Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan - 8. kapitola

Lion and lamb...


Edward kdo? Swan - 8. kapitolaA máme po nemoci...

„Edwarde, prý děláš pokroky!“ Edward přikývl a Carlisle ho prohlédl.
„Bude všechno v pořádku,“ slíbil mu. Pak na mě mrkl a odešel.
„Takže vyklop, proč jsi ještě tady, líbím se ti co, zlato?“ zeptal se mě Edward. Pravdu jsem mu zaručeně říct nemohla.
„Přemýšlej, Bello.“ Probodával mě pohledem jako obvykle a čekal na odpověď.
„Možná by sis neměl tolik věřit,“ zasmála jsem se, otočila a vyrazila pryč. Viděla jsem ještě, jak se otočil k oknu a dělal, že už tam nejsem. Vlastně já už tam nebyla.

Dny ubíhaly jako voda a já už nikdy k Edwardovi nepřišla. Lépe řečeno, když nespal. Bylo by to podezřelé a to jsem nechtěla riskovat. Den po dni se jeho stav lepšil, nejdříve mu sundali obvazy a dále následovalo to, že začal chodit. Dokonce teď už ho měli pustit domů. Hodiny jsem stála nad jeho bezchybným obličejem a mohla se v něm utápět. Ale všechno jednou musí skončit. Byla jsem si toho vědoma. Dnes tu spal naposled. Pak se vrátí do školy a bude to stejný kluk jako předtím. Vlastně pořád byl stejný. Během toho co tu byl, si začal s nějakými sestřičkami, lezlo mi to na nervy.

Možná budu mít dneska poslední možnost… Nahýbala jsem se a chtěla ho políbit.
„Bello, klídek,“ poručila jsem si. Odtáhla se a stála u postele do rozbřesku, pak jsem se vytratila jako obvykle.

Edward:

Otevřel jsem oči a byl rád, že je to za mnou. Dnes jdu domů. Těšil jsem se, až si budu moct zase zapálit cigáro, až budu moct prohánět zase holky, né sestřičky, už mě to vážně přestalo bavit. Můj pokoj nebyl velký, nedalo se tady nic dělat, vlastně poslední měsíc tu mám šipky, ale ty vás po čase omrzí, obzvlášť když už se netrefíte někam jinam než do červeného bodu. Mohl jsem to hrát závodně. Možná bych si slušně vydělat.  Bude se to hodit. Balil jsem si věci a přemýšlel, kde doma asi najdu motorku. Bágl jsem hodil přes rameno a rozrazil dveře. Měl jsem to vážně dobře načasované, protože jsem potkal  Renée ve dveřích.

„Ahoj,“ nadšeně pozdravila a já musel na tváři vytvořit úsměv jako hodný synáček.
„Ahoj, mami. Jsem rád, že už jdu domů,“ řekl jsem. Ona se znovu usmála a vedla mě ke dveřím. Cestou jsme potkali sesternu, kde jsem uviděl všechny, které jsem měl. Nahodil jsem svůj sexy úsměv a všechny šly do kolen. Pak se na sebe vzájemně podívaly a úsměv jim pohasl. Tušil jsem, že to znamenalo, že to zjistily až teď. Ooou. Usmál jsem se a zrychlil chůzi. Rozrazil jsem dveře a nasedl do auta.

Když jsme dojeli domů, flákl jsem s báglem na pohovku a chtěl jít do garáže, ale „maminka“ mě zarazila, když už jsem byl na schodech.
„Ede, mam tu pro tebe tvoje oblíbené jídlo.“ Vytáhla cheeseburger s hranolkama. No skvělý!
„Renée, já nemam hlad,“ snažil jsem se z toho vykecat. Chtěl jsem do garáže! Přísně se na mě podívala a já neměl na vybranou. Nechtěl jsem ji naštvat. Čekal ji větší šok.
„Dobře!“ vzdal jsem to. Jídlo jsem hodil do sebe. Renée koukala na televizi a mluvila s někým v telefonu.

Využil jsem situace a odplížil se do garáže. V koutě stála moje Yamaha. Byla pod plachtou, tak jsem neviděl, jaké škody utrpěla. Sundal jsem ji a byl jsem rád, že jsem nedostal šok. Byla vážně na šrot, jak říkala Cullenová. Sakra, zase se s ní rozčiluju. V nemocnici mě navštívila jen ze začátku, pak se tam už neobjevila. Všichni ostatní jo, ale ona s tím svým malým zadkem prostě nehnula! Jessica, Mike, Angela, Erik… ti všichni tam byli každý den. Ona se ale prostě neuráčila přijít. Naštvaně jsem odhodil brzdu, která mi zůstala v ruce. Sakra, tohle bude těžké opravit.  

„Edwarde, to nemyslíš vážně, teď jsi přijel z nemocnice! Byl jsi tam kvůli tomuhle a znova začínáš?!!“ řvala na mě. Nedomyslel jsem to, když jsem odhodil brzdu a ona s hlasitým bum spadla na podlahu, musela to slyšet.
„Dobře, víš, že jsem za tu nehodu nemohl, prostě mi v servisu odpojili nedorozuměním brzdy, když jsem tam byl přestříkat lak. Omluvili se, tak mě nech být!“ Vlastně k tomu dodali ještě to, že mi dají na opravu mého zlatíčka a ještě k tomu si budu moct vybrat novou motorku k tomu. Ale to jsem matce samozřejmě neřekl.
„Edwarde, ty víš, co si o tomhle myslím!“ řekla poraženě a já věděl, že nemám ještě vyhráno. Vzal jsem klíč do ruky a začal opravovat…

Další>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan - 8. kapitola:

 1
2. Wera
23.04.2012 [11:45]

Wera Emoticon

1. kikuska
31.07.2011 [0:02]

Edwardovi tiež nieje Bella ľahostajná. Som zvedavá kedy to jej jeho spomalenej hlave dôjde. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!