Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Elizabeth Uley - 10. kapitola + epilóg

Weizt - NM 2


Elizabeth Uley - 10. kapitola + epilógTakže je tu posledná kapitola a epilóg, prajem príjemné čítanie, vaša Eliza2.

10. kapitola

 

Bežali sme už bez prestávky asi tri hodiny. Vedela som bežať aj rýchlejšie, ale kvôli Mattovi sme šli nie plnou rýchlosťou. Zastavili sme až pri Vancouveri. Matt bol už zas hladný, ani sa mu nečudujem, tak sme si ulovili jeleňa. Potom sme šli oveľa pomalším behom smerom ku Forks. Keď sme prekročili hranice Kanady a USA, prebehla nami vlna nadšenia. Teraz sme zase zrýchlili a dosť rýchlo sme sa dostali až ku forkským lesom a potom aj do La Push. Všade tu bol cítiť vlčí pach, môjho brata a ostatných. Vedeli sme, že tu teraz niekde pobehujú a tak som sa ako alfa alfovi ozvala Dávidovi v hlave:

„Čau Dávid!"

„Liz, ty si sa vrátila, alebo chceš so mnou len hovoriť. prosím, povedz tú prvú možnosť."

„Vrátila som sa, prepáč, že som zdrhla, mám zo sebou aj Matta."

„Tak to je super, Paul (Mattov otec) sa išiel zblázniť z toho, keď odišiel. Mám ti doniesť oblečenie, alebo niečo, chceš ísť aj domov pozrieť našich, nie?"

„Jasné, že ich chcem vidieť, aj Matt pôjde domov, asi tu už ostaneme."

„Takže vy dvaja ste sa dali konečne dokopy?"

„To sa nedá tak povedať, ale kamaráti sme isto. A ak môžeš, dones mi aj to oblečenie, nemám nič na seba.

„Hej, už bežím!"

Doniesol mi to oblečenie, dokonca aj Mattovi a keď sme sa premenili a vrátili domov, boli všetci z nás hrozne šťastný a putovala som z jednej náruče do druhej. Najšťastnejšia ale z toho asi bola mamina. Večer založili táborák a my sme im rozprávali, ako sme sa našli a všetko okolo toho. Dávid si už našiel dievča, ku ktorému sa už pripútal a chcel sa prestať meniť. Ja som sa zase stala alfou celej svorky až na to, že Matt bol alfa so mnou. Tak nejak to funguje aj medzi normálnymi vlkmi, svorku vedie alfa pár. My sme si spolu celkom dosť rozumeli. Ja som konečne dochodila školu a mala som ísť na vysokú do Pheonixu. Vodcovstvo som prenechala Mattovi, ako inak, a odišla som tam. Keď som tam bola už asi rok, Matt mi začal hrozne chýbať. Až vtedy som zistila, že som na ňom v istom zmysle závislá. Nedokázala by mi ho nahradiť žiadna kamarátka. Asi už aj na mňa začína pôsobiť to pripútanie, pretože som si až teraz uvedomila, že ho milujem. Aj ja som jemu hrozne chýbala, stále mi volal. Do La Push som chodila cez prázdniny. S Mattom sme začali spolu chodiť. Keď sme boli premenení, snažili sme sa na seba navzájom moc nemyslieť, pretože to musela počúvať celá svorka. Po štyroch rokoch vysokej školy sa mi podarilo spraviť úspešne skúšky.

 

Epilóg

 

Potom som sa konečne dostala zo školy domov. Na moje dvadsiatedruhé narodeniny ma požiadal Matt o ruku. Bolo to najkrajšie prekvapenie, aké som kedy zažila. Samozrejme som mu povedala "áno".

Potom sa robili prípravy na svatbu. Robila som ich spolu s maminou a Leah. Rozhodli sme sa, že sa vezmeme pri jednej menšej kaplnke vo Forks. O pol roka na to sme sa tam mali zobrať. Všetko bolo krásne. Mňa u nás v kúpeľni líčila Leah a perfektne sa jej to podarilo. Ja som sa nemohla spoznať v zrkadle. Mala som krásne biele štáty a keď sme si pri oltári povedali áno, bol to môj ďalší najkrajší zážitok v živote. Potom sme išli na medové týždne do Španielska.

Keďže Matt pracoval, kým som ja chodila do školy, mohli sme si to dovoliť. V našej svorke už okrem Leah nikto nezostal. Všetci mali diavčatá, ku ktorým sa pripútali a prestali sa meniť. S Mattom sme sa potom rozhodli, že sa tiež prestaneme meniť a prežijeme normálny život v rezervácii La Push. Keď sme sa vrátili, zistili sme, že Leah sa tiež pripútala k Dávidovmu synovi Denisovi. Tak sme sa aj my už konečne prestali meniť. Vedeli sme sa ovládať dosť ľahko po toľkých rokoch a mne sa neskôr vrátila aj menštruácia. Pol roka po svatbe som otehotnela. Matt bol taký šťastný, že od radosti až poskakoval. Narodili sa nám krásne dvojičky - chlapec a dievčatko. Vlčí gén bol u nich taký silný, že sa menili už od prvého roku bez toho, aby boli nablízku nejakí upíry. Vedeli však aj svoju premenu dokonale ovládať. Ale to už je o inom...

 

 


 

 

Chcela by som poďakovať za komentáre Letti a Tanyi. Bez vás by som to nikdy nedokončila. Dúfam, že sa vám to páčilo, vaša Eliza2.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Elizabeth Uley - 10. kapitola + epilóg:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!