to chceš..." „Myšičky mají kratší život než lidi," nenechal mě dokončit větu. „tak jsem se rozhodl to slavit každý měsíc, aby si ten svůj myší život pořádně užila." zazubil se. „Blázne." protočila jsem oči a šla do obýváku, protože jsem si uvědomila, že celou dobu blokuju dveře.

 

Emmett se rozzářil, že neodporuju a usadil nás kolem stolu. Byla tam taková hora dárků, že jsme jeden na druhého skoro neviděli. Povzdechla jsem si. Tohle bude na dlouho.

 

Když jsme se všichni usadili, Emmett si důrazně odkašlal. Zvedl Roselinku do výše tak, abychom ji všichni přes hromadu dárků viděli a pronesl: „Milá Roselinko. Dnes je to přesně měsíc, co jsi tu s námi pod jednou střechou. Ačkoliv jsi ze začátku protrpěla mnohé útrapy a mnozí z nás tě neměli příliš v lásce, věř, že tě všichni máme moc rádi a jsme šťastní, že jsi tu s námi." Alice si nesouhlasně odfrkla.

 

Když domluvil, položil ji i s polštářkem na stůl a začal rozbalovat dárky. Culil se jako sluníčko, vybaloval jeden po druhém a my se nestačili divit. „Tak co tady pro roselinku máme? Houpací síť!" „Houpací síť? Pro myš?" uchechtl se Jacob. „To víš, v tom se spinká nejlíp." odpověděl klidně a rychle rozbaloval další dárek. Míček. „Koukej Roselinko, máš tady balónek." a hodil jí ho před čumáček. „To je myš Emmette. Ta většinou neaportuje." Namítla jsem. „Správně. Většinou." Chtěla jsem něco ještě říct, ale raději jsem mlčela. Při představě aportující myši jsem se ale musela zasmát. Potom vytáhl z hromady ohromný balík - 10kg zrní. Měla jsem na jazyku poznámku typu že to do smrti nestihne sežrat, ale raději jsem si to nechala pro sebe. Nechtěla jsem Emmetta urazit, nebo tak něco. Následoval hřeben - od Rose, prolézačka.. „Ehm.. Emmette?" odkašlal si taťka, když vytáhl z maličkého balíčku miniaturního plyšového medvídka. „No co, ty snad nemáš v posteli plyšáka?" Všichni jsme propukli v smích. „Ne." odpověděl táta. Emmett rychle uhnul očima a roztrhl další balíček, ze kterého vypadla dřevěná postýlka pro panenky. Emmett vzal Roselinku, posadil ji na postel a vedle ní položil medvídka. Vyprskla jsem smíchy. Dále dostala zastřihávač drápků a cosi červeného. Když to Emmett rozložil, zjistili jsme, že jsou to šaty od Alice. Na zádech měli zlatým písmem vyšito: I love Emmettka! Škoda, že se Emmett nemůže červenat. Byl by celý rudý. Rychle šatičky odhodil.

 

Alice po nich pobouřeně chňapla. „To jí je ani nevyzkoušíš?! Dělala  jsem na nich celou noc!" popadla Roselinku docela surově na ní natáhla šaty. Musela jsem přiznat, že jí slušely. Mezitím už Emmett roztrhl další balící papír. Na stůl vypadl bílý kufr. „To je ode mě, abys mi už nebral můj kufřík." ozval se Carlisle. Uvnitř byly injekční stříkačky, náplasti a obvazy. „Děkuju!" radoval se Emmett. Dalším z mnoha dárků byla taky rolnička, kterou jí emmett hned připnul kolem krku. Při sebemenším pohybu se ozval vysoký tón. Nemohla jsem si pomoct, ale hrozně mi to připomínalo kravský zvonec. Táta se při mých představách skvěle bavil. Potom Esme ještě přinesla mrkvový dort s jednou svíčkou. Rozbalování dárků trvalo nejméně hodinu. Roselinka se ani jednou nehnula z polštářku a trpělivě se nechávala česat novým hřebenem a zkoušela si Aličiny šaty. V některých ohledech mi připomínala Rose.

 

Konečně už byly všechny dárky vybalené a Roselinka si pochutnávala na svém dortu. Emmett se dokonce přemohl a připil jí na zdraví šampusem. Pak odběhl s hnuseným výrazem na tváři do koupelny. Všude kolem byly hromady balicího papíru, že nebyla podlaha ani vidět. Zvedla jsem se tedy a chtěla jít konečně ven s Jacobem. Dřív, než nastane noc. Ale Rose rychle oběhla stůl a zamáčkla mě zpátky na židli. „Ještě jste neviděli můj dárek." culila se. Otráveně jsem zkřížila ruce na prsou. Taťkovi cukaly koutky, Alice se tvářila nesouhlasně a Emmett byl překvapený. Rose zkontrolovala, jestli všichni sedíme a odběhla pryč.

 

Co to bude teď? Salón krásy? Vrátila se za okamžik. V ruce cosi svírala. Táta se nahlas rozesmál a Alice začala chrlit nadávky. Rose se jenom usmála a rozevřela dlaně. Vykoukl z nich malý černý čumáček a pak zbytek šedé hlavičky. „To NE!" vykřikli Esme s Carlislem společně. Já a Jacob jsme jen překvapeně zírali. Rose se zářivě usmála. „Když jsem byla ve zverimexu, tak tam měli i myšky no.. a tenhle myšák se na mě tak smutně koukal.." „To je skvělé!!" vykřikl Emmett. „Roselinka bude mít partnera!" vykřikoval a pobíhal po pokoji. „A jak se jmenuje?" zeptal se nedočkavě. Rose se roztáhla ústa do vítězoslavného úsměvu. „Emmettek." vyprskli jsme smíchy. „Cože?!" Emmettův úsměv zmizel. „Ne, to ne, dej mu nějaký jiný jméno, jenom ne to moje!" prosil. „Ne, on si na to už Emmettek totiž zvykl, že jo myšáčku?" cukrovala Rose a my všichni vykulili oči. Dala mu totiž pusu na čumáček. Emmett byl bezmocný. Jméno se mu nelíbilo, ale bál se něco proti tomu říct. Nakonec usoudil, že mu to vlastně Rose oplatila stejnou mincí. Povzdechl si a začal uklízet papíry z podlahy. Rose se na něj za jeho zády šklebila a mazlila se s Emmettkem. Emmett zatínal zuby v návalu hněvu. Všichni jsme se raději rychle zvedli a se smíchem opustili místnost.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Falling star - 28. Vše nejlepší Roselinko!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!