Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Evil Angel - 7. kapitola Nic se mi nestane!

50/50


Evil Angel - 7. kapitola Nic se mi nestane!Tak snad některé z vás potěším další kapitolkou... Je to taková příprava na malý zvrat, který se zanedlouho objeví na scéně. Doufám, že se bude líbit a upřímně žádám o vaši kritiku. :-D

7. NIC SE MI NESTANE!

Strach ze smrti jest horší než smrt sama...

(Pubilius Syrus)

Vypráví Edward

„Jupí! Zítra budou Vánoce, zítra budou Vánoce...“ poskakovala Alice po domě. Asi se z ní zblázním... tohle dělá už celý týden. Jak s ní může Jazz vydržet? Tohle je jedna z těch chvil, kdy nelituji mé samoty... ale jinak je to nanic být pořád sám...

„Ale bráško, taky se jednou dočkáš... a ani to nebude trvat dlouho,“ uchichtla se Alice.

„Co jsi viděla?“

„Nic...“ tentokrát dostala rovnou záchvat smíchu. V tu chvíli okolo nás prošla Julie.

„Ahoj, Edwarde, tak jak se těšíš na Vánoce?“ zeptala se a koketně na mě mrkla. Že by to byla ona? Julia, ta pravá, pro mě? Co když ano?

Alice něco viděla a pak se zhrozila: Ne to ne! To není ona! Opovaž se! A na důkaz mého omylu mi ukázala nějakou zamlženou vizi s nějakou brunetkou. Jenže byla otočená zády, takže jsem jí neviděl. Ale rozhodně to nebyla Julie... zrzka.

„Promiň Julie, ale už musíme tady s Alicí jít... Carlisle s námi chtěl mluvit.“ Vzal jsem Alici za loket a táhl jí do knihovny.

Pak za námi zavřel dveře, aby nás nikdo neslyšel (pozn. autora: stejně je někdo v blízkosti uslyší, ale ty dveře jsou jen symbolika... upíři sluch)

„Kdo to byl?“ uhodil jsem na ni hned.

„Já nevím...“ stále se culila... proč mi to nechce říct?

„Já jí neviděl, ale jsem si jist, že ty ano! Tak to vklop nebo to z tebe dostanu jinak!“ Alice mi ukázala vizi, jak jí škrtím... to mě celkem rozesmálo, ale jestli mi odmítne něco říct, tak proč tento způsob nezkusit?

„Já jí vážně neviděla. Jen vím, že je docela malá a je to bruneta. Toť vše... opravdu víc nevím... ale ty bys mohl někoho takového znát,“ hájila se Alice. Hlavou mi probleskly obrazy žen, se kterými jsem se kdy setkal...

Najednou se má mysl zastavila na obrazu jedné ženy... Brunetka... ano, malá... celkem jo, krásná... rozhodně... ale už je to dlouho, co jsem ji viděl naposledy.

„Alice někoho takového znám, ale to není ona...“ přesvědčoval jsem spíš sebe než ji.

„A proč by nebyla? Tohle přeci nemůžeš vědět!“ rozčilovala se.

„Prostě není a tečka!“ zakřičel jsem. Alice si mě měřila vražedným pohledem a pak... si někdo odkašlal.

„Ajaj,“ řekla Alice. Ne, opravdu jsme nebyli v knihovně sami, jak jsem předpokládal... Bylo tam nejméně sedm studentů a Carlisle k tomu. „No, tak mi už radši půjdeme,“ rozloučili jsme se a odešli. Carlisle jen zakroutil hlavou, ale dále se věnoval četbě...

Vyprávím Já (nezaujatý pozorovatel)

Zatímco Edward přemýšlel o své vyvolené, Isabella se opět sešla s Tajemným cizincem, aby se dozvěděla o svém posledním cíli... ten tajemný cíl, který je tak obezřetný a nebezpečný, že s Isabellou pojede i samotný Tajemný cizinec.

„Myslíte, že to sama nezvládnu?“ nechápala Isabella. Tajemný cizinec byl nekompromisní:

„Na tuto zakázku dohlédnu osobně. Věřím vám, ale ne natolik, abych vás poslal samotnou. Tento upír, nejenže je zlý, krvežíznivý a pomstychtivý, ale také je můj dlouhověký nepřítel...“ Isabella byla zmatená. Nejen, že kvůli zabila pět upírů, on jí ještě přes to všechno nevěří! Toho bude brzy litovat, pomyslela si a přikývla na srozumitelnou. Tajemný cizinec popřál Isabelle dobrou noc a vydal se do svého obrovského domu...

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Evil Angel - 7. kapitola Nic se mi nestane!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!