Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Evil Angel Prolog + 1. kapitola Viktor

bella


Evil Angel Prolog + 1. kapitola ViktorTak zase se hlásím s novým nápadem na povídku... No Prolog vám nenapoví ani nic zajímavého, ale snad mi ho pochválíte :-D

Prolog

... „Ano,“ odpověděl mladík v kostele před knězem.

„Tímto vás prohlašuji za muže a ženu... smíte políbit nevěstu,“ prohlásil oddávající kněz. Mladík se sehnul ke své ženě a lehce ji políbil na rty.

Nevěsta vypadala překrásně, bílé dlouhé šaty splývaly dolů společně s prosvítajícím závojem, který držely dvě družičky.

Avšak ani jeden z nich nebyl upřímně šťasten, i když se usmívali na všechny strany. Nevěstin otec se upřímně radoval, že jeho jedinou dceru konečně provdal a ještě byl spokojenější, protože jí sám vybral šikovného manžela. Ano, znali se už dlouhou dobu, ale svatba? NIKDY!

Tajně si slíbili, že se jejich cesty rozejdou hned po obřadu... A taky že ano. Přijel pro ně překrásný, drahými kameny zdobený kočár, nasedli a nechali se odvést do přístavu plného nejrůznějších lodí. Tam ovšem každý nastoupil na jinou loď. Mladík se vecpal na malou rybářskou loď plující do Spojených Států Amerických a doufal, že se opět setká se svou milovanou rodinou, kterou před nedávnem opustil a dívka nastoupila na jednu z nejluxusnějších lodí v přístavu s přáním, aby ji vlny odnesly někam, kde se nebude muset bát a schovávat se.

A tímto jejich činem se jejich cesty rozešli... ale na jak dlouho?

 

 

1. VIKTOR

Ten, koho nenávidíš, musí být tvé nenávisti hoden...

(John Stuart Mill)

Vypráví Edward

„To už by stačilo, vyvedl jsi dost. A teď vypadni!“ křikl jsem na Viktora, který se právě vrátil na zámek s rudýma očima a krví na rukou, opět.

„Pche, snad se tolik nestalo... jeden nebo dva lidi... zase se narodí další,“ hájil se.

„Jak tohle můžeš vůbec říct?“ do hádky se – snad poprvé – vložila Esme. „přeci jsi se sám rozhodl pro to, neživit se lidmi... proč porušuješ zásady, které sis sám stanovil?“ domlouvala mu.

„Omlouvám se Esme, ale za tohle všechno může tvůj synáček!“ ukázal na mě. „já se snažil, ale on mi pořád komplikuje existenci, tak se s vámi loučím... doufám, že už nikoho z vás nikdy neuvidím!“ Odešel do své ubikace, aby si sbalil pár svých věcí a zmizel.

„Tak, to by bylo...“ konstatoval Emmett.

„Tohle je první případ selhání,“ bědoval Carlisle. „tuto školu jsem založil za účelem výchovy upírů, vždy se mi podařilo je nějak zaučit, ale Viktor je první případ, co... jsem selhal.“ Esme ho mateřsky objala a konejšila. Ano, Carlisle chtěl pomoci všem, ale někdy se to prostě nevyvede, jako právě s Viktorem. Bylo mi jasné už zpočátku, že Viktor nebude jeden z těch napravených...

Ještě abych to všechno vlastně vysvětlil... V roce 1939 našel Carlisle toto sídlo... překrásný zámek ve Skotsku.. Windsor Academi. Sem přichází upíři z celého světa za poznáním. Ti, kteří se chtějí učit nebo se třeba jen stát vegetariány. Každý den spousta z nich tráví hodiny v knihovně... a pak se dělí o poznatky s ostatními. Pro ně je o zábava a pro nás většinou taky... hlavně pro Emmetta.Vždycky skáče jako blecha, když ho někdo přijde požádat o hodiny boje...

Také sem chodí za účelem zdokonalování svých schopností... třeba právě jako Viktor... jeho schopností je vést elektrický proud a tím paralyzovat svého protivníka, ale pouze při fyzickém kontaktu. Bylo to velice nestabilní schopnost, ale jemu se to podařilo ovládnout... což není pro případné protivníky dobré... Viktor mě dokonce zájem o vegetariánství, což bylo pro Carlisla velice potěšující... Ale nevydrželo mu to dlouho... Nikdy jsem si s Viktorem nerozuměl a častokrát jsem byl terčem jeho „pokusů“.

Volturiovi o některé z našich studentů měli samozřejmě zájem, ale ve skutečnosti se k nim přidalo jen pár jedinců...

Ale Aro by si nikdy nedovolil vůči naší rodině zasáhnout... dluží mi velkou laskavost, o které nikdo z mé rodiny neví a to je dobře, protože Nemysli na minulost, žij v přítomnosti a mysli na budoucnost... tímhle mottem se řídí celá akademie... Každý má tajemství, o kterém se nemluví a všichni jsme takto spokojeni...


Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Evil Angel Prolog + 1. kapitola Viktor:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!