Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Elizabeth Uley - 7.kapitola

Jane Aleck RLC.


Elizabeth Uley - 7.kapitolaČo sa stane mladým vlkom na lúke? Čo urobí Liz? To všetko sa dozviete v 7. kapitole. Ďakujem za komentáre, vaša Eliza2.

7. kapitola

 

S Chrisom sme si rozumeli aj bez toho, aby sme spolu hovorili. Keď v tom...

 


 

Keď v tom som videla cez myšlienky Romana, Adama aj Mika, ako na lúku vyšli najprv dvaja upíry. Za nimi sa ale odrazu objavili ďalší piati. Prudko som zastavila a spolu so mnou aj Chris.

„Čo sa deje? Máte zhromaždenie svorky, zase tí upíry?"

Pokývala som mu na súhlas a posadila som sa, pričom som dosť hlasno zavyla na zhromaždenie svorky.

„Pôjdem s tebou!"

Neprotestovala som, veď je to dosť silný upír. Rozbehli sme sa smerom k lúke. Za chvíľu sa k nám už všetci pridali. Mike vedel bojovať dobre, ale aj toto bolo na neho priveľa. Nakoniec sme vybehli na lúku a ja som hneď prvého upíra chytila a začala som ho trhať. Išlo nám to dobre, až kým som s úžasom zistila, že sa zamerali na Chrisa. Nemohla som sa k nemu dostať dosť rýchlo a oni ho začali trhať. Po celej lúke sa ozýval krik upírov, pretože sme ich trhali, ale aj Chrisa, pretože toho trhali oni. Potom som už videla iba obrovské dvojmetrové plamene, v ktorých horel aj Chris. Bolestne som zavyla, čo podmienilo svorku a vyli so mnou. Chcela som byť sama a preto som sa hneď odtrhla od svorky. Teraz som bola alfou už iba sama sebe. Už som nepočula myšlienky deviatich, trocha šibnutých vlkov. Bolo tu úplné ticho. Venovala som posledný pohľad na môjho brata a ušla som. Nemohli ma dohoniť, ani vystopovať, na to som príliš rýchla a viem po sebe zahladiť stopy. Bežala som dlho, možno až šesť hodín a dobehla som až niekde na Aljašku, blízko pri meste Juneau. Tam som sa od únavy zvalila do snehu a zaspala som. Keď spím, je to oveľa lepšie ako krutá realita bez Chrisa.

Je dosť ťažké vysloviť už len jeho meno. Keď som sa zobudila, zase som cítila, ako keby sa mi srdce rozbilo na milión kúskov a nejde ich pozbierať, ani zlepiť, ako keby sa stratili. Začala som rozmýšlať aj nad sebevraždou, ale taký sebec určite nie som. Otec aj brat by sa s tým isto vyrovnali, potom, čo som im spravila, ale mamina by to isto neprežila. Každým dňom som čoraz viac nenávidela upírov. Jedinú upírsku rodinu, ktorú som kedy mala rada, bola rodina Chrisa.

Jeho "akoby" mama Carmen a otec Eleazar a jeho dve sestry, s ktorými som bola bývala najlepšia kamarátka - Tanya a Kate. Túlala som sa po lesoch asi dva roky a odvtedy som sa vôbec nepremenila. Do mojej "svorky" sa chcela pridať aj Leah, ale prikázala som jej, nech sa vráti späť, nemusí prežívať ďalšie utrpenie, ako mala s mojím otcom. Vo vlčej podobe bolo všetko jednoduchšie, ale aj dosť primitívnejšie. Najviac mi vadilo, že som musela loviť, ale zomrieť hladom mi nepripadalo ako dobrý nápad. Napadlo mi, že by som sa za to mala pomstiť všetkým upírom, okrem tých vegetariánov. Túlala som sa po lese ponorená do vlastných úvah, keď som si povedala, že by som už mala ísť spať. Už bola dlho tma, ale moc som si to neuvedomila, keďže vidím aj tak. Rozmýšľala som aj o tom, veď vlastne už dva roky kašlem na školu. Vedela som dosť vecí dopredu, ale nie až tak, aby som rovno odmaturovala. Veď vlastne mám celú večnosť na to, aby som ešte chodila do školy, tak to až tak nevadí.

Ľahla som si do snehu a po chvíľke som zaspala. Ráno som sa zobudila a do očí mi svietilo slnko. Divné bolo, že zozadu ma tiež čosi hrialo. Otočila som hlavu, pričom som sa ňufákom zaborila do cudzej srsti. Nadýchla som sa a začala tuho kašľať. Postavila som sa, ešte stále som kýchala a zistila som, že pri mne ležal Matt. Bohvie ako dlho, divné, že som sa nezobudila. Zavrčala som na neho a keďže nie je alfa, nemôžeme sa spolu rozprávať cez myšlienky. Postavil sa a zo sklopenými ušami vbehol do kríkov. Ide sa premeniť, isto ma chce presviedčať, aby som sa vrátila domov.

8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Elizabeth Uley - 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!