Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dve stratené holubice - 26. kapitola

kellan-izrael0


Dve stratené holubice - 26. kapitola„Nevolaj ma Vicky. Vieš, že to neznášam," zavrčala, potom sa jej ohrnuté pery roztiahli do pobaveného úškľabku.
„Mne to tak vyhovuje. Vicky je náhodou pekná skratka," zasmiala som sa, na čo ma prebodla ďalším pohľadom, „dobre, dobre, prepáč, Vicky," usmiala som sa na ňu. Jej pohľad stál za všetko. Pobavene som vyprskla smiechom.
„Ideme?" opýtala sa nevózne.
„Môžeme," usmiala som sa znovu a po jej boku vykročila naspäť domov. „Mňa len zaujíma, kto bude tie praskliny uhladzovať," mudrovala som po ceste.

„Predpokladám, že Bella o chvíľu príde," doplnila som už normálnym tónom hlasu.

„Čo ťa donútilo k vnútornému zamysleniu samého nad sebou?" opýtala som sa ho po chvíli uštipačne. Akoby nad tou otázkou chvíľu premýšľal.

„Ani neviem. Premýšľal som nad tým už od nášho posledného stretnutia. Tu to nejako vyústilo..." Odrazu prestal rozprávať a prekvapene zaostril na juh.

„Čo sa deje?" spýtala som sa zarazene. Odpoveďou mi bolo jediné slovo.

„Bella." Tak tá bude prekvapená...

 

(Bella)

Po rozhrnutí posledných kríkov sa mi naskytol nevídaný pohľad. Victoria a Edward. Dobre, to až také nevídané nebolo, prekvapujúca ale bola ich pozícia. Victoria stála asi tri metre od Edwarda, ale vôbec nevrčala alebo také niečo. Vyzeralo to, akoby som ich práve vyrušila z priateľskej debaty.

Je možné, že začínam nadobúdať halucinogénne prvky?

Zarazene som sledovala dianie okolo a v tvári sa mi zračil nemý šok.

Victoria sa zasmiala a podišla tri kroky ku mne, takže teraz bola necelého pol metra od Edwarda, asi dve metre odo mňa.

„Prekvapená?" opýtala sa s ľahkým oduševneným tónom, čo vo mne vyvolalo ešte viac otázok.

„A ako!" vypískla som hlasom o stupnicu vyšším ako normálne.

„Čo presne sa stalo?" opýtala som sa už normálnejšie, no aj tak s poltónovým rozdielom s významovou pauzou medzi "čo" a "presne". Ešte aj Edwardovi začalo mykať kútikmi úst.

„Dalo by sa povedať, že sa nám chlapček roztopil," zamručala spokojne so známkami sarkazmu. Pretočila som nad tým oči.

„Bella?" spýtal sa ma Edward. Prekvapene som na neho vzhliadla.

„Prepáč," šepol pomedzi pootvorené pery.

„Prosím?" vypískla som zmätene.

„Ja... Mrzí ma to, neuvedomoval som si, čo robím. Akoby som mal zahmlenú myseľ, nevidel som následky, nevidel som v ničom dôvod. Bella, prosím, vráť sa ku mne," zaprosíkal ma úpenlivo.

Nevidel následky... Zaujímavé... Možno by sa mu dalo odpustiť. Ako stará Bella by som mu už visela okolo krku a plakala mu do náruče. Lenže teraz už nie som tá stará, obyčajná Bella, ktorá nemá potuchy o živote po smrti, o vlkolakoch, upíroch, lykantropoch. Som poučená o normálnom správaní, už to pre mňa nie je všetko nové.

„Edward... Prepáč. Vravíš, že si neuvedomuješ následky svojich činov. Ani ja som si to neuvedomila, keď som sa do teba zamilovala. Snáď ti budem schopná raz opustiť, ale nemyslím si, že by to teraz bolo vhodné. Netýka sa to len mňa, pochybujem, že by Vicky túžila po tvojej prítomnosti. Prepáč." Edward pochopil. Pomaly sa otočil na odchod. Pri stromoch sa na nás ešte otočil.

„Ja si počkám, Bella." S týmito slovami na perách a jemným úsmevom zmizol v lese. Ešte chvíľu som sa za ním pozerala, potom sa otočila ku Victorii. Sledovala ma s vražedným výrazom.

