Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Druhý poklidný život Rileyho Bierse - 5. kapitola


Druhý poklidný život Rileyho Bierse - 5. kapitolaTento díl byl těžký napsat. Pořád jsem přepisovala... Zabila jsem, nezabila jsem. Ale jak jsem chtěla, aby to tak nebylo, muselo to být nakonec takhle.

„Carlisle, zajímalo by mě, kde máte tu lidskou dívku?“ Probodávala ho pohledem. „Ara by zajímalo, že ji před námi schováváte.“

„Je na svatební cestě,“ odpověděl klidně. „A pokud jde o to další… datum je stanovené!“ poprvé promluvil drsně.

„Dobře. A pamatuj, Volturiovi nedávají druhou šanci.“ Přikývl zmučeně, hodil pohled na Bree a odešel.

Dávám ale druhou šanci já? Možná, že bych měl. Ale když to udělám, zklamu Jane a chci zklamat Jane? Pevněji jsem stiskl rameno Bree a ujistil se, že ji pořádně držím. Nechtěl jsem průser s tím, že by mi náhodou utekla.

„Riley, proč to prodlužuješ? Víš, co máš udělat,“ pokárala mě Jane. Podíval jsem se na dívku, kterou za chvíli zabiju. V jejím pohledu jsem viděl strach. Taky, že tam měl být.

„Můžu to udělat za tebe, jestli chceš!“ Zkoumala mě pohledem. Nechtěl jsem, abych prodělal svou první zkoušku.

„Ne. Sám jsem ji přeměnil, sám ji zabiju,“ rozhodně jsem řekl. Připravoval jsem se, jenže se naproti Jane zastavily tři dívky našeho druhu. Všechny se mi líbily, ale na jedné jsem mohl jen oči nechat. Když to viděla Jane, zlostně si mě měřila.


„Jane, zase tě ráda vidím. Neztloustla jsi?" ušklíbla se jedna, která v zápětí skončila na zemi. Naštěstí to nebyla ta, která byla neskutečně krásná.

„No, vidíš, já tě vidím nerada." Teď se ona záhadná sehnula k té, co ležela na zemi a pomohla jí vstát. Pak hodila zlostný pohled na Jane.

„Eleazar z tohoto nebude mít zrovna radost. Bylo zajímavé tě zase vidět. Ahoj." Otočila se na patách a vzala dvě ženy, které stály s ní za ruku a odběhly k domu Cullenových. Nemohl jsem odvrátit svůj pohled. Až do chvíle, když jsem ucítil strašnou bolest.

„Riley, pokračuj!“ naléhala Jane a měřila si mě zlostným pohledem.

„Nemyslím si, že si zaslouží smrt!“ bojoval jsem s ní.

„Prostě ji zabij!“

„Ne!“

„Zklamal jsi mě. Jsi slabý.“ Jane přenesla svou sílu na Bree, která se mrskala v bolestech.

„Dokud ji nezabiješ, bude trpět!“

Nějakou dobu jsem pouze stál a nevinně přihlížel. Pak jsem se ale rozběhl po Jane, která to ihned zaregistrovala a já skončil na zemi. Vzhlédl jsem a viděl její šokovaný pohled. Nechtěl jsem jí ublížit, chtěl jsem jen, aby odvrátila pohled. To se mi z nějaké části povedlo. Bree se přestala utápět v bolestech.

„Udělám to,“ řekl jsem a hbitě se postavil. Došel jsem k ní. Pak už jsem jen cítil, jak upíří kůže praská pod tíhou mé síly. Jane se usmála a já se otočil na Bree. Viděl jsem všechno v jejich očích: Bolest, strach a možná i úlevu, že to má za sebou. Při posledním trhnutí jsem zašeptal jediné slovo, které, jak jsem doufal, odčiní tento čin.

„Promiň mi to!“

XXX

Seděl jsem na střeše forkské střední. Byla hluboká noc. Přemýšlel jsem, jestli je teď ze mě větší zrůda, když jsem zabil upíra. Člověkem jsem si nebyl sice jistý. Nebyl to stejný druh, ale upír ano. Nakonec jsem hodil starosti za hlavu a přemýšlel, co bych mohl ještě ve volné chvíli udělat. Napadl mě bláznivý nápad. Chvíli jsem váhal, ale pak jsem seskočil dolů a vydal se směr domov, opravdový domov.

Vylezl jsem na strom, který byl vedle mého pokoje a podíval se dovnitř. Všechno bylo tak, jak jsem to zanechal, když jsem tu byl naposledy. Zhluboka jsem se nadechl a vylezl tam.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Druhý poklidný život Rileyho Bierse - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!