Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Falling star - 20. Změna

1125737


Falling star - 20. ZměnaDalší povídka. Doufám, že mě za to neukamenujete, ale když jsem četla Stmívání, přemýšlela jsem nad tím, co by se stalo, kdyby se to, co je v mojí povídce stalo Belle xD Tak doufám, že se vám bude líbit. Moc prosím komentáře. Dík ;)

 

20) Změna

 

Stála jsem ve dveřích, vedle třesoucího se Jacoba a v šoku zírala na mojí rodinu, která na mě upírala žíznivý pohled. Pak se všechno seběhlo naráz. Táta s Carlislem se vrhli k nám. Táta skočil na Jacoba a strhl ho stranou, než se stihl přeměnit. Carlisle mě popadl do náruče a běžel se mnou někam do lesa., směrem za dům. V tváři měl soustředěný výraz. Srdce mi splašeně bušilo. Co se děje? Kam mě to nese? Co znamenala ta reakce ostatních v domě? Než jsem však stihla Carlislemu položit nějakou otázku, vyhoupla se před námi v lese malá mýtinka a uprostřed stála chaloupka. Připomínala mi náš domeček ve Forks.

 

Carlisle otevřel dveře a vešel se mnou dovnitř. Zavřel a posadil mě na obrovskou postel, která zabírala téměř celou místnost. Zmateně jsem na něj hleděla. Carlisle si vzal židli a posadil se naproti mně. Vzal mě za ruku. „Ness, řízla ses někde?" nechápavě jsem se na něj podívala. Pak jsem si rychle zkontrolovala ruce a nohy. Na pravé ruce jsem měla pár šrámů od ostružiní, jak se mnou Carlisle uháněl lesem. Byly to však mělké rány a krev v nich téměř netekla. Zavrtěla jsem hlavou. „Tohle mě mrzí." pohodil hlavou k mým škrábancům na ruce. „Musel jsem s tebou rychle pryč." Pořád jsem nechápala. „Co se stalo Carlisle? Alice měla vizi, nebo.." nestihla jsem dokončit větu. „Ne, všechno je v pořádku. Jenom," odmlčel se. „asi v tobě zůstalo hodně z člověka. Stala se z tebe žena Ness." Asi jsem měla špatný den, ale stále jsem nechápala nic z toho, co mi Carlisle říkal. „Měla jsi bolesti břicha?" přikývla jsem. „Pak myslím, že jsi doslala menstruaci." Vyvalila jsem oči. „Ale upíři přece..." „Ty ale nejsi upír, jsi poloupírka. Nikdo z nás to nečekal, ale je to tak." Byla jsem celá zmatená. Teoreticky jsem o menstruaci věděla, hlavně z přednášky, která byla nedávno u nás na škole. Nikdy mě ale nenapadlo, že to někdy dostanu. „Myslím, že by ses měla jít opláchnout. Koupelna je vedle, všechno potřebné máš pod umyvadlem. Kdybys potřebovala poradit, řekni." Přikývla jsem. Jestli mi z těla uniká krev, neměla bych to Carlislemu ztěžovat. Došla jsem do koupelny, osprchovala jsem se a našla krabičku se vším potřebným, jak to nazval Carlisle. Sáhla jsem po tampónech. Zhluboka se nadechla a vyšla z koupelny. „V pořádku?" zeptal se Carlisle. „Snad." stále jsem se z toho nemohla vzpamatovat. „Myslím, že by sis měla promluvit s mamkou, ale raději  až  ti skončí menstruace. Mezitím můžeš bydlet tady. Nemusíš se bát, budu tě chodit navštěvovat." přikývla jsem. Bolest břicha nepovolovala. Objala jsem si ho pažemi. Carlisle sáhl někam za sebe a podal mi prášek a sklenici s vodou. „Na, tohle si vem a uleví se ti." Vděčně jsem prášek přijala.

 

Než jsem stihla dopít sklenici vody, ozvalo se tiché zaklepání na dveře. Dovnitř vešel Jacob. „Můžu?" Carlisle přikývl. „Půjdu si promluvit s ostatními. Postarej se o ní Jacobe." Když odešel, sedl si Jacob vedle mě na postel a objal mě paží. „Tak co se stalo, jsi v pořádku?" Vzala jsem jednu jeho paži a položila si jí na břicho. Úleva se dostavila okamžitě. „Jsem v pořádku, jenom se ze mě stala žena." odpověděla jsem. Jacob otevřel pusu a vyvalil oči. Menstruace?!" pak se plácl do čela. „Já idiot, jak to, že jsem to nepoznal?" bědoval. „Muži většinou menstruaci nemívaj." Odpověděla jsem s úsměvem. Bylo vidět, jak si oddechl, že to není nic vážného. Já jsem se už taky vzpamatovala z počátečního šoku a začala přemýšlet nad tím, co to pro mě znamená.

 

Každý měsíc tady budu muset tvrdnout. Ale na druhou stranu, budu tady s Jacobem. Ten mě kolíbal v náručí a obě ruce měl položené na mém břiše. Bolest jsem už nevnímala. Napadla mě jiná věc. Budu moct mít děti? Znamená to, že i já budu matka? O téhle možnosti jsem nikdy neuvažovala. Až teď jsem si uvědomila, jak moc si přeji mít jednou rodinu.

 

Prosím komentáře ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Falling star - 20. Změna:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!