Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 21. kapitola

ha ha ha


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 21. kapitolaV tejto kapitolke sa dozviete, ako prebehla svadobná noc. Pekné čítanie. Lolalita

21. kapitola

Bella:

„Ak si ma dnes nevezmeš, tak najskôr od túžby umriem,“ zastonala som. Chytil ma za boky a pritiahol k sebe. Ľahko sa perami dotkol môjho brucha.

„Chcem ťa, Edward.“ Prsty som mu vplietla do vlasov. Túžila som naplniť naše manželstvo. Nebála som sa, práve naopak. Edward ma chvíľu len objímal, a tak som prevzala iniciatívu. Kľakla som si na kolená a spojila naše pery. Bozkával ma nežne, akoby som sa mohla rozplynúť.

„Milujem ťa,“ šepol.

„Dokáž to,“ zastonala som. Postavil sa a vytiahol ma k sebe. Otočil ma chrbtom k posteli a jemne ma na ňu uložil. Cítila som sa zvláštne. Čakala som, čo príde. Zhodil zo seba sako a kravatu. Opatrne sa nahol nado mňa a rozopol si gombík na krku. Zachvela som sa. Bol nádherný. Strapaté vlasy a chlapčenský úsmev. Neodolala som a schmatla ho za opasok. Stiahla som ho prudko na seba. Doľahol na mňa celou váhou. Bol ťažší, než som predpokladala. Zalapala som po vzduchu a on sa hneď odľahčil. Zachichúňala som sa a on na mňa prekvapene pozrel.

„Dnes sa budeme obaja učiť,“ šepla som a Edward sa nádherne usmial.

„Áno. Obaja sa budeme učiť.“

Pobozkal ma na pery a jemne skĺzol na môj krk. Láskal ma jazykom a jemne perami ochutnával moju pokožku. Ja som mu rýchlo vytiahla košeľu z nohavíc a snažila sa mu ju pretiahnuť cez hlavu. Nastal ďalší menší trapas. Pre budúcnosť mu musím najprv rozopnúť manžetové gombíky. Košeľa sa mu zasekla na rukách a ja som sa znova nezdržala smiechu. Edward sa uvoľnene zasmial so mnou a jediným trhnutím ju zo seba stiahol. Gombíky odleteli a začula som aj trhanie látky. Zodvihla som sa na lakťoch a uprela na neho pohľad. Edward sa ku mne nahol a ja som urobila rovnaký pohyb a nešikovne sme sa zrazili nosmi. To som už nevydržala a začala som sa šialene smiať. Edward pokrútil hlavou.

„Chcel som, aby to bolo romantické, a zatiaľ sa, ako vidím, dobre bavíš,“ povedal trocha namrzene. Ja som sa však stále nebola schopná upokojiť.

„Tak ty sa zo mňa smeješ?“ šepol. Pokrútila som hlavou.

„Nesmejem sa z teba, ale nám. Sme nemožní,“ povedala som a rýchlo mu vtisla bozk. Edward sa uvoľnil.

„Som nervózny,“ dodal zahanbene.

„Aj ja,“ šepla som.

Nervozita s nami robí divy. Chytila som ho okolo krku a znova ho k sebe jemne pritiahla. Opatrne na mňa doľahol. Kolenom mi jemne odtiahol stehná a vkĺzol medzi ne. Páčilo sa mi to. Zastonala som. Teraz sa mi už smiať nechcelo. Prechádzala som rukami po jeho nahej hrudi. Edwardove oči boli úplne čierne a pôsobil udýchane, pričom dýchať vôbec nemusel. Hladne sme sa bozkávali a preplietali jazyky. Rukami sme si navzájom blúdili po telách. Po chvíli mu môj korzet začal zavadzať. Kľakol si medzi moje stehná a posadil si ma na seba. Jemne mi rozopol háčiky na korzete a stiahol ho zo mňa. Položil ma späť a pohľadom kĺzal po mojich prsiach. Potom jeden prsník prikryl svojou dlaňou a druhý zbožne pobozkal. Prehla som sa ako luk a on podo mňa zasunul ruku a nadvihol si ma bližšie. Nežne ma bozkával a láskal. Začala som priasť ako mača. Presunul sa na môj krk a potom k perám. Bral mi dych. Cítila som sa úžasne.

„Pripravuješ ma o rozum,“ šepol. Presne tak som sa cítila aj ja. Rukami som skĺzla k jeho opasku a rýchlo ho rozopla. Prsty som zasunula za pás nohavíc a on slastne zastonal. Jednou rukou mi pomohol dostať zo seba nohavice. Odhodil ich za seba a konečne sme boli vyrovnaní. Natisol sa späť medzi moje stehná a cez tie dve tenké látky mojich nohavičiek a jeho boxeriek, som ho ucítila. Bol to dokonalý pocit. Zachvela som sa. Celé moje vnútro sa vzbúrilo. Ovládla ma túžba. Myslela som si, že budem túžiť po nehe a jemnosti, no ja som túžila mať svojho manžela rýchlo v sebe. Celá som sčervenela a bola vďačná za to, že nečíta moje myšlienky. Myslel by si, že som nejaká nymfomanka. Edward spozornel a nežne ma pohladil.

