Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Esme Volturi - Prolog

cbb


Esme Volturi - PrologTohle je má první povídka a budu velmi vděčná za jakýkoliv komentář.
Esme je mocná upírka a členka volterrské gardy. V tomto prologu se dozvíte o jejím lidském životě, upírském životě, darech, názorech a plánech.
Esme se ještě nikdy s Culleny nesetkala. Při jaké příležitosti se setkají, se dozvíte až v dalších kapitolkách.
Přeji příjemné čtení. NatyCullen.

Esme Volturi. To je mé jméno. Jsem mocná upírka, která patří do volterrské gardy.

Už za lidského života jsem byla nejrychlejší a nejsilnější ze všech dětí, které bydlely v našem městě. V dospívajícím věku jsem začala růst do krásy, takže jsem měla spoustu obdivovatelů. Měla jsem dokonale naplánovaný život. Vlastnit farmu s koňmi, krávami, kozami a dalšími hospodářskými zvířaty. Mít krásného, milého, věrného a pracovitého manžela a časem i děti.

Ale všechno se změnilo v ten osudný den. V den mých 20. narozenin. Psalo se 21. prosince 1899.  V přesné poledne jsem se šla projít na krásnou louku na kopci za městem. Všechno bylo pokryté bílým sněhem, a tak mi výstup na vrchol kopce trval delší dobu než obvykle. Když jsem tam konečně dorazila, nemohla jsem se vynadívat na výhled, který jsem spatřila. Naše malé městečko jsem viděla jako na dlani.

Uprostřed města se tyčil starý kostel sv.Mikuláše, v němž se každou neděli konaly bohoslužby. Vedle kostela jsem viděla skromné náměstí s památníky, které oslavovaly hrdiny z našeho města.

Když vtom jsem uslyšela kroky. Zmateně jsem se rozhlížela, ale nikoho jsem neviděla. Zatím. Po chvíli, jako by přistál z nebe, se přede mnou objevil muž.

Měl kratší, hnědé vlasy, karmínově červené oči, které jako by mě propichovaly až do hloubi mé duše. Řekl, že se jmenuje Demetri.

To byla poslední věta, kterou jsem slyšela ve svém lidském životě. Pak jsem ucítila jen bolest na krku a začala mě spalovat nesnesitelná bolest. Přála jsem si smrt. Ale nepřicházela. Po několika dnech, když mé srdce přestalo bít, jsem otevřela oči.

Byla jsem v krásném pokoji a vedle mě na posteli seděl Demetri. Vzhledem k tomu, že jsem byla novorozená, jsem začala dělat scény na téma: „co jsi mi to udělal, ty parchante", a trošku jsem zdecimovala nábytek v pokoji. Demetri mě zklidnil a vše vysvětlil.

Poté mě předvedl před svého pána, který se jmenoval Aro. Ten ze mě vycítil mocný dar a taky se mu líbila moje síla a mrštnost.

Tak jsem se stala členkou gardy.

Trénovali mě Felix a Demetri, kteří se též stali mými dobrými přáteli. Demetri chtěl být se mnou něco víc než přátelé, ale já jsem jeho city bohužel neopětovala. Ale stali se z nás přátelé. Felixe a Demetriho jsem hravě za několik týdnů mého výcviku přeprala.

S mým darem už to bylo těžší. Nikdo, dokonce ani já ne, nemohl přijít na to, jaký mám dar. Že by se Aro mýlil a já žádný dar neměla? Ale za nedlouho se přišlo na to, že když se soustředím a chci, aby někdo udělal to, co chci, tak to udělá. Mému daru se říká psychický nátlak. Dokážu donutit každou bytost, aby udělala, co chci. A mám speciální nátlak na muže. Když na ně použiji svůj dar, působím na ně jako bohyně krásy. Byli by schopni udělat všechno, aby se mi zavděčili. Potom se u mě projevil ještě jeden dar a to fyzický štít, který byl ale úplně jiný než Renatin. Můj jsem mohla roztáhnout do obřích rozměrů a vytvořit z něj třeba kouli. Za hranice té koule se nikdo nedostal.

I když jsem byla nejmladší členkou na hradě, všichni mě respektovali a našla jsem si mnoho přátel.

Tak jsem se stala oficiální a mocnou členkou gardy a byla, a stále jsem, nejkrásnější upírkou na hradě.

Dost o rozmlouvání o mně. Čeká nás práce. Musíme na velmi důležitou výpravu proti Cullenům... Ještě jsem neměla možnost se s nimi setkat a oni o mně taky nevědí. Aro se se mnou bude určitě chlubit, takže budu středem pozornosti.

Škoda jen, že je budeme muset zničit.

Nebo ne? Co s nimi má Aro v úmyslu? To tu nikdo na hradě neví. Nechme se překvapit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Esme Volturi - Prolog:

 1
1. MeganAM
22.03.2013 [23:33]

Emoticon Emoticon super,jsem totiž narozena 20 prosince :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!