„Čo som spravila?" opýtala som sa prekvapene. Podišla ku mne bližšie.

„Nevolaj ma Vicky. Vieš, že to neznášam," zavrčala, potom sa jej ohrnuté pery roztiahli do pobaveného úškľabku.

„Mne to tak vyhovuje. Vicky je náhodou pekná skratka," zasmiala som sa, na čo ma prebodla ďalším pohľadom, „dobre, dobre, prepáč, Vicky," usmiala som sa na ňu. Jej pohľad stál za všetko. Pobavene som vyprskla smiechom.

„Ideme?" opýtala sa nervózne.

„Môžeme," usmiala som sa znovu a po jej boku vykročila naspäť domov.

„Mňa len zaujíma, kto bude tie praskliny uhladzovať," mudrovala som po ceste.

„Teraz sa tým netráp," zamručala nesúhlasne a okolo prsta si zamyslene obmotávala prameň vlasov.

„Nad čím premýšľaš?" opýtala som sa jej zvedavo. Jej oči sa stočili smerom do mojej tváre.

„O tom, kedy sa uskutoční premena."

„Aha." Na viac som sa nezmohla. V hrdle mi narástol veľký knedlík a v ústach mi vyschlo.

„A na čo si prišla?" Ďalšia suchá otázka.

„Nemôžeme to zadržiavať tak dlho. Pri tvojom šťastí najbližšie stretneš novorodenca." Fíha. Victoria býva v tejto téme dosť... diskrétna. Nie sú to síce obdobné somariny ako "nechcem, aby si stratila svoju nevinnosť", to naozaj nie, to, čo ju trápi, je jej vlastná túžba po krvi. Stále sa nedokáže ovládať natoľko, aby tu nehrozilo isté riziko. To, čo ma zaujalo, bolo to posledné slovo.

„Akože noví upíri?" Victoria sa mojej teórii zasmiala, potom však akoby razom zvážnela a tvár sa jej vykrútila v kyslej grimase.

„Pod pojmom novorodená sa myslia prvé mesiace po premene. Vtedy sme najdivokejší, najmenej ovládateľní, ovládajú nás iba pudy, na nič iné proste myslieť nedokážeme. Vtedy sa najviac podobáme žralokom. Už pri jedinej kvapke krvi máme problém sa ovládnuť, v prvých mesiacoch je to však nemožné..." Akoby nad touto fázou života už premýšľala, možno nie, ale vyzeralo to tak.

Jedno príslovie vraví: „Povedz mi, koho poznáš, ja ti poviem, kto si." Victoria vyzerala presne na tento typ, ehm, človeka.

„Tak fajn... Kedy plánuješ premenu?" opýtala som sa po chvíľke ticha a narušila tak moje premýšľanie.

„Neviem... Čo najskôr," šepla pre zmenu Victoria.

„Tak fajn, Vicky," zasmiala som sa nova odľahčene. Radšej to mať čím skôr za sebou.

„Myslím, že kauzu ohľadne môjho mena sme už riešili," takmer na mňa zavrčala.

„Ale keď mňa to tak baví, robiť ti nervy," zabávala som sa na jej výraze typu "zahráme sa na mačku a myš."

„Haló, zmysel pre humor?" spýtala som sa a dramaticky jej zamávala rukami pred očami. Ani s ňou necuklo.

„Stratil sa pri boji," zavrčala potichu. Teraz sebou cukla, bolo vidieť, aké nepríjemné spomienky jej na to ostali.

„Tak fajn, slečna Zmysel-Pre-Humor-Odišiel. Čo keby sme sa teraz aspoň pokúsili nejako rozptýliť v našej úžasnej prestavanej obývačke?" skúšala som ju obmäkčiť. Taktika zabrala. Victoria sa pousmiala jedným kútikom úst a vzápätí sa jej v očiach mihli diabolské ohníčky. Letmý úsmev nahradil úškrn. Toto neveští nič dobrého.

„Mám lepší nápad," zasmiala sa tým svojim dokonalým cinkotavým smiechom, ktorý mám šancu počuť pred každým objasnením nejakej bláznoviny.

