Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan? - 3. kapitola

Adioma


Edward kdo? Swan? - 3. kapitolaV této kapitolce se dozvíme něco o Bellině přeměně.

Ležela jsem na posteli a četla svojí oblíbenou knihu - Na větrné hůrce, co by taky mohl upír dělat, myslím tím nezadaný upír. Začalo svítat a já se musela připravit do školy. Vzala jsem kabelku, zkontrolovala se v zrcadle a vyšla. Sourozenci na mě už čekali.
„No  tak, Bells, pohni kostrou,“ zakřičel na mě Emm. Zašklebila jsem se a on se začal smát.
„Já nemám kostru, já jsem kámen,“ zažertovala jsem, nevěděla jsem, jestli se můj pokus o vtip povedl ale, když se Emm začal smát, bylo to jasné.

Vjeli jsme na parkoviště, kde jako obvykle všichni čučeli. Zaslechla jsem, jak holky mluví o žákovi jménem Edward Swan. Věděla jsem proč, seděla jsem s ním, byl docela pohledný. Byl to ale jen tupý frajírek, co se snaží dostat holku do postele. Většině holek v naší třídě by to ale nevadilo. Ze zamyšlení mě vytrhla Alice, která byla naprostý maniak do nakupování. Možná, že maniak bylo slabé slovo.
„Bells, viděla jsem, že si zejtra vyjedeme na nákupy,“ radostně nadhodila. Alice viděla do budoucnosti.
„Alice, určitě jsi to viděla zítra, protože se musím učit na zkoušení?“ snažila jsem se vykroutit. Chvilku tu se mnou nebyla. Podívala se do dálky a odpověděla.
„Jistě je to zítra.“ Podívala se zpátky na mě. Věděla jsem, že se z toho už nevykroutím.
Už jsme nepronesli ani slovo a spěchali do třídy. Moje první hodina byla biologie. S již zmiňovaným Swanem, nemohla jsem se dočkat toho, jak ho budu ignorovat jako včera. Docela mě to pobavilo. Tak jsem se nebavila posledních 50 let. Sedla jsem si na místo a očekávala, kdy přijde. Ucítila jsem jeho vůni, byla nepopsatelná. Přitahovala mě. Sedl si a začal si mě nervózně měřit.
„Ehm ehm,“ odkašlal si. Já se na něj ani nepodívala. Poslouchala jsem výklad.
„Já vím, že mě slyšíš, puso,“ pošeptal. Dělala jsem, že ne. Zvedla jsem ruku a odpověděla na otázku profesora. Swan se nafoukl jako ropucha a otočil se k tabuli. Neubránila jsem se smíchu. Musela jsem se ale rychle krotit, aby to nezjistil. Zazvonilo a já vyběhla ze třídy jako včera. Slyšela jsem vrčení z místa, kde seděl. Zachichotala jsem se.
„Něco vtipného mi uniklo?“ zeptala se Rose. Vzala jsem ji za ruku a začala mluvit lidsky neslyšitelnou hlasitostí.
„Viděla jsi už toho nového, je to myslím Swan?“ Rose zakývala hlavou.
„Je docela pěkný ale je to frajírek,“ odpověděla.
„Všimla jsem si toho a chci mu srazit hřebínek.“ Zasmála jsem se tomu. Rose se na mě vážně podívala.
„Bells, myslím, že to není dobrý nápad,“ řekla. Nechápavě jsem se podívala.
„Víš potom, co se ti stalo...“

Psal se rok 1950 a já se procházela po noční Paříži. Když v tom jsem uviděla opilého chlápka, jak se na mě dívá. Zrychlila jsem chůzi. Domov jsem neměla daleko.
„Zlato nechceš se trochu pocukrovat?“
Odhodil flašku a rozběhl se za mnou. Přemýšlela jsem, jaká je možná sebeobrana. Doběhl ke mně a já ho tvrdě kopla do rozkroku. Útočník se svíjel v bolestech na zemi. Využila jsem toho a utíkala. Jenže po pár sekundách se útočník postavil a doběhl mě. Byl rozzuřený a začal mě mlátit. Po pár ranách, jsem bolest přestala cítit. Viděla jsem jen padající hvězdu. Přála jsem si jediné.
„Bože, pomoc mi!“ zašeptala jsem. Ležela jsem v louži krve. Násilník nepřestával, dobuď se na místě neobjevil muž, který ho odhodil. Upadla jsem do bezvědomí...


„Bello? Slyšíš mě Bello?“ Rose na mě koukala jak na blbce.
„Promiň, Rose, přemýšlela jsem,“ obhájila jsem se.
„Já vím, jak nesnášíš tyhle tipy kluků,“ řekla.
„Vím, že je nesnášíš, protože mohl jeden z nich za tvou přeměnu.“ Pochopeně se na mě podívala.
„Ale musíš pochopit, že všichni nejsou jako ten, co ti to udělal,“ dodala. Věděla jsem to ale představa, že se to stane někomu jinému, byla hrozná.
„Rose! Snažíš se mě poučovat?“ zeptala jsem se. Rose se otočila a odešla.

Další hodinu jsem měla s Alice, věděla jsem, jak se na nákupy těší a taky jsem to slyšela celou hodinu Matematiky. Balerínky, sukínky, topíky... Den utíkal velmi pomalu. Odkráčela jsem na oběd. Vzala jsem si jako obvykle plný tác s jídlem a zasedla k rodinnému stolu. Swan vešel do místnosti a část holek se rozplývala. To je to takový bůh krásy nebo co?

„Bello, to nedělej,“ vykřikla na mě Alice, ale já už se rozhodla. Zvedla jsem se od stolu a kráčela přímo k Swanovi. V  ruce jsem držela tác plný lidského, smradlavého jídla. Ten pitomec se na mě otočil a dělal ten svůj zakřivený úsměv. Co si myslel, že se z něho budu rozplývat, jako každá nána tady? Upustila jsem svůj tác na jeho nagelované křoví. Hrachová polévka se mu začala roztékat po tváři. Utřel si ji rukou a podíval se na mě. V jeho pohledu byla zloba. Usmála jsem se a šla spokojeně pryč. Jenže mě doběhl a chytil za ruku.
„Co to mělo být?" vykřikl na mě. „Myslíš si o sobě, že jsi hvězda?" dodal. Užívala jsem si to, takhle jsem ho ještě nenaštvala. Když se mě dotkl, projela mou neznámá elektřina. Chtěla jsem, aby se mě dotýkal víc. Bello... uklidni se! Vytrhla jsem svou ruku a kráčela pryč. V tom mě prudce popadl a otočil na sebe. Přitiskl své jemné, teplé rty na mé. Byla jsem v ráji. Elektřina zaplavila celé mé tělo. Polibky jsem mu oplácela až do té doby, než jsem si to uvědomila, koho líbám. Odstrčila jsem ho a dala mu pořádnou facku. Naštěstí tohle naše divadélko nikdo neviděl. Všichni byli na obědě.
„Líbali mě lepší!" zalhala jsem. Pak nasedla do auta a odjela.

další>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan? - 3. kapitola:

 1
2. Wera
23.04.2012 [11:12]

Wera Emoticon

1. kikuska
30.07.2011 [21:45]

No páni. Edward ide nato dosť rýchlo. Bella mu to dobre natrela. Len tak ďalej dievča. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!