Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan - 22. kapitola


Edward kdo? Swan - 22. kapitola„Kam jedeme?“ zeptala se znova. Samovolně se mi zvedl jeden koutek nahoru, a tak jsem vytvořil její oblíbený pokřivený úsměv. Zabíral na ni dokonale. Nasupila se a podívala se ven do tmy. Sjel jsem na lesní cestu.

Byl to už nějaký den, co jsem začal chodit s upírkou. Já, vlkodlak, který začal zvládat svou přeměnu. Je to docela jednoduché, když jsem rozpálený, musím se rychle zchladit. Ve škole si našich propletených rukou už nevšímali, všichni si zvykli. Prvních pár dní to bylo poněkud komplikované. Protože si spolužačky musely zvyknout na to, že se mě nesmí dotýkat. Bylo to roztomilé, jak Bella žárlila kvůli každé blbosti, a líbilo se mi usmiřovat si ji. Na druhou stranu, když si začala povídat s Blackem, začal jsem vidět rudě. Dělala mi to naschvál. A právě od té doby se držím od všech holek dál. To neznamená, že bych s nimi předtím chtěl něco mít.

Seděl jsem na svém obvyklém místě vedle Belly. Měli jsme další nudnou hodinu biologie. Ale mně to nevadilo, protože jsem tu byl s ní. Moje ego si nechtělo připustit, že se mohlo stát to, o čem jsem slýchával od Sama. Otisk. Podle jeho verze, se měnič (nejsem vlkodlak, což by znělo lépe - prý jsem měnič.) otiskne do celoživotní lásky na první pohled. Já když jsem viděl poprvé Bellu, byl jsem člověk. To jsem se nemohl otisknout. Pak když jsem se poprvé přeměnil, jsem se taky neotiskl. To jsem naopak své lásce uštědřil drápanec po celé tváři. Vím, že se u mě může něco lišit. U mě byl přenesen gen přes matku. Jmenuje se Leah, nikdy jsem ji neviděl. A já měl vážně tušení, že jsem se otiskl do Belly při naší první společné noci. Všechno z popisu Sama to usvědčovalo.

Viděl jsem jen ji, udělal bych pro ni cokoliv. Byl kýmkoli. Podíval jsem se na ni a usmál jsem se. Nechápavě se na mě podívala a úsměv mi oplatila. A já jsem se tetelil blahem, byl jsem to já, komu patřila. Když skončila hodina, posbírali jsme si učebnice a propletli prsty.

„Co děláš dneska večer?“ zeptal jsem se s nadějí v hlase. Na chvíli se zamyslela, ale pak se ke mně nahnula. Sledoval jsem ji a napjatě očekával odpověď.

„Jdu na rande s jedním vlkodlakem,“ zašeptala mi do ucha a pak mi lehce skousla ušní lalůček. Okamžitě jsem ji uvěznil v náručí a hladově se přisál na její rty. Nějakou dobu jsme tam jen tak takhle stáli, užívali si toho druhého, ale pak se odlepila a s úsměvem mě vzala za ruku.

„Měli bychom už jít,“ usmála se na mě. Poslední hodinu jsme měli odlišnou. Ještě jednou jsem ji objal, vtiskl polibek na čelo a odešel na opačnou stranu, než měla namířeno ona.

xxx

„Kam jedeme?“ zeptala se znova. Samovolně se mi zvedl jeden koutek nahoru, a tak jsem vytvořil její oblíbený pokřivený úsměv. Zabíral na ni dokonale. Nasupila se a podívala se ven do tmy. Sjel jsem na lesní cestu.  

„Uvidíš,“ usmál jsem se. Snažila se mě dostat, když dala ruku na mou na řadící páce. Zrovna bych neřekl, že to nefungovalo, jen jsem ji chtěl překvapit. Jenže ona se prostě nevzala. Nevěděl jsem jak, ale najednou na mně seděla obkročmo. Přitahovala si moje rty a já musel prudce zabrzdit.

„Vážně… mi… to… neřekneš?“ šeptala mi mezi polibky. Nechtěl jsem jí to tak jednoduše říct. I když se skoro o nic nejednalo. Chtěl jsem ji vzít na louku, na kterou jsme utekli jednou ze školy. Tu louku jsem si zamiloval. Už jsem ji v duchu nazýval „Naše louka“.

„Ne,“ řekl jsem z posledních sil. Když ale vzala za lem mých boxerek, musel jsem to vzdát. Bože, jak já ji miloval. Každičkou její část. Momentálně jsem byl tak rozpálený, že jsem nemohl ovládnout toho dole.

„Na naši louku. Jdeme na naši louku.“ Vítězně se usmála a podívala se dolu. Oči jí zčernaly. Musela vidět, že jsem vzrušený. Začervenal jsem se. Vážně se stydím před holkou, že jsem v pohotovosti? No, Edwarde, tak ty jsi vážně v pěkný prdeli, okřikl jsem se.

Jenže ona nepřestávala a začala mě svlékat. Vzala lem trička a pomalu ho sunula nahoru, jenže se mi zasekl na hlavě. Začala se smát a já ho ze sebe dostal. Rychle jsem se přitáhl na její rty a roztrhl ji modrý top. Sklouzla pohledem ke zbytkům svého topu. Jenže mě to zrovna v téhle chvíli vážně netrápilo. Užíval jsem si její blízkost a ochutnával každý kousek její odhalené kůže. Nemyslel jsem na svůj zrychlený tep. Už jsem to zvládal.

„Tohle jsem měla ráda,“ zvedla jedno dokonalé obočí. „A já se snažila být opatrná,“ usmála se a jedním rychlým pohybem posunula sedačku dozadu. Rozepnula mi kalhoty a já je opatrně skopal dolů. Vzal jsem za zapínání podprsenky a hbitě ji rozepnul. Užíval jsem si ten pohled a ona využila mojí nepřítomnosti a roztrhla mi boxerky.

„Tyhle jsem měl rád.“  Hraně jsem se na ni ušklíbl. Vážně se na mě podívala a najednou jsme oba propukli v hlasitý smích. Přetočil jsem se na ni a spustil sedadlo dolů. Ihned jsem ji zbavil zbytku jejího oblečení a naléhavě nás spojil. Potřeboval jsem ji a ona po mých dotycích prahla tak jako já.

Další>

 


Vůbec nejsem v poslední době flexibilní, omlouvám se. Vím, že se kvalita mého psaní asi zhoršuje:(. Každopádně díky za každý smajlík, koment:). Který mě popostrčí dál. Potěším Vás, když řeknu, že mám půlku další kapitolky?:)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan - 22. kapitola:

 1 2   Další »
12. Wera
24.04.2012 [6:55]

Wera Emoticon

11. agi
28.12.2011 [17:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.12.2011 [0:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. E.T.
27.12.2011 [23:28]

Pořád píšeš pěkně. Jediná věc, která mě štve je, že stejně potrvá dlouho, než bude pokračování, takže na povídku zapomenu. Tak snad na ni zase nějak narazím (stejně jako dnes) a přečtu si ji zase od začátku až po všechny napsané kapitoly. Emoticon Emoticon Emoticon

8. Katy
27.12.2011 [22:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.12.2011 [19:58]

Ashley457Skvělé jako vždycky... Emoticon

6. UV
27.12.2011 [19:43]

Potěší Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. katule
27.12.2011 [18:43]

konečněě.moc hezka kapitola doufam ze dalsi se objevi co nevidet Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. leluš
27.12.2011 [17:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.12.2011 [17:17]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!