Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan - 15. kapitola

Jacob


Edward kdo? Swan - 15. kapitolaDál se zase nic nestane. Nebo jo?:D Ne!

„V noci spíte?“ zeptal se ještě.
„Ne, nikdy nespím.“
„Nikdy?“ bylo vidět, že ho to zajímá.
„Ne,“ odpověděla jsem a musela se zasmát. Jenže to už byl tak blízko, že jsem cítila jeho teplý dech na tváři.
„Napadlo mě, že když nikdy nespíš…“ políbil mě a najednou se začal celý třást. Vyběhl ven a já rychle zaplatila. Ihned jsem ho následovala a běžela do lesa. Hledala jsem ho všude, ale nikde nebyl.

15. KAPITOLA - Hlavička

Ještě jsem ho nějakou dobu hledala, ale jeho pach nikde nebyl. Otočila jsem se a vyrazila ke svému Volvu. (Jacob neměl Rabbita, a tak ho vezla Bella na rande.) Byla jsem zklamaná, jak to celé dopadlo. Až do chvíle, kdy jsem uviděla jeho. Opíral se loktem o Volvo a v ruce držel kytici růží. Zamračila jsem se na něj.
„Byl jsi vykrást květinářství, nebo co?" snažila jsem se být co nejnaštvanější. Vlastně kolik kluků vás nechá zaplatit večeři? Menšina. A to že je mladý vlkodlak, to ho neomlouvá. Dobře, možná trochu...
Podíval se na kytku a hodil ji za záda.

„Fajn, snažil jsem se. Hele, vím, že jsi asi naštvaná, ale je to naprosto normální, když se kluk v restauraci transformuje do obřího vlka!" Měl pravdu. Ale to on nesměl vědět.
„Proč se tady vůbec snažím? Grrrr. Vždyť ty máš srdce z kamene. Jsi tělo bez duše," pomalu ze sebe vypustil každé slovo zvlášť. Vlepila jsem mu facku. To ho naštvalo a už se znovu začal klepat.
„Víš, v čem je problém? Jsem pro tebe moc dobrej."
„Nebuď směšný," chtěla jsem už odejít, a kdybych mohla brečet, brečela bych. Jenže on mi zkřížil cestu.

„Tenhle rozhovor nemá cenu, jdu domů. Pust mě," zavrčela jsem na něj. On se ale ani nepohnul. Svůj pohled jen soustředil do mých topazově zlatých očí. Teď už možná černých. Provokovalo mě to.
„Uhni!" zavrčela jsem a přitáhla se k němu.

 

Edward:

„Uhni!" snažila se mě zastrašit. Vlastně byla u toho docela roztomilá. Zasmál jsem se a ona pod tíhou mého úsměvu jako obvykle roztála. Při svém zastrašování se ke mně přitáhla a já měl co dělat, abych ji nepolíbil. Možná bych to udělal, kdyby se k nám nepřibližoval Jacob. Bella si ho taky všimla. Vzal jsem ji za ruku a tahal pryč. Ihned pochopila a běžela se mnou. Ještě jsem stihl vzít květiny, které jsem pohodil na zem.

Když už jsme byli daleko od toho idiota, zpomalil jsem. Až jsem nakonec zastavil. Víte, jak nastane chvíle, kdy nevíte, co máte říct? Právě to jsem prožíval teď já. Stáli jsme mlčky s propletenými prsty. Možná jsem ji měl pustit, ale já ji už nikdy nechtěl pustit.
„Nechtěl bys mě pustit?" podívala se na mě. Nechtěl! Nerad, ale ihned jsem ji pustil.
„Potí se ti ruce!" vysmála se mi. Nepotí se mi ruce! Zase se ke mně postavila zády. Jenže já jsem byl tak blízko. Surově jsem ji otočil za pravé rameno a otočil ji zpět k sobě.

Možná budu litovat svého rozhodnutí, ale já to risknu. Drsně jsem si přitáhl její ledové rty na ty své. Vášnivě jsem ty kamenné rty drtil ve svých. Ze začátku se bránila, bušila pěstmi všude, kam se dalo. Jenže pak podlehla mému kouzlu. Jako každá jiná. Pousmál jsem se uprostřed polibku. Začala mi přejíždět rukama ve vlasech. Cítil jsem úspěch. Pustil jsem ji. Pokračovali jsme, jako by se nic nestalo. Až do chvíle, kdy zaklonila hlavu a následně mi s ní dala pořádnou pecku.

„Já mám duši," usmála se. Držel jsem si zakrvácený nos a cítil, jak se hojí. Nechal jsem ji odejít. Květiny, které jsem upustil na zem, jsem vzal a hodil do prvního kontejneru, co jsem potkal. Pak jsem se rozběhl, došel k motorce a upaloval domů.

Další>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan - 15. kapitola:

 1
2. Wera
23.04.2012 [12:27]

Wera Emoticon

1. kikuska
31.07.2011 [0:42]

Ich vzťah je naozaj zaujímavý. Hádka, hádka, pusa, facka. A to isté stále dokola. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!