Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan - 9. kapitola

wéíáýžřčš


Edward kdo? Swan - 9. kapitolaObjeví se nám nová tvář :).

Když už všechno bylo tak, jak má být, tak jsem si šel lehnout. Noc byla stejná jako pár posledních. Byla v nich Cullenová. Strašně mě to štvalo. Každou noc jsem s ní byl, ale ve skutečnosti mě jen přehlížela. Nedalo se říct, že vždy přehlížela. Ale když si mě všimla, vždycky to „bolelo“. Takže mě v reálu vážně štve, ale přes noc… se mi to líbilo. Vlastně ji dostanu a nebude to jen sen.
Měl jsem pár plánů, jak toho docílit...

Čekal mě další den. Další den urážek a narážek s Cullenovou. Trochu jsem se i těšil. Vážně se mi líbila, ale víc mě štvala. Poraženě jsem nasedl do auta. Mamka trvala na tom, že mě na motorce do školy nepustí. Já to ale nevzdal, jen odložil. Nechtěl jsem Renée přivodit srdeční kolaps.

„Stačí, když mi zastavíš tady. Já to dojdu,“ řekl jsem. Mamka se zamračila, ale zastavila. Přijet do školy s mamkou jako sedmileté dítě. To jsem vážně nepotřeboval.
„Ahoj, v báglu máš svačinu,“ křikla na mě. Jenže to už jsem nemohl slyšet a tak jsem pokračoval. Přes les jsem došel ke škole. Rozhlédl jsem se a když jsem zjistil, že je vzduch čistý, vyběhl jsem ze křoví a skončil na parkovišti. Pohledy všech jako vždy spočinuly na mé tváři. Někdy i níž. Měl jsem celou Forkskou střední u nohou. I známý „Velký Jacob“ toho měl dost a už se ve škole pár dní neukázal. Vážně mě bavilo štvát ho, teď jsem král já.

„Čau, brácho," plácl jsem si s Erickem. Dnes zase vypadal, jako by dostal ránu proudem, ale postupem času jsem si na to zvykal. A přiznejme si, tím jsem vedle něj vynikal. Vlastně, kdo by mě s ním srovnával. Dobře... Angela. Nevím, co na něm vydí. Uchechtl jsem se.
„Ahoj," odpověděl jsem mu. A podíval se na místo, kde bylo obvykle zaparkované auto mé ignorantky, ale ono nikde nebylo.
„Není tu," řekl. „Když vyjde slunce, Cullenovi vyráží campovat." Takže ji dneska neuvidím? Ušklíbl jsem se.
„Já ji nehledám," odpověděl jsem sebevědomě. Bylo vidět, že mi nevěří. Vzdal jsem to a snažil se to zakecat. Viděl jsem, jak Eric pozoruje dívky, které dnes odložily svetry.
„Slunce by tu mělo vycházet častěji," vypadlo z něj. A bylo vidět, jak je spokojený.
„Sukýnky... minisukýnky... topíky," povzdychl jsem. V Phoenixu jsem byl zvyklý na odhalená těla. Tady to bylo něco jiného. Znovu jsem zatoužil zkontrolovat, jestli tu není. Jestli už nepřijela. Vzhlédl jsem, ale můj pohled upoutala dívka. Byla krásná. Nebyla ale krásná jako Isabella, ale rozhodně po Issabelle nejhezčí ve škole. Musel jsem pospíchat, protože všichni kluci hledali už odvahu. Nevěděl jsem jak, ale moje nohy se rozutekly přímo k ní. Když mě uviděla, zmateně se usmála.

„Edward," omámeně jsem se představil. Uchechtla se mi a pak se začervenala. Byla tak roztomilá.
„Rachel," uslyšel jsem nádherný hlas.

Bella:

Celý den jsem musela být zavřená mezi stěnami domu. Nesmělo se mě dotknout sluneční světlo. Možná si říkáte, že bych se proměnila v prach, ale to nebyl ten problém. Když se dotkne sluneční světlo mé kůže, rozzářím se jako diamant. A tak nemůžu jít do školy. Nemůžu jít za Edwardem. I když jsem se na něj těšila sebevíc. Nemohla jsem za ním jít.

„Nevšímej si toho, že tak zářím, víš to mám od narození," uchechtla jsem se. Vážně mi už chyběl a to jsem ho neviděla pouhý den. Asi jsem ho začala mít vážně ráda. I když to byl takový bastard.

„Bello?" vyplašeně na mě zařvala Alice.

 Další>

Je to stmívání naruby... takže by jste se měli připravit...

TEAM RACHEL(Kdo četl knihy, ví kdo to je.)

... TEAM BELLA?:D.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan - 9. kapitola:

 1
2. Wera
23.04.2012 [11:48]

Wera Emoticon

1. kikuska
31.07.2011 [0:07]

Bella! Rozhodne Bella! Nech si ide Rachel za tým idiotom Paulom. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!