Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan? - 29. kapitola

Ostříhaná


Edward kdo? Swan? - 29. kapitolaVytáhla se do sedu. Alice jí tu v noci nechala neprůhledný kelímek s krví. Myslela si, že to tak pro mě bude přijatelnější. Já jsem ale i tak cítil zápach krve, ale bylo mi to jedno.

Seděl jsem na křesle, které měla Bella poblíž postele. Hlavou se mi proháněly myšlenky okolo smrtící nákazy mojí lásky. Přemýšlel jsem, jak to napravit. Musel být nějaký protijed, i když jaký? Nemohl jsem ji ztratit. Vždyť jsem ji nedávno našel a když jsem pomyslel na naše pošťuchování, když jsme se poznali, zalitoval jsem, že jsem tak marnil čas. Zasmál jsem se při pomyšlení na hrachovou polévku, co mi kdysi skončila ve vlasech. Podíval jsem se do hladověním napjaté tváře. Byla to moje Bella, co mi mincí zničila lak na milované motorce. Co jsem se kvůli ní natrápil. Přesto bych na nás nikdy nic nezměnil. Pomalu jsem ji pohladil po tváři, tím jsem ji ale vzbudil. Usmála se na mě a sevřela moji ruku ve své.

„Dobré ráno,“ zašeptal jsem. Chtěl jsem ji i políbit, ale věděl jsem, že jí to teď dělalo problémy a způsobovalo nesnesitelnou bolest. Rychle jsem se odtáhnul, ale ona naprosto zavrčela. Rychle jsem se k ní nahnul a políbil ji do vlasů. Jak ironické bylo, že mě všichni varovali kvůli jejímu jedu. Nakonec se ale ukázalo, že jediný nebezpečný jedinec jsem byl já.

Vytáhla se do sedu. Alice jí tu v noci nechala neprůhledný kelímek s krví. Myslela si, že to tak pro mě bude přijatelnější. Já jsem ale i tak cítil zápach krve, ale bylo mi to jedno. Bella se pro něj natáhla. Byl jsem rychlejší a hbitě jí ho podal. Němě mi poděkovala. Nepatrnou dávku odpila a pak nastalo to, co vždycky. Přidržel jsem jí kelímek u úst. Když se jí udělalo líp, znovu si lehla. Kelímek jsem vrátil na původní místo.

„Miluju tě,“ špitla. Zvedl jsem pohled a pokusil se usmát.
„Já tebe taky,“ odpověděl jsem automaticky. Vypadala, jako kdyby nad něčím usilovně přemýšlela. Na chvíli se mi zdála duchem nepřítomná. Posadila se a hlavu si opřela o pelest postele.

„Edwarde, jestli umřu, chci abys...“ začala mluvit, jenže já ji to nenechal dokončit. Přisunul jsem se k ní blíž. Své ruce jsem jí položil na tváře.
„Bello, ty neumřeš. Já to nedovolím,“ slíbil jsem. Černé oči mě smutně pozorovaly a já věděl, že mi nevěří.
„Nevíme, co to se mnou udělá. Je pravděpodobné, že je to nějaká obrana měničů. Když Vás kousneme, umřeme stejně jako vy. Tak to prostě je, Edwarde, musíš se s tím smířit. Já už jsem se s tím smířila.“ Zmateně jsem ji pozoroval. To nemyslí vážně?

„Smířila ses se smrtí, Bello? Jen tak to vzdáš?“ zařval jsem. Byl jsem rozzuřený. Viděl jsem, že to Belle moc nepomohlo. Snažil jsem se uklidnit.

