Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan - 19. kapitola


Edward kdo? Swan - 19. kapitolaPo objasnění svých citů spolu Edward a Bella stráví odpoledne, které se pak možná zvrhne v něco víc...

Vyrazila jsem zpět na tu krásnou louku. Samozřejmě, byl hned za mnou. Chytl mě za ruku a propletl naše prsty. Jen tak jsem je pozorovala, než mě shodil na zem. Vyplázl na mě jazyk a usmál se. Stáhla jsem ho k sobě a najednou jsme se smáli společně jako pomatení.


Pak ale změnil výraz, otočil se ke mně. Podíval se mi dlouze do očí a pomalu mě políbil. Byla jsem v ráji. Chtěla jsem, aby mezi námi nebyla jediná skulinka místa. Jenže nastal znovu jeho třes. Pomalu se odtáhl a hlasitě dýchal. Když se jeho dech a tep zpomalily, znovu se ke mně přitáhl. Pokračovali jsme tam, kde jsme přestali. Vpletla jsem mu prsty do bronzových vlasů a tiskla si ho blíž. Chytl mě kolem pasu a převalil se na mě. Jeho srdce začalo bušit jak o závod. Odtáhl svá ústa od mých, ale zůstal blízko, pořád mě prozkoumával těma krásnýma zelenýma očima. Nakonec se ale odtáhl a zamračil se. Udělala jsem něco špatně?

„Já jen... počkej,“ uťal to hrozné ticho, které nastalo. Byla jsem zmatená. Vzal neposlušný pramen vlasů, který mi spadl do obličeje a pomalu ho vrátil tam, kam patří.

„Já jsem... promiň, není to jednoduché. Já jsem to ještě nevychytal,“ usmál se při posledním slově. Já myslím, že pokud jde o líbání, měl to vychytané až moc. Rychle vstal a podal mi ruku.

„Máš málo neomluvených hodin?" naoko mě pokáral. Vzala jsem ho za ruku a nechala se vytáhnout.

„Nedostali bychom se tam rychleji, kdybych tě nesla?" zeptala jsem se. Bylo vidět, že ho to urazilo. Byl strašně citlivý.

„Myslím, že ne. Vypadám na to, že tě neunesu?" ušklíbl se. Hodil si mě na záda a šel. Jeho tep byl pravidelný.

„Takže, máš ráda thajské jídlo?" zeptal se. Myslel to vážně? „Dělám si legraci. Nemrač se!" usmál se.

„Jako by to bylo vtipný. Co jíš, když jsi ve vlčí podobě?" oplatila jsem mu. Vyplázl na mě jazyk.

„Já ve vlčí podobě nejím," odpověděl. Došli jsme na kraj lesa a byla jsem shozena ze zad - naschvál, smál se tomu. A já musela uznat, že to bylo nečekané. Propletl naše prsty a zařadili jsme se do davu studentů, co právě vyšel ze školy. To jsme promeškali celou hodinu biologie? S Edwardem jsem neměla ponětí o čase. Sléval se do jediného okamžiku, kterým bych chtěla bloudit navždy. Došli jsme k mému Volvu.

„Slečna musí domu?"

„Nemusím," odpověděla jsem mírně zdrogovaná vrtavým pohledem v mých očích. Stiskl mou dlaň pevněji.

„Doufal jsem v to. Co chceš dělat?" zeptal se. Přemýšlela jsem, dokud mě napadla největší volovina, co mě mohla napadnout.

„Mohl bys se mnou domů, mám volnou vilu. Všichni jsou na lovu." Šibalsky se zasmál. Podíval se na svou motorku na roh parkoviště, ale pak mi otevřel dveře na straně spolujezdce v mém Volvu.

„To je moje auto, neměla bych řídit já?" namítla jsem. V jeho výraze nebyl ani náznak blafování. Po dlouhé době, kdy jsem se ho snažila pohledem přesvědčit, jsem to vzdala. Neměla jsem šanci. Nasedla jsem si a on zavřel dveře a doběhl na druhou stranu, kde si elegantně otevřel dveře a pak přisedl. Strčil klíčky do zapalování a rozjel se a to pořádně. Šlápl na plyn a já se v tu chvíli zapřela do sedačky.

„Chceš z někoho udělat fašírku?" neodpustila jsem si tuto poznámku. Jel strašně rychle, a jelikož v tomto městě mám stříbrné Volvo pouze já, nebylo by těžké najít si mě a odebrat mi řidičák.

„Je nemožné, abych naboural," pousmál se. „Koukej!" zavřel oči a jel poslepu. Házel smyky do zatáček, jako to máte ve filmech o autech. Jak se tomu říkalo? Drifty? Nejsem si jistá, proč jsem tak panikařila. Pak jsem si ale byla jistá, mně by to nezkřivilo ani vlas na hlavě, ale on by to možná nepřežil.

„Otevři ty oči!" Nevím, kde se to ve mně vzalo, ale hystericky jsem ječela. Otevřel je a usmál se.

„Já myslel, že jsi nesmrtelná!" útočil.

„Ale ty ne," vysvětlila jsem mu. Přeřadil na nižší stupeň.

„Ty se o mě bojíš?" zvedl jedno ze svých dokonalých obočí. Nechala jsem otázku volně ležet a už nemluvila. Když zjistil, že nebudu odpovídat, otočil se a věnoval se řízení. Po zbytek cesty jsem po něm pokukovala a když si toho všiml, tlumeně se zasmál, ale nic neříkal.

Když jsme byli na místě, přešli jsme dovnitř a jeho pohled zůstal na velkém klavíru u stěny.

„Ten je tvůj?" zeptal se. Byla jsem ráda, že se mu něco zalíbilo, nemusela jsem řešit, co mám říct. Dáš si skleničku? Nechtěl by ses dívat na televizi? Nebo jsi chtěl dělat něco jiného? Přikývla jsem. Chytla jsem ho za ruku a přetáhla přes obývák na druhou stranu. Sedla jsem si na židli a začala hrát Debbusyho. Chvíli jen tak stál, ale pak mě zvedl za pas a posadil si mě na klín. Chvilku jsem neskrývala překvapení, nevěděla jsem, co chce dělat.

„Když jsem byl malý, máma mě přihlásila na hodiny klavíru. Vzdoroval jsem, nesnášel jsem to. Ale pak se mi to zalíbilo a já hrál potají, protože mě kvůli mému názoru odhlásila." Položil prsty na klavír a začal hrát skladbu, kterou jsem začala já.

„No páni, ty ji umíš taky!" usmála jsem se. Poslouchala jsem tu úchvatnou melodii, ale pak jsem si nemohla pomoct a otočila jsem tvář na tu jeho. Byla soustředěná, asi nehrál dlouho. Obtočila jsem si ruce okolo jeho svalnatého pasu a vyhledala jeho rty. Okamžitě přestal hrát a přitáhl si mě k sobě. Nějakou dobu jsme takhle jen tak seděli a věnovali se tomu druhému, ale pak jeho polibky začali být dravější. Nezůstala jsem pozadu. Byla jsem tak zabraná do polibků, že jsem si ani nevšimla, že nesedíme, ale že mě nese v náručí.

Další>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan - 19. kapitola:

 1
2. Wera
24.04.2012 [6:44]

Wera Emoticon

1. kikuska
31.07.2011 [1:10]

No, možno to vyznie staromódne, ale nie sú spolu tak dlho, aby už mali sex. Teda mne to pripadá skoro, ale fajn je to ich vec. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!