Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward v záři reflektorů - 3. kapitola

wp


Edward v záři reflektorů - 3. kapitolaEdward dotočil první díl filmu... Skvělé, že? Ale Bella se cítí osamocená, což až tak skvělé není... Příjemné čtení přeje Emet!

Edward

„No tak...“ řekl jsem a pak se přestalo točit... Byla to moje poslední slova. Byl jsem tak nadšený. Konečně jsem mohl dělat něco, po čem jsem vždy toužil. Když se dotočilo, utíkal jsem k Belle. Přivítala mě vřelým úsměvem. Ale připadala mi smutná. Když jsem se jí zeptal, co se děje, řekla, že nic. Radši jsem už mlčel.

Nastoupili jsme do auta.

„Edwarde, miluju tě,” řekla Bella a položila svoji hlavu na moje rameno. Políbil jsem ji do jejích krásných, kaštanově hnědých vlasů. Cítil jsem se opravdu skvěle. Byl jsem hvězdou filmu! To jsem vždycky chtěl.

„Bells, já tebe taky,” řekl jsem, jak nejvíc sexy hlasem to šlo. Bella se na mě usmála tím nejkouzelnějším úsměvem, co jsem na ní viděl. Zbytek cesty byl tichý. Bella mi usnula na rameni.

Když jsem vystupoval, nechtěl jsem Bellu vzbudit. A tak jsem rychle vstal a upíří rychlostí se k ní přemístil. Vzal jsem ji do náruče. Byla tak krásná... A roztomilá. Odnesl jsem ji do svého pokoje a položil jsem ji na postel, která tam byla pouze pro ni a pro mě. Políbil jsem ji na krk a pak jsem odešel...

Alice se na mě okamžitě vrhla.

„Proč nemáš oblečení, co jsem ti nachystala?” Chytila do ruky moji košili a pokračovala:

„Chceš mi udělat ostudu? Točit v tomhle tom?!” Asi na mě ráda křičela.

„Pššt! Vzbudíš Bellinku!” vykřikl jsem a nahlédl do pokoje. Alice jen zvedla nos a odkráčela po schodech dolů. Jakmile stála na posledním schodu, zpoza dveří se vynořila Bella.

„Promiň, klidně si ještě jdi lehnout...” hlesl jsem a pokoušel jsem se o co nejvíc sametový hlas. Bella se jen usmála a objala mě. Cítil jsem pocit viny. Ona se musí cítit odstrčená.

„Půjdu si lehnout s tebou, jestli chceš,” řekl jsem a vzal jsem Bellu do náruče. Položil jsem ji na postel a lehl si vedle ní. Srdce mi hlasitě bušilo. Teda doopravdy ne, protože žádné nemám. Ale věřím, že kdybych měl, určitě by Bella ten tlukot slyšela.

Políbil jsem Bellu na její dokonalé rty. Pořád se na mě smála. Pokusil jsem se o pokřivený úsměv, o kterém říkala, že je kouzelný. Asi se mi povedl, protože Bella mě začala líbat. Jak já ji miluju... Je dokonalá, hotová bohyně. Její ústa jsou tak teplá... S ní jsem se cítil víc jako člověk než jako upír. Její jazyk prozkoumával má ústa. Znal je moc dobře, ale proč se tam nepodívat znovu, že?

Bella byla unavená, to jsem poznal. Už byla skoro půlnoc. No, z natáčení jsme se vrátili kolem osmé večer, takže se ani nedivím, že Bella usnula. Ale stejně si myslím, že v tomhle mají lidé malou výdrž. Ale můj poklad, ležící vedle mě, nemůžu obviňovat. Když je něco tak dokonalého, přeci jen to potřebuje trochu jiné podmínky.

Pomalu jsem se snažil odejít, ale Bella mě držela. Nespí?! Nebo si ze mě dělá srandu?

Ha ha ha, pobavili jsme se, už mě může pustit. Ne, nepustí. Tak jo. Budeme si hrát na debílky. A až doopravdy usne, zdrhnu. Né, že bych tady s ní nechtěl být, to vůbec, ale potřeboval jsem s Alicí probrat něco ohledně oblečení, který musím jako hollywoodská hvězda nosit. Ježíš, připadám si jako nafintěná holčička, která nosí vše jen značkové a má svojí módní návrhářku a poradkyni.

Bella konečně usnula. Ale přišlo mi divné, že povolila svůj štít, takže jsem s ní přece jenom chvíli zůstal a prohlížel si její myšlenky.

Myslela na opravdu krásné věci. Pořád přemýšlela jenom o mně a mé dokonalosti. Sama neví, jak je dokonalá.

„Miluju tě,” hlesl jsem a políbil ji na čelo. Pak jsem se pomalu vydal ke dveřím. Když jsem slyšel Alici, která cosi tvořila ve svém pokoji, donutil jsem se k úsměvu. Ona ví, že za ní přijdu.

Opatrně jsem otevřel dveře. Rychle jsem vyběhnul pryč a zavřel za sebou. Pak jsem si to namířil k mé milované sestřičce.

„Alice, mám na tebe prosbu... Potřebuju nějaké oblečení na natáčení, jsem přece hollywoodská hvězda,” řekl jsem a sevřel se mi žaludek. Snad ještě nejsem tak namyšlený, nebo jo?

„Nic neříkej, vše vím...” Jak překvapivé.

Posadil jsem se na židli, která tam již byla přichystaná, a nechal se obskakovat mojí sestrou. Pořád něco měřila. Pak zvedla telefon, cosi do něj mumlala a seběhla dolů. Byl jsem nadšený, protože jsem si ještě pořád pročítal Bellinu mysl, která byla nyní opravdu romantická.

Alice se jako hurikán přiřítila do svého pokoje, kde jsem čekal. Pořád mě naplňovaly Belliny myšlenky. Alice sebou měla jakousi krabici, kterou začala významně otevírat. A pod poklopem ležela košile. Na cedulce byla jakási mně neznámá značka. Počkat, mám to obráceně. Ehm, to je Gucci?

Košile od Gucciho! Paráda. Okouzlím svoji milovanou Bellinku. Jo, jo. Ta bude ráda!

Cítil jsem záchvěvy vzrušení... To musí vidět Bella, okamžitě.

Okamžitě jsem vyrazil do pokoje. Rychlým krokem jsem dorazil až před ebenové dveře. Potichu jsem je otevřel. Bella spala. Ach jo.. No, já si počkám.

Zítra točím další díl, tak musím vypadat perfektně...

 


Po dlouhé době další kapitolka... :) Dlouho jsem nic nenapsala, nebyl nápad. Tak snad se vám to líbilo, do komentářů vás nenutím, ale potěší.
Pokračování bude, až bude... Přesně nevím, ale slibuju vám, že se tam stane konečně něco důležitého...


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward v záři reflektorů - 3. kapitola:

 1
22.08.2013 [17:47]

zuzikakedy bude dalsia cast?????? strasne sa tesim Emoticon je to uzasne Emoticon

3. zuzka
19.08.2013 [15:22]

je to uzasne ale kedy bude dalsi diel????,

2. martty555
05.11.2012 [23:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.11.2012 [19:54]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!