Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan - 12. kapitola

Charlie Bewley a Já fun pic xD - Rosabella Larrin Cullen moje práce


Edward kdo? Swan - 12. kapitolaDozvíte se, jaktože se Edward stal vlkodlakem. Takže to bude asi hodně nudný. :)

Bella:

Ležel na zemi a byl možná ještě víc vyplašený než já. Upíral na mě své oči. Mihla se mi vzpomínka na to, jak se přede mnou transformoval do obřího bílého vlka. Proč jsem o tom nevěděla? Nemá stejný pach jako vlkodlaci v rezervaci. Má zvláštní. Možná je to kříženec, kdo ví? Možná o tom taky ale nic neví.

Postavil se a transformace způsobila to, že přede mnou stál nahý. A řeknu vám, byl to dokonalý pohled. Neuvědomoval si to, ale pak se rychle zakryl. Musela jsem se usmát, vypadal tak srandovně. Byl rozčepýřený a ve vlasech mu vynikalo listí.
„Promiň,“ zašeptal. Otočil se na patě a uháněl pryč. Chtěla jsem za ním, ale věděla jsem, že bude potřebovat chvilku pro sebe. Věděla jsem, jak se asi cítí. Vždyť já po přeměně prožívala skoro to samé.

Edward:

Když jsem doběhl k našemu domu. Porozhlédl jsem se po okolí. Nikdo nikde nebyl. Proběhl jsem, co nejrychleji to šlo. Vzal jsem za kliku a prudce za sebou zabouchl dveře. Oddychl jsem si, jenže to jsem si nevšiml shromáždění u nás v obýváku.
„Edwarde?“ promluvil na mě neznámý hlas. Znovu jsem se musel zakrýt. Panebože!
„Promiň, nechám tě obléknout se,“ usmál se na mě. Vyběhl jsem schody a vzal na sebe první věc, co jsem potkal. Nechtělo se mi jít dolu. Vlastně jsem potřeboval přemýšlet.
„Edwarde?“ zavolala mamka. Prudilo mě, že musím dolů, ale šel jsem.
„Edwarde, měl by sis sednout,“ poručil mi ten chlap. Chtěl jsem ho seřvat, kdo si myslí, že je? Jenže jsem se musel ovládnout. Nechtěl jsem, aby se stalo to, co v lese.
„Já vím, co se ti stalo,“ řekl.
„To asi těžko," zasmál jsem se v duchu.

„Vím, že se z tebe stal obří vlk,“ řekl. A já se začal soustředit. Jak by to mohl vědět?
„A dám ti odpověď, proč se ti to stalo,“ dodal. Připravoval se k odpovědi, ale mamka ho přerušila.
„Chtěla bych mu to říct já,“ šeptla. Přikývl.
„Začalo to tím, jak jsme se s tvým tátou vzali. Jak víš, nebyli jsme moc šťastní, a tak tvůj táta trávil noci v baru. Jednou tam potkal Leah, která měla zlomené srdce." Chlap se zamračil. A tak spolu strávili noc. Za pár dní se ukázalo, že je těhotná. Jenže ona na rodičovství nebyla ještě připravená. Tvůj táta se mi omlouval. Prosil mě, a tak jsme ti tvrdili, že já jsem tvoje matka. Věř mi, mám tě ráda jako nic jiného a ty jsi můj jediný syn." Nezmohl jsem se na odpověď. Připadal jsem si jako v nějaký přiblblý telenovele.

„Proto se stalo to, co se stalo?“ pomateně jsem se zeptal. Vážně jsem nevěděl, co to má s tím společného.

