Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan? 6. kapitola

Stephenie Meyer


Edward kdo? Swan? 6. kapitolaNásledky Edwardovy nehody.

Swan byl celý v krvi. Nasála jsem vůni, v tu chvíli jsem se nad ním už nakláněla.
„Bell, miluješ ho!" vykřikla ustrašená Alice. Zasekla jsme se a odtáhla.
„Co jsi říkala?" zeptala jsem se. Nemilovala jsem ho. Nebo snad ano?
„Jasper to z tebe cítí! Tak nezapírej!" křičela dál. Postavila jsem se a přemýšlela. To, co jsem k Swanovi cítila, byla láska? Vytáhla jsem mobil a volala záchranku. Přemýšlela jsem nad první pomocí.
„Alice!" Podala mi autolékarničku. Dobře, Bello, vím že si chceš kousnout, ale ty to neuděláš. Musíš mu ještě několikrát nakopat prdel! Měl otevřenou zlomeninu a pár šrámů, byl v bezvědomí.

Alice se držela dál kvůli krvi. Kývla jsem na ni, zaškrtila zlomeninu a začala resuscitovat. Jeden, dva, tři... počítala jsem si. Alice sklonila hlavu a vdechla do jeho plic vzduch. Zavrčela jsem. Zřejmě pochopila a vyměnily jsme si místa.
Pořád nedýchal!

„Alice?" zoufale jsem vykřikla. Jedna... dva... patnáct... třicet... počítala. Naklonila jsem se nad jeho dokonalou tvář a dvakrát do něj vdechla. Vytřeštil oči a popadal dech. Vzala jsem ho za ruku. Alice odběhla dál. Její oči doutnaly.
„Pššt, bude to dobré!" uklidňovala jsem ho a hladila po vlasech.
„Bello," přidušeně zašeptal. Jeho oči spočinuly na mých a neodvrátil pohled, aspoň do doby, kdy si pro něj přijela záchranka. Nejvíc jsem byla zoufalá z toho, že se nemohl hýbat.

Dojeli jsme do nemocnice, kde pracoval Carlisle. On byl v tomhle nejlepší. Musel pro něj udělat i to, co normální lidé neumí. Už dvě hodiny čekám před operačním sálem. Né, že by to bylo zrovna příjemné. Je tu samá krev. Ale strach o Edwarda mě nepustí pryč. Alice to zkoušela, ale nevydržela to, a tak jsem tu zůstala sama. Netrpělivě jsem začala přecházet místnost.

Dveře se otevřely a vystoupil Carlisle.
„Co se mu stalo, Carlisle? Proč se nemůže hýbat?" zasypala jsem ho otázkami. Carlisle se na mě podíval jako doktor, né otec. Bylo to zlý! Poprvé jsem ho viděla jako doktora. To nebylo vůbec dobré...

„Bello, měla bys jít na lov! Nemůžeš tu být pořád!" zašeptala mi Alice do ucha. Ale já odsuď nechtěla, musela jsem tu sním být, když mě potřeboval.
„Alice, já nikam nejdu!" seřvala jsem ji. Alice se na mě zamračila. Koukala jsem na Edwarda přes všechny hadičky, které měl v sobě zapojené. Nechci vědět, co bude dělat, až se vzbudí!

„Volali jste šerifce Swanové?" zeptala jsem se. Alice jen přikývla.
„Bude tu každou chvíli!" odpověděla.
„Měl by jí to někdo říct!" Přikývla. Pohladila jsem mu tvář. Carlisle tvrdil, že to budě nějakou dobu trvat, než se probudí z narkózy.

Rozrazila dveře šerifka Swanová. Slzy jí stékaly po tváři.
„Děkuju, že jste ho našly a postarali se o něj!" zašeptala. Neodvrátila od něj pohled, ostatně já taky ne.
„Mohly jsme udělat víc!" Zoufalství bylo slyšet i z mého hlasu. Musela jsem se uklidnit.
„Měla jsem mu tu motorku zabavit!" sykla. Pak už jsme nepromluvily. Po 2 hodinách začal hýbat prsty. Podívala jsem se na šerifku, která spala na křesle.
„Probouzí se!" vzbudila jsem ji. Přistoupily jsme k posteli a čekaly. Edward otevřel oči a jeho pohled zůstal na mém obličeji.
„Co se stalo?" zeptal se.
„ Neodhádl jsi rychlost a naboural!" řekla šerifka. Na jeho spocené tváři se vytvořila vráska. Otočil se na matku.
„Co moje motorka, je v pořádku?" zeptal se ustrašeně. Šerifce začaly téct slzy.
„Je na šrot!" dostala jsem ze sebe. Edward se na mě podíval.
„Ty tu děláš co? Přišla ses mi vysmívat?" obvinil mě. Otevírala jsem pusu na odpověď, ale jeho pohled se upínal na nohy. Tvořily se mu vrásky a jeho výraz už vůbec nebyl klidný.
„Nemůžu hýbat s nohama!" zakřičel. Začal sebou šít. Vzal vázu, která stála na stolku a ta skončila na druhé straně pokoje v tisících střepů.
„Já nemůžu hýbat s nohama!"

další>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan? 6. kapitola:

 1
2. Wera
23.04.2012 [11:38]

Wera Emoticon

1. kikuska
30.07.2011 [22:14]

Chudák Edward. Tak toto mu neprajem. Toto neprajem nikomu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!