„Bylo to těžké. Předtím, než jsem tě poznala, mi bylo jedno, jestli umřu, nebo ne. Teď se ale bojím. Bojím se, že tě už nikdy neuvidím, nebo nepolíbím,“ začala vzlykat. Nezmohl jsem se ani na slovo. Chtěl jsem ji ujistit, že se jí nic nestane, že bude v pořádku. Já ale nemohl. Když si všimla slzy, která mi tekla po tváři, obratně ji zachytila.
Už jsme nemluvili. Její postoj mě totálně vytáčel. Nic mi nevyčítala. Měla by mě mlátit, proklínat, křičet na mě. Dokonce nelitovala toho, že se mnou kdy začala chodit. Nechtěl jsem se hádat, a tak jsem před ní mlčel, ale v duši jsem trpěl.

Posledních pár dní jsem si jen kladl za vinu, co se jí děje. Ona se mě ale pořád zastávala. Nechtěla ani slyšet o tom, že bych za to mohl. Uslyšel jsem zaklepání na dveře a pomalinku k nám přišla Alice. Podala mi tác s jídlem. Vždycky jsem jedl dole, jenže dneska jsem se nehodlal pohnout z místa. Tác jsem odstrčil na stolek. Na oko nafoukaně odkráčela. Neměl jsem vůbec chuť na jídlo. Rychle jsem si stihl uvědomit, že Belle jídlo zapáchá. Chtěl jsem tác ihned odnést pryč. Bella mě ale zastavila a vzala si kus toastu. Nechápavě jsem ji pozoroval. Přiložila si ho k nosu a přičuchla si.

„Bello?“ oslovil jsem ji zmateně. Ona vypadala stejně zmateně jako já sám. Pak udělala něco, co jsem už vůbec nečekal. Zakousla se do něj a začala žvýkat. Když zjistila, jak chutná, začala doslova hltat a já byl v šoku. Kdyby to viděli nebo slyšeli ostatní, byli by určitě v šoku taky. Odběhli si ale na lov.

„Chutná mi to,“ usmála se a kečup jí vystříkl na bradu. Snědla všechno. Byl to kopec jídla, protože mi Esme navařila vždycky víc, než jsem byl schopný spořádat. Napila se koly a vzala znovu kelímek s krví. Pomalu ho do sebe nalila celý - bez jakéhokoliv dávení. Tmavě černé oči se začaly zbarvovat do zlaté a kruhy pod očima téměř zmizely. Najednou jsem něco uslyšel.

„Co to bylo?“ Neodpověděla mi. Byla v myšlenkách někde jinde. Nehýbala se. Byl jsem vyděšený, co se s ní stalo? Začal jsem ji rychle kontrolovat. Zaposlouchal jsem se znovu a pak jsem se zarazil.


Napsala jsem kapitolu dřív, protože teď se nějakou dobu nedostanu na internet. Pravděpodobně jsem v téhle době na horách. Mohla bych napsat pokračování v pondělí. Nemůžu si odpustit to, že bych Vám nepoděkovala za kupu dalších skvělých komentářů. E.T, doufám, že jsi zkoušku udělala. :) EdMaDo, samozřejmě, že to dopadne dobře. :) Barusko258, kritika je pro každého důležitá. Budu se snažím zlepšit. Annie115, je to možný. :) Všem děkuju za vytrvalé komentáře!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan? - 29. kapitola:

 1 2   Další »
05.04.2017 [19:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Wera
24.04.2012 [7:58]

Wera Emoticon

16. Kačka
16.01.2012 [23:05]

že by byla těhotná??? no to snad ne???
ale nic jinýho mě nenapadá!!!
hustě!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.01.2012 [10:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Judys
15.01.2012 [21:25]

JudysV Belliném těle začalo bít srdce! Určitě! Teď jen jestli je její nebo mimča. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.01.2012 [19:33]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.01.2012 [18:58]

Michangela Emoticon Já bych hádala, že slyšela tlukot srdce Emoticon

11. Domik
15.01.2012 [18:23]

Domikmoc se těším na další díl!

15.01.2012 [18:23]

AliceRenesmeCullenwaaaaaw !!!! Čo sa stane?? Bože toto mi nesmieš robiť! Ja viem, že on bude počuť jej srdce? Bože prosíím už pridaj ďaľší!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. BellaEdward
15.01.2012 [17:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!