„Ano,“ potvrdil mi. „Leah je totiž dědička vzácného genu, který svým nositelům umožňuje přeměnit se ve vlkodlaky. Je to způsob, jak ochránit lidi proti upírům.
„Já musím na stanici, takže se tu mějte,“ oznámila mamka a dala mi pusu na čelo. Vážně jsem si připadal trapně.
„Takže, upíři a vlkodlaci jsou pravda?“ musel jsem se zasmát. Slyšel jsem spoustu legend. Vlkodlaci se proměňující při svitu měsíce. Upíři, kteří se bojí česneku.
„Dobře. Jaktože jsem se proměnil, když nebyl úplněk?“ zeptal jsem se. Teď se pro změnu zasmáli oni.
„To jsou jen historky. Neměníme se při měsíčku,“

Dál mi vyprávěl a seznamoval mě s věcmi ohledně vlkodlaků. Jediné mě ale zastavilo. Bylo to to, že moje přeměna byla způsobena tím, že jsem se sem přestěhoval. Protože jsem se v Phoenixu s upíry nesetkával.
„Takže tady jsem se setkal s upíry?“ zeptal jsem se.
„Cullenovi,“ odpověděl jednoduše.
„Cože? Takže Bella je…? Co...? Né,“ šrotovala mi hlava.
„Dále je tu ještě jedna věc,“ řekl. Napjatě jsem čekal, co se z něho vykouří tentokrát.
„Jsi jediný svého druhu. Myslím tím způsobem, že ti gen předala matka, nevíme, čím se od nás můžeš lišit,“ dodal.
„Zatím víme, že nevypadáš jako my. Nemáš tmavou pleť, nemáš tmavé vlasy,“ řekl. Přikývl jsem.
„Vypadá to, že jsi po matce zdědil jen to, že se můžeš přeměnovat ve vlka. Jinak nic." Přemýšlel jsem nad jeho slovy.

„Vlastně jsem se ti ještě nepředstavil, jsem Sam,“ usmál se. Divný jméno.
„Musím už do rezervace, pamatuj na to, co jsem ti řekl,“ rozloučil se a odešel. Já jsem zůstal jako přimražený na pohovce a vstřebával jsem tu spoustu informací, co jsem dostal. Nakonec jsem vstal, vyjedl ledničku a únavou usnul.

Když jsem se ráno probudil, byl jsem sám doma. Nevěděl jsem, jestli už můžu do školy, ale šel jsem. Škola plynula pomalu a já se málem unudil k smrti. Občas jsem se srazil s nějakým nešikou, který se mi pak v jednom kuse omlouval. Když jsem se konečně dostal na své místo, oddechl jsem si.

„Edwarde?“ řekl někdo, ale já se nechtěl otočit.
„Edwarde?“ Nakonec jsem zjistil, že jsem se stejně jednou otočit musel. Byl to Eric.
„Co je?“ neřekl jsem zrovna dvakrát příjemně.
„Chtěl jsem se tě zeptat. Zamýšlíš něco s tou novou?“ zeptal se. Tou novou? Rachel.
„Ne. Teda možná jo. Ještě nevím.“ Měl jsem teď jiné starosti, než nahánění bab. Ale možná stihnu obojí.
„Každopádně se o něco pokusíš a zlomím ti vaz,“ usmál jsem se na něj.
„Jo. Jasně, brácho, to teda děkuju,“ řekl oprskle.
„Hele, a co Cullenová? Můžu?“ znovu se zeptal.
„Na to zapomeň,“ vyšlo ze mě náhle. Bylo to jak reflex, až jsem z toho byl vystrašený. V tu chvíli jsem seděl v lavici. V druhé jsem držel Erica pod krkem.
„Promiň,“ sklopil jsem pohled a co nejrychleji se vrátil na původní místo.
„Edwarde, občas jsi vážně magor,“ řekl. Otočil se a odešel.
„Dík,“ stihl jsem ještě na něj zavolat.


Další>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan - 12. kapitola:

 1
2. Wera
23.04.2012 [12:10]

Wera Emoticon

1. kikuska
31.07.2011 [0:25]

Ja dúfam, že keď má Edward gén po žene, tak bude iný. Presnejšie, že mu nebudú vadiť upíri. Bola by som zato strašne vďačná. A myslím, že nie som jediná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!