„Čo je?“ šepol.

„Prosím, nemuč ma,“ zakňučala som.

„Ja ťa mučím? Chcem ťa len vzrušiť, miláčik,“ povedal laškovne. Zmučene som vydýchla a rýchlym pohybom som ho pohladila po jeho tvrdej mužnosti. Hlasno vzdychol a schmatol mi ruku, ktorú hneď uväznil nad mojou hlavou.

„Keď budeš robiť podobné veci, neudržím sa,“ vydýchol. Usmiala som sa a voľnou rukou som znova skĺzla medzi naše telá. Schmatol aj moju druhú ruku a ocitla sa nad hlavou. Nesúhlasne som zavrčala. Usmial sa a povrtel bokmi. Otrel sa tak niekoľkokrát o moje vlhké lono a ja som takmer vybuchla. Vykríkla som jeho meno. Edward sa samoľúbo usmial a znova sa na mňa natlačil. Začal sa pomaly pohybovať a mňa to privádzalo do šialenstva. Znenávidela som svoje nohavičky a jeho boxerky. Stali sa mojimi nepriateľmi. Chcela som ich mať dole. Začala som sa pod svojim manželom zvíjať.

„Prosím. Prosím, nemuč ma. Chcem ťa. Prosím,“ vzdychala som omámene. Skĺzol po mojom tele perami až k okraji nohavičiek. Chytil ich lem do zubov a trhol. Razom som bola nahá. Čakala som, že sa rovnakou cestou vráti späť, no on zostal tvárou medzi mojimi stehnami. Zostala som trocha zaskočená. Na mojom horúcom mieste som zacítila jeho chladný dych a nakoniec jazyk. Prehla som sa ako luk a oboma rukami som ho chytila za vlasy a snažila som sa ho vytiahnuť hore. Prudko mi prirazil ruky k bokom a ďalej sa venoval môjmu lonu. Po chvíli ma hanblivosť opustila, lebo tá slasť, ktorú mi spôsoboval, ma úplne opantala. Pustil mi ruky, a kým som ho pred chvíľou odťahovala, teraz som ho za vlasy jemne pritláčala k sebe. Už som sa prestávala úplne ovládať. Mojím telom razom prešiel prúd a ja som hlasno zrevala. Orgazmus mnou niekoľkokrát zalomcoval. Edward sa teraz zodvihol k mojej tvári a lišiacky sa usmial. Ja som sa snažila pochytiť dych. Sledoval ma a po chvíli mi šepol do ucha:

„Vyhovel som ti aspoň trocha?“

„Ešte,“ vzdychla som. Stiahol si boxerky a ucítila som ho, ako do mňa jemne vniká. Zadržala som dych. Zacítila som jemnú bolesť. Edward najprv trocha stuhol.

„Krv?“ šepla som. Edward sa usmial a po chvíli úplne uvoľnil. Začal sa opatrne pohybovať. Šalela som z neho. Bolesť úplne vymizla. Plne som si ho užívala. Edward zrýchľoval a zrýchľoval. Obaja sme vybuchli naraz. Zachvel sa a jemne na mňa doľahol. Sladko som sa usmievala a hladila ho po vlasoch. Pozrel mi do tváre a mala som pocit, že sa snaží analyzovať moje pocity. Uložil sa vedľa mňa a pritiahol si ma k sebe.

„Ďakujem,“ šepla som. Edward sa tlmene zasmial.

„Si sladká,“ šepol. Schovala som si tvár na jeho hrudi a on si ma za bradu podvihol. Ja som sa vyhýbala jeho pohľadu.

„Nepáčilo sa ti to,“ skonštatoval trocha smutne. Zodvihla som sa a pozrela mu do tváre.

„Zbláznil si sa? Bolo to dokonalé. Ty si bol dokonalý. Ja som bola ako sebecký kus dreva,“ šepla som zahanbene.

„Prosím? Bella, nie. Si úžasná.“ Chvíľu som rozmýšľala a potom som si na neho obkročmo vysadla. Posadil sa a pozrel mi do tváre.

„Bol si dokonalý a ja ťa ešte chcem.“ Pobozkala som ho. Edward ma pohladil po tvári.

„Ty moja malá diablica,“ šepol. Miloval sa so mnou ešte najmenej hodinu. Už som nebola schopná vyčerpaním ani otvoriť oči. Ucítila som, ako ma zabalil do perín a pritiahol ma k hrudi. Začal si pohmkávať krásnu melódiu. V sekunde som zaspala.

 

20. kapitola - 22. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 21. kapitola:

 1
5. Danka123456789
02.04.2012 [17:04]

oo toto je teda fakt Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kačka
04.11.2011 [16:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jaynelle
11.10.2011 [21:51]

Hm.. Svadobná noc len v 21. kapitole, z toho vznikne už len decko... :D ja Ťa poznám drahá lolalita, ty to decko tam určite zapletieš

2. kikuska
29.07.2011 [20:25]

Ja sa tiež červenám. Ale moc im to prajem.

17.07.2011 [18:35]

N1I1K1O1L Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!