Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Esmé Volturi - 4. kapitola - Rodinný kruh

st


Esmé Volturi - 4. kapitola - Rodinný kruhDalší kapitolka! V téhle kapitolce budou pohledy členů rodiny a jejich názory na Esmé. Na co se nejvíc těší Emmett a co ostatní? To si přečtěte v této kapitolce. NatyCullen

(pohled Esmé)

Cesta probíhala klidně a já si užívala lehkého vánku, který si pohrával s mými mahagonovými vlasy. Držela jsem Carlislea za ruku a byla ráda, že už jsou Volturiovi pryč. A taky doufám, že je dlouho neuvidím. Po pár minutách jsme dorazili k překrásné vile s krytým bazénem. Začali jsme zpomalovat a já si začala všímat detailů. Stavení vévodila velká okna, která způsobovala, že vila byla prostorná a otevřená. Z venku byla velmi moderní. Pravidelné geometrické tvary, které byly pro moderní architekturu tak typické, nechyběly ani tomuhle domu. V přízemních patrech vily byly garáže. Jedna byla otevřená a v ní jsem viděla černý Mercedes a žluté Porsche. Páni, musí být bohatí.

Zastavili jsme se u schodů, které vedly k hlavnímu vchodu. Po vstupu do domu se přede mnou rozprostřela hala, kde byly věšáky, botník a akvárium bez rybiček. Sundala jsem si plášť, který jsem měla stále na sobě. Uslyšela jsem zapraskat oheň a šla za tímto zvukem. Přišla jsem do prostorného obývacího pokoje s krásnou sedačkou a velkým krbem. V krbu plál oheň a jeho jazyky šlehaly do výšky. Přistoupila jsem k tomu teplu dávajícímu živlu a hodila do něj černý plášť. Ať jde celá Volterra, tedy kromě Felixe, do pekla. Chci na tohle období zapomenout. Chci žít až od této chvíle. A s ním. S Carlislem. S mým důvodem existence. Najednou mě zezadu objaly něčí ruce. Otočila jsem se a uviděla tu nejdokonalejší tvář na světě.

„Esmé, ostatní si s námi chtějí promluvit a tak trochu si o všem popovídat. Pak tě provedu po domě a doufám, že tady se mnou zůstaneš, protože já bez tebe už nehodlám žít. Čekal jsem čtyři století na někoho, kvůli komu bych byl schopen se všeho vzdát, všeho nechat. A teď jsem tě našel, Esmé. Nevadí mi, že po nás půjdou Volturiovi, hlavně že budu s tebou, lásko,“ řekl a já, kdybych mohla, plakala bych. Takové vyznání citů a lásky by snad probudilo i mrtvolu.

„Miluju tě, Carlisle,“ řekla jsem tyto slůvka a pocítila jsem takovou lehkost.

„Miluju tě, Esmé,“ řekl. Při těchto třech slovech se má duše probudila, mé srdce se naplnilo žárem lásky a já jsem ožila.

Jeho tvář se začala přibližovat k té mé. Jeho oči mě propalovaly a já jsem se nechala spalovat jejich žárem. Jeho dokonalé rty se pootevřely a přitiskly se k těm mým. V té chvíli jsem poznala dokonalost. Jeho rty, jemné, něžné, ale i vášnivé a dravé. Jeho ruce mě objímaly v pase a já jsem zajela mýma rukama do jeho blonďatých vlasů. Byl pro mě jako krev. Dodávající sílu a životní nutností. Po chvíli Carlisle rozpojil naše rty a já nesouhlasně zavrčela.

„Musíme jít za ostatními, lásko,“ řekl a já ochotně šla do místnosti, kde už čekal zbytek rodiny.

„Myslím, že bychom si mohli trochu popovídat a hlavně se představit,“ řekl upír s delšími, bronzovými vlasy, který seděl vedle malé černovlásky, která vypadala jako elf a významně se podíval na Carlislea.

„Ano, takže, Esmé, tohle je Edward, Bella, Renesmé, dcera Edwarda a Belly, Rosalie, Emmett, Jasper a Alice,“ představil mi své „děti“ a já jsem si s každým z nich potřásla rukou.

„Takže ty tu s námi budeš žít?“ vypálila na mě blondýnka Rose.

