Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan? - 27. kapitola

Alice a Demetri


Edward kdo? Swan? - 27. kapitolaNěkdo mi otrávil krev? Vyskočili jsme z okna a zamířili na sever. Ucítila jsem lahodnou vůni pumy. Skočila jsem po ní a Carlisle mě obezřetně pozoroval. Začala jsem sát, ale hned se ve mně něco zablokovalo.

„Půjdu rovnou k věci, Edwarde, neměl by ses scházet s jednou z nich!“ řekla přísně, a to pro mě byla poslední kapka.

„Přijdeš si sem po bůhví kolika letech a děláš, jako by se nic nestalo. Jako bys měla právo říkat mi, co bych měl nebo neměl dělat. Ty jsi o to právo už dávno přišla. Jediná, která ho tu má, je Renée. Ona je moje matka. Teď se seber a vypadni z našeho domu!“ Vystrčil jsem ji ze dveří a práskl s nimi. Od Belly mě nedostane. Jestli sem přišla jen kvůli tomu, tak mohla táhnout tam, odkud přišla.

Sedl jsem si celý vytočený na sedačku a vzal ovladač. Přepínal jsem kanály jako pomatený. Mamka si ke mně přisedla a objala mě. I když jsem Leah svědomitě vyhodil, bylo mi líto, že jediný důvod, proč přišla, byla nenávist k upírům. Pevně jsem mamku sevřel a nechal si po tváři utéct jen jednu slzu.

Xxx

Otevřela jsem oči. Carlisle se nade mnou skláněl a svítil mi do očí nějakou baterkou. Byl normální? Viděla jsem vlákno žárovky, nebylo to pro moje oči nepříjemné, ale už jen z principu jsem se vytrhla. Už jsem zase spala.

„Blik, Bello,“ napomenula jsem se v duchu. To vysvětluje ty jeho zápisky a pohledy ostatních.

„Ty, Bello, jak jsi to udělala? Já chci taky spát,“ chrlil na mě Emmett. Klasika. Nervózně jsem pokrčila rameny. Potřebovala jsem na lov, hrdlo mě už zase nepříjemně pálilo, byla jsem poslední dobou hotový žíznivec. Porozhlédla jsem se po pokoji a najednou jsem byla nervózní.

„Kde je Edward?“ hystericky jsem zašeptala. Carlisle položil hlavu na můj hrudník. Ihned jsem ho odstrčila. Vyděšeně jsem ho sledovala.

„No dovol.“ Byla jsem celá vyjevená. Omluvně se usmál. Hledal mé srdce?

„Šel domů, měl telefonát,“ usmála se Alice. Ihned jsem byla klidnější a nehledala ho u té blondýnky.

„Carlisle, potřebuju na lov. Mám žízeň,“ snažila jsem se naznačit, že by mě mohl přestat kontrolovat, a zvedla jsem se, když pochopil.

„Jdu s tebou, chtěl jsem si dneska nebo zítra zajít. Nemůžeš být teď sama. Něco se s tebou děje.“ Měl pravdu, jenže já si to nechtěla přiznat. Někdo mi otrávil krev? Vyskočili jsme z okna a zamířili na sever. Ucítila jsem lahodnou vůni pumy. Skočila jsem po ní a Carlisle mě obezřetně pozoroval. Začala jsem sát, ale hned se ve mně něco zablokovalo. To málo, co jsem do sebe dostala, mé žízni nepomohlo. Naopak ji zvětšilo. Byla jsem zoufalá, klekla jsem si na zem. Carlisle ke mně přiskočil a vzal mě do náruče.

„Bello, slibuju, že zjistím, co ti je. Budeš v pořádku.“ Vyprávěla jsem mu všechno abnormálního, co se za poslední dny stalo. Na chvíli se mu mezi očima udělala jedna dlouhá vráska, ale pak se provinile usmál. Nechápavě jsem se na něj podívala. Zakroutil hlavou a já pokračovala. Vynesl mě do pokoje a položil na postel. Byla jsem unavená z toho honění se za potravou, kterou jsem stejně nikdy nedokázala plně vstřebat. Nemohla jsem se pořádně nasytit, což způsobovalo, že jsem pomalu začala hladovět. Bylo to už skoro nesnesitelné. Edward volal, že musí na nějaký čas zůstat doma s mamkou, udělalo se jí zle. Byla jsem za to na jednu stranu ráda, nemusela jsem odolávat jeho krvi. Na druhou stranu jsem ho neviděla už strašně dlouho.

