Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Drogy nebo nic! - 2. kapitola - Plamen vášně neuhasíš!

4.IsabellaCullen-MojeKnihy


Drogy nebo nic! - 2. kapitola - Plamen vášně neuhasíš!Belle se Jason zalíbil! Co však záhy zjistí? A co může způsobit alkohol v krvi?

2. kapitola – Plamen vášně neuhasíš!

Ještě nikdy jsem nebyla nervózní! Jason ve mně prostě vyvolával mrtvé pocity nebo alespoň dobře pohřbené a pokryté silnými vrstvami šedivého prachu. Nikdy jsem totiž nebyla nervózní před klukem! To by bylo asi jako kdyby najednou začalo v pekle sněžit. Nebo to bylo taky pravděpodobné stejně jako to, kdyby zničehonic začaly z nebe padat peníze. U mne to zkrátka nebylo normální, obvyklé ani běžné či dokonce časté. Ten nervózní pocit okolo břicha a bláznivě slastné trylky motýlů jsem zažila poprvé.

S Jasonem jsme protančili málem celý večer! Nakonec se však rozhodl zachovat jako džentlman a zavést mne domů. Alespoň to tvrdil!

„Páni, slušná kára!“ vypískla jsem přiopile - po několika těch drincích, co mi koupil, se nebylo čemu divit.

Málem vykoupil bar, naléval do mě skoro po sudech a ne sklenicích. Zjevně se snažil vypudit ze mne střízlivý hlásek mého svědomí. Což se mu podařilo naprosto skvěle, pomyslela jsem si sklesle ve chvíli, kdy jsem se praštila do hlavy o dveře auta. Smáli jsme se tomu ještě dlouho poté, co auto vyjelo ze skromného parkoviště. Auto mělo stahovatelnou střechu, která se nyní nacházela dole a při rychlém svištění po silnici za mnou vlasy vlály jako závoj. Vítr je cuchal, mně to ale ani v nejmenším nevadilo. Proč se zatěžovat něčím tak zbytečným a triviálním?

„Nechtěla bys trochu zábavy?“ Jason přerušil můj tok myšlenek jen tak o ničem a já se chystala zeptat, co tím myslí.

On samozřejmě nečekal na odpověď a rovnou zastavil na kraji silnice. Nikde nikdo poblíž – jako kdyby civilizace byla na míle vzdálená. Vyskočil z auta jako nějaká holka, co si právě koupila svůj padesátý pár bot a nadšeně se rozeběhl. Aniž bych si všimla, kde to vlastně jsme, vystoupila jsem a stejně rozjařeně jako on běžela jeho směrem. Postával u stromu, který stínil rybníku, aby na něj nedopadalo tolik měsíčního svitu. Jason se svlékal a já si směla prohlédnout jeho tělo zblízka. Nebylo pochyb o tom, že navštěvuje občas posilovnu, svaly na rukou mne zcela ohromily. Chtěl skočit do vody, ale já ho zarazila – na sobě měl jen spodní prádlo.

„Co je to? Co to máš na ruce?“ zarazila jsem se a prohlížela si drobné ranky.

Na první pohled působily jako štípnutí od komára. Krev se z nich už neřinula, ale bylo poznat, že některé tam nejsou zas až tak dlouho. Připitomělý výraz doplnil úsměv stejného rázu a také smích. Z jeho úst však zazníval nějak podivně.

„Copak to nepoznáš, že je to od…“

„Injekční stříkačky!“ zalekla jsem se vzápětí a upustila jeho paži, na níž se mu kromě ohromných svalů rýsovaly také nezměrné boláky a vpichy od jehel.

„Proč tak formálně? Stačí jen buchny, ne?“ zaskřehotal a svlékl si to poslední, co měl ještě na sobě, aby mohl skočit do přízračně ledové vody.

Dívala jsem se za ním a pozorovala jeho tělo, jak plave ve vodě. Plaval chvíli rychle, pak zase zpomalil, jako kdyby mu docházely síly a musel chvíli odpočívat, aby je zase nabral. Zavolal na mě, ať skočím za ním, ale já odmítala a zůstávala na břehu. I přes ten pocit alkoholu v krvi mi nedělal pohled na vpichy do žil dobře. Přece jenom jsem i při své pověsti nikdy drogy neměla. Na party jsem většinou měla jen alkohol a nic jiného.

„No tak, kotě, polez za mnou. Potřebuju tě, jinak se utopím…“

Předstíral, že se topí a nemůže popadnout dech, a já se nakonec odhodlala, přestože se mi ani trochu nechtělo. Úplně nahá – tak jak mne Bůh stvořil – jsem vkročila do chladivé vody a následovně doplavala až k Jasonovi. Čekal na mě – o tom nebylo pochyb.

Popadl mne do náručí a začal mne líbat na rty. Pach alkoholu mi naštěstí nepocuchal nervy, vypila jsem toho pomalu víc než on. Jeho ruce pomalu klouzaly po mém těle a já se nijak nebránila, což vzal jako výzvu a popud, aby nepřestával. Jenže já vychytrale uskočila, on objal prázdnou čirou vodu místo mne a já mu uplavala na břeh. Smála jsem se tak, že jsem se nalokala trochu vody. Jason mne dohnal teprve, když jsem došla na břeh a zmateně spadla do trávy. Aniž by se s čímkoli obtěžoval – nalehl na mne svým tělem a vášnivě mne líbal – nejdříve na rtech, ale to mu dlouho nevydrželo a brzy se přesouval níž. Třebaže jsem to vnímala a vychutnávala si to plnými doušky, trochu jsem se zalekla, když se dotkl mých bradavek. Vzrušivě se s nimi mazlil – jako malé dítě, když objímá a líbá svého plyšového kamaráda na dobrou noc. Jazykem přejížděl každou zvlášť a já sténala vzrušením. Ne že bych něco takového nezažila, jenže stále jsem byla panna. Doposud ještě nikdy nedošlo na sex. Jason ovšem právě k tomuhle plánu směřoval a nehodlal se ho vzdát, dokud mě nedostane.

Po nějaké chvíli, co ho laskáním mého těla dostatečně vzrušilo, že už to nemohl vydržet, se odhodlal k tomu, aby dokončil, co začal. Vniknul do mě a ani jeden z nás se neopovažoval utišit hlasité projevy uspokojení, které se nakonec dostavily…


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Drogy nebo nic! - 2. kapitola - Plamen vášně neuhasíš!:

 1
27.08.2013 [21:48]

JohnnaLa fajne povídka. Emoticon Jen příště bych nepsala do eroscény nic s dětma. To se tam nehodí, teda aspoň podle mě. Jason se mi zatím moc nelíbí. Emoticon Ne kvůli drogám, ale kdyby m iněkdo říkal kotě, nespíš bych mu strčila jedno kotě do pr... prádelníku! Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak zatím se to dobře rozpisuje!!! Doufám, že další kapitolka bude brzo a kapánek delší. Většinou prosazují krátké povídky, ale u téhle chcu prostě víc! Emoticon

3. bara
27.08.2013 [17:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. matony
27.08.2013 [16:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.08.2013 [15:30]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!