„Pravděpodobně ano, Rose, jestli to ovšem nikomu z vás nebude vadit,“ řekla jsem a čekala jsem na odpověď…

(pohled Rose)

Nenávidím ji! Tu zatracenou mrchu. Myslí si, že sem může jenom tak naklusat a hned tady bydlet? Jak můžeme vědět, že tohle není jenom past? Třeba ji poslal Aro, aby vyzvěděla nějaké informace a potom nás mohli zničit. Anebo je to upírská zlatokopka a chce jenom z Carlislea vyždímat prachy a utéct. Ano, vím, že se nerada přizpůsobuji, ale ona je mi vážně nesympatická. A sama si musím přiznat, že jenom proto, že je Volturiová…

(pohled Belly)

Esmé je mi velmi sympatická a jsem šťastná, že se Carlisle zamiloval a našel svou spřízněnou duši. Už na ni čekal hodně dlouho. Chci o ní vědět všechno, jak se žije ve Volteře, a chtěla bych, aby mi ukázala nějaké bojové kousky. Už teď ji mám ráda…

(pohled Jaspera)

Esmé Volturi. Krásná a mocná. A zrovna se chce přidat k naší rodině. Co víc si přát? Carlisle si našel svou druhou polovičku a už tady nebude chodit jako tělo bez duše. Alice s Bellou tady budou mít další kamarádku a budou jezdit nakupovat atd. Jenom od Rose cítím nějaké negativní vibrace. A taky by nás mohla naučit lépe bojovat. Cítím Esméiny pocity. Pozitivní pocity… Snad je to dobrý začátek.

(pohled Emmetta)

Konečně někdo na úrovni v boji. Ne že by Edward nebo Jasper nebyli v boji dobří, ale ona je Volturiová, a tak musí mít perfektní výcvik. Už se těším…

(pohled Alice)

Á, nový přírůstek do rodiny. Esmé je mi moc sympatická a cítím v ní takový mateřský a vřelý instinkt. A samozřejmě bude potřebovat kompletní šatnu, boty, šperky…

(pohled Esmé)

„Souhlasíte všichni, aby tady s námi Esmé bydlela a stala se součástí naší rodiny?“ zeptal se Carlisle a očekával kladnou odpověď.

„Ano, souhlasíme,“ odpověděli všichni. Teda skoro všichni. Rosalie zatvrzele seděla a její výraz připomínal kamennou sochu.

„Co proti mně máš, Rose? Co jsem ti udělala? Ano, já vím, táhla jsem proti vám, ale když jsem uviděla na té louce Carlislea, tak jsem se změnila. Bylo to, jako by mě zasáhl blesk pozitivní energie. Nechci už zabíjet nevinné, chci žít ve vaší rodině a trochu poznat lidský život. Chodit do práce, na nákupy atd. Můžu ti být nesympatická, ale to není důvod k nenávisti!“ řekla jsem a byla jsem docela rozzlobená.

„Nic proti tobě nemám. Jenom si myslím, že je to moc uspěchané. Jak máme vědět, že tě neposílá Aro a že nás třeba nemáš zabít?“ zeptala se Rosalie.

„Ale později si třeba můžeme popovídat, já vám můžu o sobě cokoliv sdělit, nemám žádná tajemství. A kdybych vás chtěla zabít, už byste byli mrtví,“ řekla jsem a Emmett se začal smát. No počkej, já ti ukážu…

(pohled Carlisle)

Díval jsem se na tu dokonalou tvář, která právě vyhrožovala Emmettovi, jak mu to v boji natře. Byl jsem nehorázně šťastný. Většina mé rodiny souhlasí s pobytem Esmé u nás a řekl bych, že je jim moc sympatická. Byl čas vyrazit na lov.

„Zlato, myslím, že je nejvyšší čas vyrazit na tvůj první vegetariánský lov,“ řekl jsem slavnostně a Esmé už ke mně nadšeně přicházela.

„Už se moc těším, až započnu žít nový život. A tobě děkuju, že mi ho umožníš,“ řekla Esmé a přede všemi mě něžně, ale přitom vášnivě políbila. Její rty byly tak sladké a tak plné života, že jim nešlo odolat. Musel jsem je chutnat znovu a znovu, ale stále jsem měl pocit, že dokonale neznám jejich tvar a chuť. Na to budeme mít celou věčnost. Naši intimní chvilku přerušil Edward, který decentně zakašlal a pronesl.

„Jsou tři hodiny ráno, jestli chceš stihnout zítra práci, Carlisle, měli bychom vyrazit."

A tak jsme se všichni vydali na večerní lov…

 

 


 

Chtěla bych Vám moc poděkovat za předchozí komentáře. Dodají ohromnou sílu a motivaci, opravdu moc děkuju.

A pěkně bych Vás chtěla poprosit o aspoň malý komentář k této kapitolce. Opravdu dodávají ohromnou sílu a hřejí mě u srdíčka. NatyCullen



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Esmé Volturi - 4. kapitola - Rodinný kruh:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!