Všichni ostatní se vydali na lov. Jediná Alice mě držela za ruku a zůstala u mě. Když vtom jsem uslyšela motorku na příjezdové cestě. Rychle se zvedla a šla dolů. Otevřela dveře a začala Edwardovi vysvětlovat, že by ke mně neměl chodit. On si to ale nenechal vymluvit. Otevřel dveře a ke mně se dostala lahodná vůně krve. Natočila jsem hlavu na druhou stranu.

„Bello?“ vyšlo z něho ustrašeně. Hned byl u mě a já nechtěla přemýšlet nad tím, jak mu v krku pulzuje krev. Alice se přihnala hned za ním a zatáhla ho za ruku dál ode mě. Nadechla jsem se.

„Edwarde,“ usmála jsem se na něj. Chvilku mě nechápavě pozoroval a viděla jsem bolest v jeho tváři.

„Co se ti stalo?“ zeptal se a pozoroval hluboké kruhy pod mýma očima. Pokroutila jsem hlavou. Alice mu začala všechno vysvětlovat. Nebylo vlastně, co by vysvětlovala. Carlisle hledal ve všech knihách, jak by mohl upír onemocnět, ale nikde nebyla ani stopa. Moje tělo krev přijímalo, ale v omezeném množství, které mi nestačilo.

Pomalu došel ke kraji postele a klekl si ke mně na nohy. Chytil moji studenou ruku do své a pevně ji stiskl. Pomalu jsem si zvykala na jeho vůni, která teď byla mnohem silnější, když jsem měla žízeň. V téhle pozici zůstal dlouho. Celou dobu mě pozoroval a vyprávěl mi, co se mu za těch pár dní, co jsme se neviděli, stalo. Ostatní se už vrátili z lovu a přinesli mi také krev. Edward nakrčil obočí, když mi podávali láhev. Zůstal ale u mě a pořád mě sledoval. Věděla jsem, co teď přijde, a tak jsem se ho snažila dostat pryč. On si ale stál na svém a nechtěl se ode mě hnout ani na krok. Krev se mi dostala do hrdla, odkud nepatrné množství putovalo dál, ale pak jsem se ní už začala dávit.

 


Ráda bych Vám poděkovala za předchozí komentáře, co mi tu vždycky zanecháte. Nevěřily byste, jak mě popohánějí dál. Vím, že jsem měla jednu chvíli fakt dlouhé intervaly mezi jednotlivými kapitolami.  Nebudu vinu házet na práci, školu nebo autoškolu:). Pravda je taková, že jsem byla prostě bez nápadů. Jsem ráda, že jste si na tuto povídku vzpomněly a čtete ji dál:). Začínám povídku formovat ke konci. Nevím, kolik bude ještě kapitol. Možná jich bude tolik podle toho, jak Vás bude povídka bavit.  Musím také poděkovat těm, co čtou můj text, protože můj pravopis vážně dostal na zadek.
-DyDy



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan? - 27. kapitola:

 1 2   Další »
20. Wera
24.04.2012 [7:41]

Wera Emoticon

19. BellaEdward
11.01.2012 [16:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Elizabet
09.01.2012 [18:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Domik
09.01.2012 [17:45]

Domikmoc se těším na další díl!

09.01.2012 [17:42]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Ariana
09.01.2012 [16:17]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.01.2012 [15:36]

Annie115Selena: Laskavě buď hodná a neoslovuj mě twl! :D Pokud to tvůj malej mozeček nepostřehl tak je to Stmívání naruby :D No a Edward jako upír ve filmu má s Bells Renesmé, takže nechápu proč by tady v tomhle FF-ku nemohla mít Bells (jako upír) dítě :D

13. edbell
09.01.2012 [14:13]

Moc hezké! ! ! Emoticon

12. selena
09.01.2012 [13:59]

Annie115-twl jestli vo tom nevíš upíři otěhotnět nemůžou otěhotnět po kud vim tj upíři zůstávaj stejný od předmeny už se pak neměněj tk by neměla bejt těhotná ale možná máš pravdu a možná ne

11. Verka0
08.01.2012 [21:00]

Verka0 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!