Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dřív než bude pozdě 1. kapitola


Dřív než bude pozdě 1. kapitola

Ahoj, přináším vám svou první povídku. Edward je upír a Bella poloupír. Oba se přátelí, a tak není divu, že společně žijí. Edwarda napadne, že by mohli společně odcestovat do Brazílie, a Bella souhlasí.

Ale jednoho dne se něco zvrtne a Bella zjistí, že je znovu člověk. Jenže jak následně zjistí, čas, kdy nestárla, ji rychle dohání. Dokáže Edward Bellu zachránit dřív, než bude pozdě?

1. kapitola

Otevřela jsem oči do nového dne a nestačila se divit. Konečně jsem pochopila, co tak otravného mě vzbudilo. Podívala jsem se směrem k oknu a měla chuť mu utrhnout hlavu. Oči jsem nechala přivřené a rychle si hledala nějakou dobrou nadávku, ale Edward mě svou pohotovou řečí zastavil.

„Dobré ráno, příšerko!“ zvolal nadšeně a roztáhl tmavé závěsy. Do pokoje se okamžitě nahrnulo světlo a já myslela, že mu hlavu omlátím o okno, o které se ležérně opíral.

„Edwarde, proč to děláš?“ zahuhlala jsem. Místo odpovědi, kterou bych od něj čekala, se od srdce zasmál. Uchopila jsem první polštář, který mi přišel pod ruku, a mrštila jím na něj. Znovu se zasmál, před polštářem pohotově uhnul.

Upíří rychlostí přeběhnul můj pokoj a zaparkoval vedle mě na posteli. Převalil se na bok a vzepřel se na loket. „Ty nemůžeš vědět, jaká je v noci nuda!“ obvinil mě a prstem mi ťuknul do nosu.

„No to vědět nemůžu, protože spím! A spala jsem, než si sem strčil tu svou upíři zadnici!“ vyjekla jsem na něj podrážděně. Znovu se rozesmál.

 „Já vím,“ dostal ze sebe a pomalu se uklidnil. „Kdybys tolik nechrápala, myslel bych si, že tu nejsi,“ řekl.

„Já nechrápu!“ zakřičela jsem a snažila se ho vystrkat z postele.

„Ne, samozřejmě že ne,“ pokusil se ze sebe vypravit s vážnou tváří, ale moc se mu to nedařilo. Pleskla jsem ho přes temeno hlavy a usmála se.

 

Potom, co se mi podařilo vylézt z postele, a Edward mi laskavě dal soukromí alespoň k tomu, abych se mohla převléct, jsem seběhla schody do velké kuchyně.

Aby bylo jasno, s Edwardem nechodíme! Probrali jsme to, když jsme si koupili dům, ale už nikoho jiného nemáme a společné bydlení s Edwardem je zábavnější, než se zdá. Koukání na filmy, vodní války a to všechno patřilo neodmyslitelně k našemu soužití.

Podívala jsem se po kuchyni, abych našla Edwarda, ale nebyl nikde k nalezení. Ha, věděla jsem, co přijde. Otočím se, tam bude stát on a řekne něco jako baf a já se leknu. Tohle mi dělal pořád. A ještě víc ho to bavilo, když jsem se lekla.

„Edwarde, opakovaný vtip není vtipem! A fakt je, že mi to děláš už přes třicet let. Tak co kdyby ses umoudřil a nechal toho?“ Připadala jsem si jako imbecil. Poloupír mluví sám pro sebe. Zavolejte psychiatra se svěrací kazajkou.

„Jako malej fracek,“ zamumlala jsem a otočila se. Tak je to tak. Mluvila jsem sama pro sebe. Super! Edward se nahoře v patře musel asi hodně kochat tím, jak tady mluvím do ničeho. Otočila jsem se zpátky a…

„Edwarde!“ zaječela jsem a se zoufalstvím koukala do naplno rozesmáté tváře, která se svírala v křečích euforie. Nejenom, že jsem tady měla naprosto stupidní monolog, ale ještě k tomu jsem se znovu lekla.

„Bells, ty jsi neuvěřitelná,“ zaklonil se v křeč a prohrábl si vlasy. Smích jím otřásal natolik, že div nespadl na zem.

„Skončils?“ uzemnila jsem ho chladně, bez stopy humoru.

Pitomec se opřel o linku a pomalu rozdýchával své veselí. Očividně mi chtěl něco říct, ale jen na mě koukal s pokřiveným úsměvem. Věděla jsem, že až mi to konečně poví, bude to nějaká blbost… 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dřív než bude pozdě 1. kapitola:

 1
10.02.2013 [19:11]

kiki1Pěkný začátek. Vypadá to jako milá, oddechová povídka, aspoň zatím. Celou dobu jsem se přihloupě usmívala. Emoticon To dětinský chování Edwarda je roztomilý. Emoticon
Moc hezká kapitola, jsem zvědavá na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Seb
10.02.2013 [18:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. 4dd4
10.02.2013 [13:58]

4dd4Ahoj, článek jsem ti opravila, ale příště si prosím dávej pozor na čárky! Píšeš čárku před každé a, před a se nepíše čárka jen v poměru slučovacím, který je u této spojky ovšem nejčastější, takže pozor na to, děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!