Naposledy to bolo tuším vtedy, keď ma v sobotu ráno vytiahla z postele o siedmej ráno a celý deň som strávila stáním v kabínke a skúšaním všetkého možného aj nemožného. Ako som zistila, Victoria nerada nakupovala, ale veľmi rada obliekala iných.

„Čo si zase vymyslela?" zavrnela som spopod zovretých zubov.

„Poznám jeden dobrý podnik. Otvárajú o jedenástej večer." Ach nie... Ona ma chce vytiahnuť do nejakého nočného klubu? Jej pohľad hovoril za všetko. Áno. Áno, naozaj chce.

„Kde to je?"

„Vo West Ende." Skvelé. Do čoho som sa to znovu namočila? Victoria má pravdu, naozaj priťahujem problémy.


Za prvé ďakujem za nádherných 9 komentárov pri minulej kapitole. Strašne ma to potešilo a ďakujem každej jednej komentákorke. 

Prekvapila vás zmena hudby? No, Evanescence je síce dokonalá, ale Within Temptation je rovnako dobrý a hodil sa mi k tomu.

Takže ešte raz ďakujem za všetky komentáre, veľmi ma potešili a donútili ma ísť ihneď písať ďalšiu kapitolu. Ďakujem, ďakujem. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dve stratené holubice - 26. kapitola:

 1
5.
Smazat | Upravit | 12.01.2013 [18:41]

Taaaaaak jsem tu s dalšim komentařem! Emoticon
Vezmu to opět na časy:
1. minuta: Čo to ku*va? Emoticon ( prepáč tie silné slova klonko Emoticon , jinak to vyjadrit neumim)
10 minut: Asi mě odvezou! Emoticon
20 minut: Revem!
30 minut: Revem ještě víc!
40 minut: Vřískám na celý byt!
50 MINUT: SOS!
60 minut: Heeeeelp!
1 hodina (a dalsich 5 hodin Emoticon ): Dobre upokojujem sa - Emoticon
Takže to čo toto? Emoticon
PŘÁTELSKÝ POPOVÍDÁNÍ U TÁBORÁKU??? Emoticon Vicky ( povedz jej že sa omluovam za to oslovenie Emoticon ) a Edwarda?! Emoticon No doře tak u táboráku asi ne, ještě by chytli. Potom by z nich vznikly chodící louče. Emoticon
Jak tam přišla Bela s ksichem aláá vyvoraná myš, tak jsem se smíchy doslova dusila pod stolem. Emoticon Halucinogení prvky? Pche! To určitě! EmoticonNo a skvěle si to zakončila tou hádkou o pojmenování Emoticon
Kapča výborná ale co ten Edward? Milý klone, neštvi mě a řekni mi že tam ještě bude! Emoticon Protože jinak...no to už jsme si přece řekly. Emoticon
Taky by mě moc zajímalo,co se bude dít v klubu. Takžte piš jak nejrychlejc umíš, protože ja už chci pokráčko. A chci ho rychle! A já když něco chcu tak to taky dostanu, jasné? Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak píšeš opravdu výborně. EmoticonTvoje povídka má zkrátka svůj styl, to se mi na ní líbí. Není to jen samá pocukrovaná romantika a happy endy ale i trochu akce a thrilerových prvků. Emoticon
Výběr hudby: No samozřejmě, Within Temptation. Ty mě nikdy svým vkusem nezklameš kloník. Tleskám! Emoticon
Dokonalost sama, patří ti má hluboká poklona Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.01.2013 [16:56]

Ivusi23Ahooj. Konečně nějaká povídka, kde neni Bella naivní a kde neni prostě ten stereotypní pár E + B, bez urážky lidi :).
Jinač kapitolka! Bomba! Oslovení Vicky.... :D
Aaa prostě supr, hlídala jsem to tu ve dne v noci :DD.
Už se moc těším na další kapitolku!
Zatím páá
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

PS: písnička opět great! :D

3. martty555
07.01.2013 [16:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.01.2013 [13:53]

Edward se jen tak otočil a odešel? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon určitě se potkají v tom podniku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BellaDemetri
07.01.2013 [11:29]

Ty, ja ani nechcem vedieť čo sa v tom klube bude diať Emoticon upírií klub, alebo normálny? Emoticon každopádne, kapitolka skvelá aa... bude tam ešte Demíík? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!