Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Evil Angel - 5. kapitola Záhadné činy v Londýně

the-host


Evil Angel - 5. kapitola Záhadné činy v LondýněDalší dílek Evil Angel... Snad se bude líbit... :-D

5. ZÁHADNÉ ČINY V LONDÝNĚ

Každý velký čin se zdá být zpočátku nemožný

(Thomas Carlyle)

Vypráví Edward

...V Londýně se dějí záhadné věci... za poslední dva týdny vyhořely už čtyři domy... Uvnitř se našla pouze hromada popela, policie stále vyšetřuje případného žháře, vyslýchá svědky, ale jak se tak zdá, stále se nenašel pachatel... O této situaci vás budeme i nadále informovat... pro televizi BigBen, Marc Luise...

„No to jsou lidi, takhle na Vánoce... a co když v tom domě někdo byl?“ rozčiloval se Emmett. A opravdu, ten, kdo to udělal by měl nést následky...

Hm, za pár dní je Štědrý den (Omlouvám se, ale budu se řídit českými svátky... mě ty americké nic neříkají :-D) a Alice se na každého culí od ucha k uchu... Stoprocentně něco chystá, ale pokud mi to sama nebude chtít říct, nedozvím se to... Ona je tak mazaná!

„Hej brácho, co mám dát Rose?“ vyptával se mě Emmett.

„Jak to mám vědět já její manžel přeci nejsem...“ uchechtl jsem se. To bych si upletl pěkný bič, kdybych byl zrovna s Rosalií... tolik práce s ní je... Ale zase, kdo by se paktoval s naším miminkem Emmettem.

Dnes od nás odchází můj nejlepší kamarád John. Jeho schopnost spočívá v tom, že dokáže svůj určitý cíl „zmrazit“. Vážně je to nepříjemné, když nemůžu ovládat své tělo... Na zámku studuje jedna dívka... Julia. Ona, no jak to říct trochu si nárokuje mojí pozornost a právě mě jednoho dne zastavila a chtěla mě někam pozvat, ale to by nebyl John, aby si ze mě nevystřelil... Právě když se mě ptala na mé plány toho dne, na mě John použil svou moc... Já tam před ní stál, nehýbal se, nemluvil a Johna jen v duchu proklínal... Julie si z toho vyvodila to, že jí upřeně poslouchám a nakonec jsem jí musel tři hodiny vysvětlovat, že s ní chodit nechci... Naopak John z toho měl obrovskou legraci... A teď odchází žít na vlastní pěst, ale slíbil, že se zase za čas ukáže. Ale taky je jediný z mých přátel, co o mně ví úplně všechno. Všechna tajemství, názory na zdejší a možná by dokázal nadiktovat celý můj životopis...

„Budeš nám všem chybět, Johny. Nevím, kdo si ze mě bude dělat legrácky,“ viděl jsem, jak Emmett zalapal po dechu... to bude malér... Johnymu to přišlo samozřejmě velice vtipné.

„Hlavně doufám, že se tady z Edwarda nestane zase ten bručoun, jakým byl než jsem ho poznal. Emme, ty mi to ohlídáš, jasný?“ Emm se ještě chvíli tvářil uraženě, ale pak pookřál a horlivě přikývl.

„Tak se tady mějte bando a já jdu studovat... Jestli nikoho nezabiju, tak ze mě za pár let bude pan doktor John Barry...“ rozloučil se, a i se svým báglem nasedl do svého starého Fordu a zmizel...

Teď tu bude asi chvíli zase nuda... ale snad se jednou vrátí...

„Hele jaks to myslel s tim, že tu bez něj bude nuda... jako to sis u mě kámo zadělal na pěknej průšvih... víš co? Rozluč se se svým dárkem pod stromeček!“ urazil se... Já to říkal, nebude se mnou mluvit, ale až uvidí jeho dárek ode mne, určitě zase uslyším za rohem ten jeho hlasitý smích...

 

Vypráví Isabella

„Simone já nevím, kdo bude má další oběť... Susan, Adam, Garbiella a Robert byli snadné cíle... prý za dalším zmetkem budu muset jet dál... opustíme Londýn.“ Řekla jsem nekompromisně.

„Ale co ta poslední zakázka... ta tajná. Kam budeš muset zajít tentokrát? Co třeba rovnou do pekla? Protože se mi zdá, že právě tam směřuješ!“ jen jsem nepřítomně kroutila hlavou, to ho ještě víc pobouřilo:

„Kdo jsi a cos udělala s mou milovanou přítelkyní?“ křičel na mě.

„Práce je práce. Až to skončí, pojedeme kam jen budeš chtít...slibuju.“ To ho uklidnilo.

„Půjdu vybrat nějaký hezký dům... co ty na to, třeba Skotsko? Je tam jeden zámek, kde jsem studoval, někdy se tam se mnou podíváš, hm?“ jen jsem němě přikývla.

„Už musím jít,“ políbila jsem Simona a šla do parku, kde na mě čekal ten tajemný cizinec.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Evil Angel - 5. kapitola Záhadné činy v Londýně:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!