Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dvojnice - 3. kapitola

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Dvojnice - 3. kapitolaKonečně odhalíme velké tajemství, které na Alice Jasper chystal.

„Hele, je to velké rozhodnutí! Ale hádat se nebudu. Nemám na tebe náladu,“ oznámil jsem mu a otočil se k okénku.

Hned po příjezdu do hotelu jsem kluky hnal nahoru do pokoje, aby mi to pomohli rychle připravit.

„Šup! Musíme být rychle zpátky pro holky a už to tu musí být!“ popoháněl jsem je.

„Víš, že Alice od nákupů hned tak neodtrhneš. Navíc jsme upíři. Budeme to mít dříve než za minutu,“ uklidňoval mě Emmett.

„Já to všechno vím, ale chci to mít skvělé, víte?“

„My to všechno víme, ale vysvětli mi jednu věc. Už sis to zažil několikrát, proč tentokrát tak zmatkuješ? Jediný, kdo má právo zmatkovat, je Jacob. Ten to nedělal ani jednou,“ dohadoval se se mnou stále Emm.

„Proč zmatkuji? Já nevím... Protože Chuck Norris je tak rychlý, že oběhne zeměkouli a praští se do zad! Já ani nevim co říkám! Zastavte mě někdo? Proč sebe nedokážu uklidnit a ostatní ano? To je pech...“ chrilil jsem ze sebe jednu větu za druhou.

„Jaspere! Zastav!“ zakřičel na mě Edward. „A ty svíčky bych být tebou sbalil zpátky, ty by ses nám tu byl schopný i zabít.“

„Dobře, dobře... Klid. Chce to klid. Dobře, svíčky riskovat nebudu,“ řekl jsem jim. Oba dva si společně oddechli.

„A teď mi poraďte, co mám říkat. Já zase začnu zmatkovat! Kluci, já to nezvládnu!“ začínal jsem znovu.

„Jaspere, sedni si.“ řekl mi Edward. „Teď mi, prosím tě, vysvětli, proč máš takové nervy. Nechápu to. A vyznat se v tvých myšlenkách, to je docela oříšek.“

„Asi proto, že vždycky předtím o tom Alice věděla. Vždycky všechno věděla hned. Ale teď, když je tu s námi Jacob a navíc tohle je její vysněná dovolená, chtěl jsem toho využít, aby na to nepřišla a chtěl ji překvapit. Snad příjemně.“ Pak jsem se zpětně zamyslel nad tím, co jsem řekl.

„Nerozumíte tomu, co jsem řekl, že ne? Mluvím moc chaoticky, co?“ Uasmál jsem se výrazům v jejich obličejích.

„No, sice už je podstatně jednodušší vyznat se ti v myšlenkách, ale to nevadí, zas takový chaos to nebyl,“ odpověděl mi Edward.

„Tak dost bylo kecání, jde se připravovat,“ prohlásil Emmett a já z toho nebyl nadšený. Nějakou dobu trvalo, než se mi všechno líbilo, hlavně chtěl jsem, aby se to líbilo Alice, ale myslím, že se nám to nakonec povedlo. Do vázy na stůl jsme dali obrovskou květinu, která byla laděná do barvy našeho pokoje. Odvážil jsem se i zapálit dvě svíčky, i když se to klukům moc nelíbilo, ale já si věřil. Ale hlavně to nejdůležitější. To nejdůležitější jsem si schoval do kapsy a střežil to jako oko v hlavě. Abych to ztratil, to by mi ještě scházelo.

„Tak, vše je hotovo,“ oznámil jsem klukům.

„Výborně, tak pojedeme už pro holky, nebo chceš ještě něco posouvat a otáčet a vůbec dělat to, co tu děláš už poslední půlhodinu?“ zeptal se mne Emm.

„Neboj, už nebudu nic posouvat, otáčet, ani nijak jinak upravovat, jen si potřebuju utřídit myšlenky.“

„No tak to bude trvat dlouho,“ provokoval mě Edward.

„Nech toho a raději mi poraď, co mám říct a kdy to mám říct a jak to mám říct!“ zakřičel jsem na něj.

„Neřvi,“ sykl na mě Edward. „Tos měl mít už připraveno ne? Už když ses rozmyslel, že to uděláš!“

„Já to měl, ale nějak mi to vypadlo. Hele, vážně mám nervy, tak mi raději pomoz,“ řekl jsem mu.

Když jsem slyšel zaklepání na dveře.

„Kdo to může být? Teď v noci?“ říkal jsem si spíše sám pro sebe. Dveře se otevřely.

„Alice?!?“ zděsil jsem se. „Kde se tu berete? Neměli jsme vás jet vyzvednout???“

„Měli, ale zavřeli nám,“ odpověděla mi. „Hele, mohl bys mi vysvětlit, co to je?“ Rozhlédla se po pokoji a byla dost zmatená.

„No, ehm... Víš, Alice, to....“ soukal jsem ze sebe. „Vezmeš si mě? Opět?“ zeptal jsem se a z kapsy vytáhl krabičku s diamantovým prstýnkem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dvojnice - 3. kapitola:

 1
2. ElikxD
22.01.2012 [21:31]

super, ale nejlepší je to s těma svíčkama a pak ten konec Emoticon Emoticon těšim se na pokračování ...

1. Peabody
21.01.2012 [20:56]

zaujímavé, chudato Alice takto to na ňu vyhrknúť medzi dverami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!